Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос ...мотор от алфа 164 на браво ХГТ ??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    s00rry написа:
    ici написа:
    s00rry написа:
    та колеги от кой .. мотор може да се извади по голяма мощност . ?!
    представи си как буркани подредени в кашони вадят голяма мощност ами никак
    добре колега .. какъф дръг мотор би ми препоръчал да забода в моя кашон .. ?!
    сега може да прозвучи банално, но легендата на Фиат/Ланчиа 2.0 16ВТ като отношение цена/мощност е най-добре
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      #17
      ще подкрепя ici това е наи добрия вариянт и мисля че ще стане и наи наи лесно

      Коментар


        #18
        Иждал съм такъв мотор - 2.0 16 VT от Lancia Delta Integrale напомпан до 700 конси сили ...Мисля ,че точно ici беше пуснал клип с Типо-то на Лиран от Израел в неговата тема,което къса и хвърля...Но там вече става въпрос за чудовищен пърформънс...едва ли колегата цели чак такива нива на мощност...Но все пак ,ако искаш добра кола и добър двигател ,продаваш Браво-то и се мяташ на едно Интеграле и от там нататък почваш да я правиш...Вярно ,че е по-стара кола ,но е 4х4 и ако я стегнеш няма да имаш никакви проблеми!!!За мен това е нй-добрият вариант...Успех с начинанието!!!
        Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
        Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
        EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

        Коментар


          #19
          ами колеги мерси за съветите , целта ми е колата да стане 300++ , искам някво двигателче с турбо , да се 4ипне или нещо такова значи алфаджииските двигатели отпадат . ?! че ги гледах в6. .. и са доста ефтини ? ?
          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

          Коментар


            #20
            s00rry написа:
            ами колеги мерси за съветите , целта ми е колата да стане 300++ , искам някво двигателче с турбо , да се 4ипне или нещо такова значи алфаджииските двигатели отпадат . ?! че ги гледах в6. .. и са доста ефтини ? ?
            за 300++ трябва да си приготвиш 10-тина хил. лв.Тънката граница, която не трябва да прекрачваш е 240к.с. която при 2.0 16ВТ се постига с чип, бенз. помпа, регулатор, голям кулер и препоръчителна ревизия на мотора.Само при теб ще трябва и съединителя да се преработи за да удържа.При алфовския турбо Ве 6 трудно ще се получат тези резултати и не за дълго, понеже е с ризи.
            sigpic
            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
            475HP 11,5/1,9/191
            YouTube

            Коментар


              #21
              ici написа:
              s00rry написа:
              ами колеги мерси за съветите , целта ми е колата да стане 300++ , искам някво двигателче с турбо , да се 4ипне или нещо такова значи алфаджииските двигатели отпадат . ?! че ги гледах в6. .. и са доста ефтини ? ?
              за 300++ трябва да си приготвиш 10-тина хил. лв.Тънката граница, която не трябва да прекрачваш е 240к.с. която при 2.0 16ВТ се постига с чип, бенз. помпа, регулатор, голям кулер и препоръчителна ревизия на мотора.Само при теб ще трябва и съединителя да се преработи за да удържа.При алфовския турбо Ве 6 трудно ще се получат тези резултати и не за дълго, понеже е с ризи.
              а ревизия задължително просто ... че няма смисал да се правят някои неща по два пъти , значи да се ориентирам към ланчия 2.0 турбо ? да 240 кс мисля че ще са доста задоволителни , то един чип на турбо двителите до колко се отразя в смисъл кви коне качва ... че не съм много запознат с тия неща и доста ще трябва да поразбера за кратка време :P
              ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

              Коментар


                #22
                s00rry написа:
                а ревизия задължително просто ... че няма смисал да се правят някои неща по два пъти , значи да се ориентирам към ланчия 2.0 турбо ? да 240 кс мисля че ще са доста задоволителни , то един чип на турбо двителите до колко се отразя в смисъл кви коне качва ... че не съм много запознат с тия неща и доста ще трябва да поразбера за кратка време :P
                Мотор най-се намира от Фиат Купе, от Интеграле или Алфа Q4 едва ли ще видиш, а от останалите Ланчии Капа и Тема са с дебитомер, който е труден за разправия когато ще се качват повече коне.Стандартно мотора е 190к.с. , с изброените модификации качва към 50к.с. Най-ефективно е да се мапне на живо понеже всички промени по всмукването и изпускането му променят и смесите, дори да сложиш друг филтър, камо ли кулер, генерация и т.н.Та Русе ти е близо и може да и се направят нещата специално по "мярка" за да върви безопасно за мотора и икономично
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  #23
                  ici написа:
                  Мотор най-се намира от Фиат Купе, от Интеграле или Алфа Q4 едва ли ще видиш, а от останалите Ланчии Капа и Тема са с дебитомер, който е труден за разправия когато ще се качват повече коне.Стандартно мотора е 190к.с. , с изброените модификации качва към 50к.с. Най-ефективно е да се мапне на живо понеже всички промени по всмукването и изпускането му променят и смесите, дори да сложиш друг филтър, камо ли кулер, генерация и т.н.Та Русе ти е близо и може да и се направят нещата специално по "мярка" за да върви безопасно за мотора и икономично
                  Хабсолютно съм съгласен,при все че го изпитах и на мой гръб.Аз съм с изброените промени и съм на лимит на турбото ,т.е. около 260 коня и надув 1.55 бара и повече неще,а и става опасно за мотора че още е в заводска кондиция Също така и за чиповете е доказана работата,след поставянето на кастъм чипа се оказа че смесите не са съвсем както трябва да са и ги донагласихме с Ици,да е жив и здрав иновейта чи показва ко става у маторя :D Та по въпроса и аз да наклоня везните още повече към 2.0 16 Турбо
                  Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                  Коментар


