Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да бъде или да не бъде...спортен филтър???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    fanatiliano написа:
    Колега аз сам със такова пунто 1.2 16В спортинг значи при наще пунтаци аз сам с спортен филтар верно звука се променя коренно а и има разлика определено в вървенето.при малките кубици двигатели са по тромави в ниските обороти а когато сложих филтара като глутне повечко вуздух и на ниските е много по пургава особенно ако го изведеш и да дурпа директно студен въздох ще е прекрасно. Това е мое мнение и не го казвам просто ей така ами сам го пробвал изминал сам 15 хиляди километра с тая кола и знам как върви без и как със определено има разлика.
    Колега ти си 80к.с. ако не се лъжа и при теб е съвсем друго, аз съм с 20 по - малко от теб и май ще се примеря, че няма да може да стане на моята кола без да режа филтърната кутия или да слагам някъкво гърне. Може ли да покажеш под капа как е на твоята кола, какъв ти е филтара, и как е поставен... и да видя дали има нещо общо с моята. А и бях решил ментак да си купувам за 20-30лв. ама както прочетох, че може да се пре*е нещо от тия фалшивите май ще се отказвам.А да питам..за това дупчене на кутията, до колкото разбрах трябва да е ПОД филтъра и тия дупки колко големи трябва да са??? Звукът ръмжащ ли е или хубав и плътен? Ако ми писне мога ли после да ги запуша тия дупки??? Ако пробия филтърната кутия няма ли опасност да скапя дебитомер или нещо друго??? Обяснете ми малко повече, че започвам да се надъхвам за този вариант...

    Коментар


      #17
      Ми при всяко положение, допълнителните отвори трябва да се пробиват така, че засмукваният въздух да преминава след това и през филтъра. Ако не минава от там, за какво изобщо ти е филтър?
      Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
      Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

      Коментар


        #18
        колеги аз съм млад шофьор и не разбирам толкова но не съм чувал некой да казва че спортния филтер променя звука на колата. извинете ме ако бъркам и ме поправете ( даже ще редъктирам и кометара) спред мен спортния филтер няма нищо общо с звука на колата той не ли направен с цел вкарване на повече въздух в системата а до звука един ремус и си готов

        Коментар


          #19
          Аааааа променя променя......даже това е главното което прави :D
          Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
          Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
          Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

          Коментар


            #20
            според мен си променя звука особено колкото е по близо до дебитомера толкова по як звук вади ,ама лошото на това положение е че ще смуче по топъл въздух ,зависи от колата де
            Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

            Коментар


              #21
              sonicempire написа:
              според мен си променя звука особено колкото е по близо до дебитомера толкова по як звук вади ,ама лошото на това положение е че ще смуче по топъл въздух ,зависи от колата де
              Явно доста ги разбираш тия неща, ако ти дам снимка на колата с отворен капак, ще ми кажеш ли къде и къкъв филтър да сложа, че да се чува хубаво, не ми се дупчи или реже нищо...свиди ми се :D

              Коментар


                #22
                Ами колега щом не ти се дупчи нищо си вземи един спортен филтър и готово какво му се чудиш толкова няма да купуваш къща я Само не прави грешката да си земеш някаф парцаляк за 20-30лв. и после да търсиш дебитомер за 300лв...Събери пари и си вземи хубав филтър по възможност цял входящ кит. който включва хубав филтър както и тръба която да го отдалечава от блока на двигателя ти за да не смуче топъл въздух.

                Коментар


                  #23
                  аз сложих спортен филтьр......звука се промени много....вьпреки че не тьрсех този ефект...стана и по- мощна в ниските обороти- по- бьрзо взе да ускорява...малко маи и вдигна разхода. но е добре. проблема е че сложих филтьр точно от 20 лв, само колкото да пробвам как е...не знаех за риска за дебитомера. каква е точно разликата ?
                  Fiat Bravo, 1200, 16v, 82 k.s. 1999 г.

