cveiba написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD
Collapse
X
-
superfiata написа:значи ще сменям съединителя.за това добре ама и друго да питам.между 1200-1500 об/мин в купето се получава едно страшно бумтене.не вибрации а един дразнещо буботене.това да му е правило впечатление на някого????FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:superfiata написа:значи ще сменям съединителя.за това добре ама и друго да питам.между 1200-1500 об/мин в купето се получава едно страшно бумтене.не вибрации а един дразнещо буботене.това да му е правило впечатление на някого????F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Последното ме заинтригува.Проблем ли е да се кара на 1200рпм ?FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
добре де предположенията ми верни ли са че демпферните пружини не издържат на големия въртящ момент и се прецакват започвайки да тракат или не.а гадния резонанс на 1200-1500об/мин след ремап няма ли да изчезнат предполагайки че е с по голямата мощност на ниски обороти и мотора не се замисля???????да се чуди човек?fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
superfiata написа:добре де предположенията ми верни ли са че демпферните пружини не издържат на големия въртящ момент и се прецакват започвайки да тракат или не.а гадния резонанс на 1200-1500об/мин след ремап няма ли да изчезнат предполагайки че е с по голямата мощност на ниски обороти и мотора не се замисля???????да се чуди човек?FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:superfiata написа:добре де предположенията ми верни ли са че демпферните пружини не издържат на големия въртящ момент и се прецакват започвайки да тракат или не.а гадния резонанс на 1200-1500об/мин след ремап няма ли да изчезнат предполагайки че е с по голямата мощност на ниски обороти и мотора не се замисля???????да се чуди човек?fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
колеги дайте съвет какъв съединител да си взема, днес поръчах маховик от браво HGT и остана съединител, предлагат ми LuK за 250лв от Ауто+но се чудя дали да не взема феродото отделно и някой корав притискател , тъй, като в бъдеще смятам да вдигам киловати Маховик от БравоТД100 също става за тази интервенция , но е 215мм и предполагам е по слаб от 230мм пп. Трябва ли да мина маховика на фреза като го взема ?
Коментар
-
jimi69 написа:маховика, който взех е по малък и нестава, сега намерих маховик от браво HGT но е без болтовете........мога ли да ги намеря тия болтове някъде или и с тях ще имам проблеми ?fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Здравейте колеги,ето какво се случи с мен: преди 2 години заради разбит демпфер си разбих и кутията. Тогава смених маховика,съединителя и кутията - хиляди благодарности на VSD Колата си беше супер - лек педал на съединителя, добре си вървеше... всичко бе идеално.След време се появи едно чаткане при натиснат съединител. Взех да се съмнявам нещо в аксиалния лагер, но аз знам, че той шуми ?!?Тази година май месец чипосах колата - т.е. преди около 3000км.Всичко беше на 6 - съединителя носеше Нм, като дори от 2-ра за 3-та се опитваше да върти гуми !!!И така до миналата седмица, когато при натиснат педал на съединителя сякаш нещо удари педала. От тогава педала не е моя, отделя много на високо. Веднага след случката пробвах колата на ускорение от 1500 оборота ........ на 4-та и 5-та започва да ускорява колата, след което оборотомера отскача от 2000 на 3000 оборота и след няколко секунди колата догонва двигателя и започват да вървят заедно. В градски условия не може да се разбере да буксува съединителя.Педала все едно го няма и в последните 2-3 см от пода има сериозно усилие, но то е достатъчно за да отдели съединителя напълно. При отпускане - отделя съвсем горе.VSD - видях ти поста в началото на темата: "Не си купувайте такъв комплект съединител. На брачеда лагера се счупи преди комплекта да направи 30 000 км." но вече го бях сложил. Това , което ми дойде от Англия нямаше никъде нито лепенка, нито щампа. Само на лагера пишеш BREDA - това съм го написал в началото на темата.За съжаление тази конфигурация при мен е на 30 - 40 000км и сдаде багажа.Дайте ми идеи какво може да е станало! Съмнявам се помпата на педала да не прави налягане!Мисля си че са ми са се случили 2 неща: и феродото е заминало и притискателя с лагера са се счупили.Дайте предложения от опит за марки, които да не са CG clutch (това вече го видях какво е) , Valeo или Merkam.Търся нещо, което да е в средата като цена. Никой нищо не казва за Excedy. Те имат ли съединител за нашия случай ?Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan
Коментар
-
Преди две години търсех Excedy, но не намерих?! Във Варна имаше някаква фирма, която продаваше, но по спомен поръчката се бавеше доста, защото внасяли основно за японки. Може в момента да има промяна?! Не помня коя бе фирмата... .Иначе аз съм доволен от Valeo-то на Митака71. Държи вече две години, като мога да го похваля, че устиска и след италианското в Хасково.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар