Колеги,какво е необходимо за да преправя мотора от 90 на 103(може и повече) коня?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Преправяне на мотор 1,6 16V 90ps на 103+ PS
Collapse
X
-
ето инфо от Stefan Hadjov:Едното и другото не става само със софтуер.Наистина варианта 90 кс е за Германия за това,че над тази мощност расте доста данъка.Немеца не се интерисува от мощност а от това да дава по-малко пари при возене с кола.Същото се отнася и за двигателя 1,4/12V-75 PS a ne 80 PS,по същите съображения,а това е най ползвания и популярен двигател от фамилията Браво/а в Германия.И никой не се оплаква от разпред.валове.Та сега на въпроса:двигателя 90 кс е дроселиран за тази мощност.Блока на дроселовата клапа е друг/с по-малък диаметър дроселова клапа е този с 90 кс./Което значи-по малко въздух при максимални обороти,Ламбдата отчита това и се подава по малко гориво,и ето ти налице по малка мощност и по малък разход.Точно от това се интерисува немеца.И на всичкото отгоре и по-малък годишен данък.Със замяната на дроселовия блок-двигателя става 103 кс.Колегите с малкия двигател трябва да черпят.В моргите има доста вече.
Коментар
-
kal0yanch40 написа:Bava/Bravo 1.6 16v не са ли оригинално 103кс.Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Predatorsi написа:kal0yanch40 написа:Bava/Bravo 1.6 16v не са ли оригинално 103кс.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Sev написа:ето инфо от Stefan Hadjov:Едното и другото не става само със софтуер.Наистина варианта 90 кс е за Германия за това,че над тази мощност расте доста данъка.Немеца не се интерисува от мощност а от това да дава по-малко пари при возене с кола.Същото се отнася и за двигателя 1,4/12V-75 PS a ne 80 PS,по същите съображения,а това е най ползвания и популярен двигател от фамилията Браво/а в Германия.И никой не се оплаква от разпред.валове.Та сега на въпроса:двигателя 90 кс е дроселиран за тази мощност.Блока на дроселовата клапа е друг/с по-малък диаметър дроселова клапа е този с 90 кс./Което значи-по малко въздух при максимални обороти,Ламбдата отчита това и се подава по малко гориво,и ето ти налице по малка мощност и по малък разход.Точно от това се интерисува немеца.И на всичкото отгоре и по-малък годишен данък.Със замяната на дроселовия блок-двигателя става 103 кс.Колегите с малкия двигател трябва да черпят.В моргите има доста вече.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:Sev написа:ето инфо от Stefan Hadjov:Едното и другото не става само със софтуер.Наистина варианта 90 кс е за Германия за това,че над тази мощност расте доста данъка.Немеца не се интерисува от мощност а от това да дава по-малко пари при возене с кола.Същото се отнася и за двигателя 1,4/12V-75 PS a ne 80 PS,по същите съображения,а това е най ползвания и популярен двигател от фамилията Браво/а в Германия.И никой не се оплаква от разпред.валове.Та сега на въпроса:двигателя 90 кс е дроселиран за тази мощност.Блока на дроселовата клапа е друг/с по-малък диаметър дроселова клапа е този с 90 кс./Което значи-по малко въздух при максимални обороти,Ламбдата отчита това и се подава по малко гориво,и ето ти налице по малка мощност и по малък разход.Точно от това се интерисува немеца.И на всичкото отгоре и по-малък годишен данък.Със замяната на дроселовия блок-двигателя става 103 кс.Колегите с малкия двигател трябва да черпят.В моргите има доста вече.
Коментар
-
kal0yanch40 написа:Predatorsi написа:kal0yanch40 написа:Bava/Bravo 1.6 16v не са ли оригинално 103кс.Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:dudulia написа:Sev написа:ето инфо от Stefan Hadjov:Едното и другото не става само със софтуер.Наистина варианта 90 кс е за Германия за това,че над тази мощност расте доста данъка.Немеца не се интерисува от мощност а от това да дава по-малко пари при возене с кола.Същото се отнася и за двигателя 1,4/12V-75 PS a ne 80 PS,по същите съображения,а това е най ползвания и популярен двигател от фамилията Браво/а в Германия.И никой не се оплаква от разпред.валове.Та сега на въпроса:двигателя 90 кс е дроселиран за тази мощност.Блока на дроселовата клапа е друг/с по-малък диаметър дроселова клапа е този с 90 кс./Което значи-по малко въздух при максимални обороти,Ламбдата отчита това и се подава по малко гориво,и ето ти налице по малка мощност и по малък разход.Точно от това се интерисува немеца.И на всичкото отгоре и по-малък годишен данък.Със замяната на дроселовия блок-двигателя става 103 кс.Колегите с малкия двигател трябва да черпят.В моргите има доста вече.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Блока на дроселовата клапа е друг/с по-малък диаметър дроселова клапа е този с 90 кс./Което значи-по малко въздух при максимални обороти,Ламбдата отчита това и се подава по малко гориво,и ето ти налице по малка мощност и по малък разход.Със замяната на дроселовия блок-двигателя става 103 кс.Колегите с малкия двигател трябва да черпят.В моргите има доста вече.Stefan Hadjov написа:Колега,тези които твърдят,че може да намалят или увеличат мощноста на бензинов двигател само с промяна на софтуера като запазят действието на Ламбда-сондата в управлението на двигателя са най голямите мошеници или невежи хора.Stefan Hadjov написа:Софтуера на двигателите 1,6/16V на Браво/а е един и същ.Stefan Hadjov написа:Как върви в ускорение и какво удоволствие доставя една кола не зависи толкова от макс.мощност на двигателя,а от въртящия момент който имат в ниските обороти на движение.
Коментар
-
ici написа:Stefan Hadjov написа:Блока на дроселовата клапа е друг/с по-малък диаметър дроселова клапа е този с 90 кс./Което значи-по малко въздух при максимални обороти,Ламбдата отчита това и се подава по малко гориво,и ето ти налице по малка мощност и по малък разход.Със замяната на дроселовия блок-двигателя става 103 кс.Колегите с малкия двигател трябва да черпят.В моргите има доста вече.Stefan Hadjov написа:Колега,тези които твърдят,че може да намалят или увеличат мощноста на бензинов двигател само с промяна на софтуера като запазят действието на Ламбда-сондата в управлението на двигателя са най голямите мошеници или невежи хора.Stefan Hadjov написа:Софтуера на двигателите 1,6/16V на Браво/а е един и същ.Stefan Hadjov написа:Как върви в ускорение и какво удоволствие доставя една кола не зависи толкова от макс.мощност на двигателя,а от въртящия момент който имат в ниските обороти на движение.
Коментар
-
BUH написа:соррка че малко извант темата ще пиша...я кажете каква е разликара на 1.8-то на браво и 1.8-то на купе че едното е 112.8 а другото 131 коняFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар