s00rry написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
въпрос ...мотор от алфа 164 на браво ХГТ ??
Collapse
X
-
Иждал съм такъв мотор - 2.0 16 VT от Lancia Delta Integrale напомпан до 700 конси сили ...Мисля ,че точно ici беше пуснал клип с Типо-то на Лиран от Израел в неговата тема,което къса и хвърля...Но там вече става въпрос за чудовищен пърформънс...едва ли колегата цели чак такива нива на мощност...Но все пак ,ако искаш добра кола и добър двигател ,продаваш Браво-то и се мяташ на едно Интеграле и от там нататък почваш да я правиш...Вярно ,че е по-стара кола ,но е 4х4 и ако я стегнеш няма да имаш никакви проблеми!!!За мен това е нй-добрият вариант...Успех с начинанието!!!Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
s00rry написа:ами колеги мерси за съветите , целта ми е колата да стане 300++ , искам някво двигателче с турбо , да се 4ипне или нещо такова значи алфаджииските двигатели отпадат . ?! че ги гледах в6. .. и са доста ефтини ? ?
Коментар
-
ici написа:s00rry написа:ами колеги мерси за съветите , целта ми е колата да стане 300++ , искам някво двигателче с турбо , да се 4ипне или нещо такова значи алфаджииските двигатели отпадат . ?! че ги гледах в6. .. и са доста ефтини ? ?ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
s00rry написа:а ревизия задължително просто ... че няма смисал да се правят някои неща по два пъти , значи да се ориентирам към ланчия 2.0 турбо ? да 240 кс мисля че ще са доста задоволителни , то един чип на турбо двителите до колко се отразя в смисъл кви коне качва ... че не съм много запознат с тия неща и доста ще трябва да поразбера за кратка време :P
Коментар
-
ici написа:Мотор най-се намира от Фиат Купе, от Интеграле или Алфа Q4 едва ли ще видиш, а от останалите Ланчии Капа и Тема са с дебитомер, който е труден за разправия когато ще се качват повече коне.Стандартно мотора е 190к.с. , с изброените модификации качва към 50к.с. Най-ефективно е да се мапне на живо понеже всички промени по всмукването и изпускането му променят и смесите, дори да сложиш друг филтър, камо ли кулер, генерация и т.н.Та Русе ти е близо и може да и се направят нещата специално по "мярка" за да върви безопасно за мотора и икономичноPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
ivanko_rs написа:ici написа:Мотор най-се намира от Фиат Купе, от Интеграле или Алфа Q4 едва ли ще видиш, а от останалите Ланчии Капа и Тема са с дебитомер, който е труден за разправия когато ще се качват повече коне.Стандартно мотора е 190к.с. , с изброените модификации качва към 50к.с. Най-ефективно е да се мапне на живо понеже всички промени по всмукването и изпускането му променят и смесите, дори да сложиш друг филтър, камо ли кулер, генерация и т.н.Та Русе ти е близо и може да и се направят нещата специално по "мярка" за да върви безопасно за мотора и икономичноГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
ici написа:s00rry написа:а ревизия задължително просто ... че няма смисал да се правят някои неща по два пъти , значи да се ориентирам към ланчия 2.0 турбо ? да 240 кс мисля че ще са доста задоволителни , то един чип на турбо двителите до колко се отразя в смисъл кви коне качва ... че не съм много запознат с тия неща и доста ще трябва да поразбера за кратка време :P
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар