Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Незнам... на мен туко що ми се случи, нацепих колата 1ва 2ра 3та до 5000 да изкара сажди, и се усили един шум, който излезе от както почна да вали (3 дни вече нон стоп). Попринцип звучи точно на лагери или шайба на динамото, но може и да е маховика, утре ще се убедя, като погледна. Шумеше се едно ролките бяха всичките дроб, сега се усеща в купето направо трепери всичко, от една динамо шайба толко дивотии невярвам да станат Ако е махото , трябва да диря 230мм махо, и да излитам 2.5кг по лек даже може и да го напиля малко
    Punto JTD
    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

    Коментар


      не мога да нарека демферния маховик консуматив.моята кола е на 315к и не е сменян и засега е добре.спокойно издържат около 500к.мога само да ви посъветвам да не си трошите колите с тези едномасови маховици,не подценявайте значението на двумасовия маховик,особено при вибрациите които има дизеловия мотор.някой по-горе беше писал и аз го подкрепям-ако беше така щяха да слагат еддномасови маховици от фиат,а те хич не са глупаци.вкарвате се във излишни филми-смени двумасов с едномасов съединител(първи епизод).смени лагери на първичен вал(втори епизод) ,абе не съм доволен от този маховик,я пак двумасов от моргата с нов съединител(трети епизод).а всички знаем че е трудоемка смяната на съединител на jtd-то

      Коментар


        Много ми е интересно защо ги пишеш тези неща, като на никой не му се е преебала скоростната след смяната, докато пък има хора с преебани скоростни и с двумасов маховик. Освен това как разбра, че не ти е сменян маховика - да не си си купувал нова колата. Никога не можеш да знаеш какво е сменяно преди. И от къде точно ги измисли тези 500К, има много хора със сменени двумасови маховици и колите не са им на по толкова.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          Аз пък, ще ви кажа как се преебава махото - като карате като бабички под 2200 оборота, колата, като я караш бавно дава повече дефекти, от колкото , като я караш с цялата газ. Махото сдава багажа точно заради тва. Батка, ако се скапваше кутията както ти казваш , значи тунинг дизелите, трябваше да са на парчета кутиите им така ли ?Хората и без ремап вече ги махат тия помии измислени за уж по добро поведение, чукало на свободен ход, ами ела да видиш моя маховик как чука като е износен , чува се от 200-300 метра. Старите коли , като нямат демфер кво ? Да не би да се сдухват, по твойта логика. Всичко е цел на производителя, като изкарат кинти от един екземпляр, после от части за него да искарат пари за още 3 такива. Тва са италянци, всичко е, със замисъл, а не че са тъпи, 11 години съм живял там, и ги познавам до болка вече, какви схемаджии са. Ако бяха неграмотни , нямаше тия небостъргачи в Ню Йорк да са италянски проекти, както аефеволата кула. Проста са много алчни и хитреят, но не са по хитри от Българите. Ферари боклук ли е ? Ламбо ? Ламбото още по добре от ферари. Мазератито да не е боклук? Ами Пагани Зонда... какво по голямо доказателство от тва, че не са тъпи, а алчни ?! И за тва евала, на колегите, които направиха тва да махнат тая мърша "Демфер" и да сложат истински маховик
          Punto JTD
          http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

          Коментар


            Благодаря на vsd за темата. От около 5000км съм вече с едномасов маховик , като целият комплект ми излезе 200лв. За сега държи здраво на олигофреничният ми шофьорлък , само на 1-ва и задна скорост при потегляне се усеща едно леко лашкане .И шум си има на място на ниски обороти , обаче като натисна съединителят и спира ,което ме навежда на мисалта че е от аксиалният лагер. Но за 200лв нека си шуми и претриса
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

            Коментар


              cveiba написа:
              Благодаря на vsd за темата. От около 5000км съм вече с едномасов маховик , като целият комплект ми излезе 200лв. За сега държи здраво на олигофреничният ми шофьорлък , само на 1-ва и задна скорост при потегляне се усеща едно леко лашкане .И шум си има на място на ниски обороти , обаче като натисна съединителят и спира ,което ме навежда на мисалта че е от аксиалният лагер. Но за 200лв нека си шуми и претриса
              Аксиалния лагер ще се чува да шуми при натиснат педал на съединителя, защото тогава работи.