                    #24
                    ivanko_rs написа:
                    ici написа:
                    Мотор най-се намира от Фиат Купе, от Интеграле или Алфа Q4 едва ли ще видиш, а от останалите Ланчии Капа и Тема са с дебитомер, който е труден за разправия когато ще се качват повече коне.Стандартно мотора е 190к.с. , с изброените модификации качва към 50к.с. Най-ефективно е да се мапне на живо понеже всички промени по всмукването и изпускането му променят и смесите, дори да сложиш друг филтър, камо ли кулер, генерация и т.н.Та Русе ти е близо и може да и се направят нещата специално по "мярка" за да върви безопасно за мотора и икономично
                    Хабсолютно съм съгласен,при все че го изпитах и на мой гръб.Аз съм с изброените промени и съм на лимит на турбото ,т.е. около 260 коня и надув 1.55 бара и повече неще,а и става опасно за мотора че още е в заводска кондиция Също така и за чиповете е доказана работата,след поставянето на кастъм чипа се оказа че смесите не са съвсем както трябва да са и ги донагласихме с Ици,да е жив и здрав иновейта чи показва ко става у маторя :D Та по въпроса и аз да наклоня везните още повече към 2.0 16 Турбо
                    та колеги значи, ще е турбо и аз така си мислех дори и видях по миналата седмица колета от търговище с негото браво кадето е с двигател на каппа то просто скъсва от всякаде .. което никак не е лошо ами ще се прескачя до русе ей го дей .. , но сега да почвам значи да търся тротинетка .. от която ще костя !
                    ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                    Коментар


                      #25
                      и аз съм за 2000 16 турбо моя двигател на пунтото го взех от фиат купе а на браво ще стане още по лесно защото и бравото и купето са на базата на типо и няма да има преправяне като при мене

                      Коментар


                        #26
                        ici написа:
                        s00rry написа:
                        а ревизия задължително просто ... че няма смисал да се правят някои неща по два пъти , значи да се ориентирам към ланчия 2.0 турбо ? да 240 кс мисля че ще са доста задоволителни , то един чип на турбо двителите до колко се отразя в смисъл кви коне качва ... че не съм много запознат с тия неща и доста ще трябва да поразбера за кратка време :P
                        Мотор най-се намира от Фиат Купе, от Интеграле или Алфа Q4 едва ли ще видиш, а от останалите Ланчии Капа и Тема са с дебитомер, който е труден за разправия когато ще се качват повече коне.Стандартно мотора е 190к.с. , с изброените модификации качва към 50к.с. Най-ефективно е да се мапне на живо понеже всички промени по всмукването и изпускането му променят и смесите, дори да сложиш друг филтър, камо ли кулер, генерация и т.н.Та Русе ти е близо и може да и се направят нещата специално по "мярка" за да върви безопасно за мотора и икономично
                        Kaзваш 240-50. Ами да питам твоето как е стигнало до 300++? С две думи какво друго е правено?

                        Коментар


                          #27
                          ThE_PuNiSHeR написа:
                          Kaзваш 240-50. Ами да питам твоето как е стигнало до 300++? С две думи какво друго е правено?
                          в темата на Типото са показани основните неща, не е като да няма какво да се види
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            #28
                            колега ако си мераклия имам всичко което ти трябва от ланчия капа 2.0.16vтурбо.205 коня за да тръгне в твоята кола

                            Коментар


                              #29
                              toko.bg написа:
                              колега ако си мераклия имам всичко което ти трябва от ланчия капа 2.0.16vтурбо.205 коня за да тръгне в твоята кола
                              колега кви пари ще му тарсиш .. на това лъскавото с турботооо :P
                              ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                              Коментар


                                #30
                                всичко давам за 2000лв.

                                Коментар

                                Working...
                                X