                  Коментар


                    #24
                    понеже ме домързя да прочета всичко а и ме съмнява някой да го е задал този въпрос да попитам аз ! Днес бях с мой познат който има BMW някви си там купе неим разбирам ,та пича си е махнал филтара и си е оставил трабичката на да си виси там без фитър BMW-то вади страшен звук но все пак е 2.0 150 коня обаче пък човекът ми сподели че разходът му на гориво е паднал с около 1.5-2 литра на 100 км възможно ли е и има ли такава вероятно и при моето браво ако откача литъра и карам без ?

                    Коментар


                      #25
                      колега това ще е най безмисленото нещо което ще направиш.ако ти се прави основен ремонт на двигателя и имаш излишни пари и нерви затова давай махни го.даже ако ме питаш аз съм привърженик на панелните спортни филтри а не на конусите,ама това си е мое мнение
                      Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

                      Коментар


                        #26
                        ами той го кара доста одавна така и нямал проблеми дори колата вървяла по добре и се охлаждала по добре незнам не разбирам бъкел и затова питам а доста се учудих че му е и свалила разхода защото бях чук че спортняи фитър го качвал а той без и го смъкнал

                        Коментар


                          #27
                          sonicempire написа:
                          колега това ще е най безмисленото нещо което ще направиш.ако ти се прави основен ремонт на двигателя и имаш излишни пари и нерви затова давай махни го.даже ако ме питаш аз съм привърженик на панелните спортни филтри а не на конусите,ама това си е мое мнение
                          Какво е това "панелен спортен филтър" ?

                          Коментар


                            #28
                            първо да отговоря на първия въпрос-е как няма да върви повече не си ли чул че колите които свършват почват да вървят яко той си е изшлайфал двигателя така като го е карал без филтър да не говорим за дебитемера че ще е за нов после ако не и сега, а на втория въпрос панелен спортен филтър е такъв за кутията която имаш монтирана на колата а не да я махаш и да слагаш разни конуси които само бучат повече
                            Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

                            Коментар


                              #29
                              nickname написа:
                              ...Какво е това "панелен спортен филтър" ?
                              Ето това е: първата снимка (панелен - 1.8, 16V, Bravo/a, Marea); втората е комплект конусен филтър (1.2, 8V, Punto 2000г).Малко пояснения - идеята на всички тези спортни филтри (панелни и конусни) е да осигурят възможно най-малкото съпротивление на входящият въздух, като същевременно филтрират твърдите частици в него. Външните (най-често конусни) трябва да отговарят и на няколко допълнителни условия, едното от които е да са максимално далеч от източник на топлина, като същевременно са макс. близо до дебитомера/дроселната клапа. За целта, реномираните фирми, предлагат тези филтри в комплект с допълнителни маркучи, капаци, преградни панели (в зависимост от модела на автомобила и двигателя), скоби и пр. с указания за правилен монтаж. Подобен комплект е с цена, приблизително 300лв. Панелните филтри не изискват допълнителни елементи, защото се поставят на мястото на оригиналния филтър. Тогава, обаче, липсва така желаният от рейсърите спортен звук. Сериозно предимство на панелния спортен филтър(цена 120-200лв), освен лекотата на монтажа, е експлоатационния му период - 100 000км; необходимо е специално продаващо се масло за почистването му след минимум 50 000км. (за нашите прашясали пътища, по-малко). И двата вида осигуряват по-добро филтриране, по-малко въздушно съпротивления (минималмо повишение в мощността), по-добри условия за работата на двигателя. Недостатъци - висока цена, за друго не се сещам Дано съм бил полезен
                              Прикачени файлове
                              Fiat Marea 1.8i 16V
                              Fiat Tipo 1.4i 8V
                              Fiat Punto 1.6i 8V
                              www.italauto-bg.net/forum/

                              Коментар


                                #30
                                Това е филтър K&N с пробег от ~6000км 90% градско в Пловдив.Снимките са за да придобиете представа за това как работи филтъра, разбира се не е достатъчно като доказателство за надежността му. Това се постига със специализиран тест. При мои наблюдения - след забърсване с бял и чист парцал на тръбата между филтърната кутия и дебитомера , парцала остана почти толкова чист ,колкото и преди забърсването. Това са лични наблюдения и не трябва да са определящи.
                                Прикачени файлове
                                Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                                Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                                http://www.keepfighting.ms

                                Коментар

                                Working...
                                X