              Коментар


                2

                Airfan написа:
                cveiba написа:
                Благодаря на vsd за темата. От около 5000км съм вече с едномасов маховик , като целият комплект ми излезе 200лв. За сега държи здраво на олигофреничният ми шофьорлък , само на 1-ва и задна скорост при потегляне се усеща едно леко лашкане .И шум си има на място на ниски обороти , обаче като натисна съединителят и спира ,което ме навежда на мисалта че е от аксиалният лагер. Но за 200лв нека си шуми и претриса
                Аксиалния лагер ще се чува да шуми при натиснат педал на съединителя, защото тогава работи.
                Значи бъркам .
                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                Коментар


                  Re: 2

                  cveiba написа:
                  Airfan написа:
                  cveiba написа:
                  Благодаря на vsd за темата. От около 5000км съм вече с едномасов маховик , като целият комплект ми излезе 200лв. За сега държи здраво на олигофреничният ми шофьорлък , само на 1-ва и задна скорост при потегляне се усеща едно леко лашкане .И шум си има на място на ниски обороти , обаче като натисна съединителят и спира ,което ме навежда на мисалта че е от аксиалният лагер. Но за 200лв нека си шуми и претриса
                  Аксиалния лагер ще се чува да шуми при натиснат педал на съединителя, защото тогава работи.
                  Значи бъркам .
                  Може би лагер на първичния вал, примерно! :D
                  ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                  Коментар


                    Re: 2

                    Виделин Райчинов написа:
                    cveiba написа:
                    Airfan написа:
                    cveiba написа:
                    Благодаря на vsd за темата. От около 5000км съм вече с едномасов маховик , като целият комплект ми излезе 200лв. За сега държи здраво на олигофреничният ми шофьорлък , само на 1-ва и задна скорост при потегляне се усеща едно леко лашкане .И шум си има на място на ниски обороти , обаче като натисна съединителят и спира ,което ме навежда на мисалта че е от аксиалният лагер. Но за 200лв нека си шуми и претриса
                    Аксиалния лагер ще се чува да шуми при натиснат педал на съединителя, защото тогава работи.
                    Значи бъркам .
                    Може би лагер на първичния вал, примерно! :D
                    Интересно че демферния маховик като здаде багажа имаше подобно скърцане или цъкане , не знам как да го опиша .Все едно трака разхлабена ламаринка накаде по мотора .
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                    Коментар


                      Колеги и аз ще минавам към отбора с едномасови маховици, мисля да купя маховик от HGT втора употреба и нов комплект съединител, ако може да ми препоръчате (LUK, Valeo и т.н) иначе гледам че феродовите като площ са еднакви с на JTD (230x20). Днес колата беше на канал за съмнения за предница и отново от скоростите тече масло , няма и 20 000 км и лагера на първичния вал замина ... Вчера се чуваше някакво странно тропане, надявам се да е от маховика ...
                      FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

                      Коментар


                        vicool написа:
                        ... ако може да ми препоръчате (LUK, Valeo и т.н) иначе гледам че феродовите като площ са еднакви с на JTD (230x20) ...
                        От една година /~10 000км / съм със стандартно Валео за НГТ и не е мръднал. Иначе тракане на празен ход си има!
                        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                        http://www.keepfighting.ms

                        Коментар


                          покрай тази тема май маховиците за ХГТ-та ще станат кътта да ви кажа, че може да се ползва такъв от ланча капа 2.0 20 атмосферка

                          Коментар


                            Здравейте колеги. Специално се регистрирах като прочетох тази цялата тема. Карам алфа 145 1.9 JTD със сичките му там ремап филтри егр гарнета катализатори, нямам идея колко коня е станала но имам проблема който имат колегите с браво JTD. от 1800 до 2200 на големите предавки се тресе колата. Та въпроса ми е да си търся ли и аз комплект от ХГТ с обикновен маховик ? Нали уж моторите са сходни но в скоростните кутии имат разлика браво алфа JTD ?

                            Коментар


                              след направената конверсия всичко тръгна както трябва.карах 2-3 дена направих една чикия на съединителя и започна да чатка от към скоростите на празен ход.мисля си че денпферните пружини на феродовия диск не издържат.аз съм със съединител мекарм(най големия кенеф) и имам съмнение че от там идва проблема.евтини съединители.нека ако има някой който е направил конверсията и е сложил примерно валео да напише има ли странично звуци.
                              fiat bravo 1.6 16v gt
                              fiat marea 1.9 8v jtd
                              fiat punto 1.7 td
                              fiat marea 1.6 16v

                              Коментар


                                superfiata написа:
                                след направената конверсия всичко тръгна както трябва.карах 2-3 дена направих една чикия на съединителя и започна да чатка от към скоростите на празен ход.мисля си че денпферните пружини на феродовия диск не издържат.аз съм със съединител мекарм(най големия кенеф) и имам съмнение че от там идва проблема.евтини съединители.нека ако има някой който е направил конверсията и е сложил примерно валео да напише има ли странично звуци.
                                и аз съм с някакъв ментак но за сега се държи добре , дори доста добре . Комплекта с лагера ми излезе 210лв сам си прави сметката за качество на тази цена НО вече имам изминати 34000хил с него и съм доволен . Ходя по гончици от време на време гавря се с него но нямам проблеми + това колата ми не е само с ремап :D
                                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                                Коментар

                                Working...
                                X