Колега Хаджов, само ще ти кажа че си написал големи глупости Имам два въпроса: Какво е тяснолентова и какво широколентова ламбда сонда Коя от двете се ползва в 1.6 16В, и имаш ли си на идея кога този мотор е в closed loop и кога не и защо Съответно при различните режими на мотора какво АФР се изисква, то е видно че ти убягва това ама поне да направиш връзка с тяснолентовата сонда И последен въпрос:Ти теста за максимално ускорение на ниски до средни обороти ли го правиш и айде отвори си очите и не пиши наизуст А и точно този мотор е от доброто старо и надеждно поколение електроника, която въобще не попада в твоите футуристични виждания
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Преправяне на мотор 1,6 16V 90ps на 103+ PS
Collapse
X
-
ici написа:Колега Хаджов, само ще ти кажа че си написал големи глупости Имам два въпроса: Какво е тяснолентова и какво широколентова ламбда сонда Коя от двете се ползва в 1.6 16В, и имаш ли си на идея кога този мотор е в closed loop и кога не и защо Съответно при различните режими на мотора какво АФР се изисква, то е видно че ти убягва това ама поне да направиш връзка с тяснолентовата сонда И последен въпрос:Ти теста за максимално ускорение на ниски до средни обороти ли го правиш и айде отвори си очите и не пиши наизуст А и точно този мотор е от доброто старо и надеждно поколение електроника, която въобще не попада в твоите футуристични виждания
Коментар
-
Изравям темата от коша за малко коментари.1.Разлика е ЕКУ-то има!Двигатели с 90к.с. ЕКУ-то е IAW1AF17, a тези със 103 са IAW1AF13 за версията до 98 година и IAW1AF49 за моделите след 98 година.2.Относно дроселовата клапа,то според мен няма разлика,базирайки се на ЕПЕР http://www.spangerum.com:7080/navi?C...&WINDOW_ID=1и на двато двигателя номера на дроселовата клапа е с един и същи номер.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар