Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Аз да питам, година по-късно, как се държат съединителите на тези които сте направили замяната???При мен също приплъзва, и като знам от последната смяна на съединителя, че имам и "лек" луфт в маховика, означава че и той е за смяна. И ми минават лоши мисли, да премина във вашата секта.Притисняват ме две неща обаче. Шума в скоростната кутия, за който се споменава по-назад в темата:
    mitaka_neikov написа:
    Определено се чува и тракането от скоростната кутия....
    janyboy написа:
    Последно има ли го тоя шум на празен ход от скоростите...
    vsd написа:
    Май го има...
    , и също тази картинка пусната от emzo:
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      nikolce написа:
      Аз да питам, година по-късно, как се държат съединителите на тези които сте направили замяната???При мен също приплъзва, и като знам от последната смяна на съединителя, че имам и "лек" луфт в маховика, означава че и той е за смяна. И ми минават лоши мисли, да премина във вашата секта.Притисняват ме две неща обаче. Шума в скоростната кутия, за който се споменава по-назад в темата:
      mitaka_neikov написа:
      Определено се чува и тракането от скоростната кутия....
      janyboy написа:
      Последно има ли го тоя шум на празен ход от скоростите...
      vsd написа:
      Май го има...
      , и също тази картинка пусната от emzo:
      Много точно си се насочил към картинките пуснати от Емзо.Ако можеше JTD да се направи без демферен маховик,Фиат щеше да го направи.Липсата на демф.маховик води до чукане и шума в скоростната кутия.Това особено силно е изразено при повишена тангенциална хлабина между зъбните колела,които са постоянно зацепени дори когато колата работи на празен ход.При повишени хлабини в лагерите-също.Скоростните кутии на коли с повече клм,са точно такива.Не си разваляй колата да я правиш без демферен маховик.

      Коментар


        Всичко си има плюсовете и минусите. Всеки си преценява сам!В единия случай вибрациите ще се поемат от новия маховик струващ ... и който при ремап с по- голям въртящ момент пак ще друса и ще искара едни ххх километри.При другия вибрациите ще се поемат от скоростната кутия на която сигурно ще и се съкрати живота, но още не сме разбрали с колко Може и да е с малко, може и да не е толкова малко. Времето ще покаже. С втория вариант забравяш за вибрациите при първия, но поне при мен се усещат вибрации като карам примерно на 2-ра с 1000 рпм(не ми се случва често).Отностно тракането, което се чува от скоростната кутия, определено не е като при VW-ните, съвсем леко се чува дори при студена кола не се чува, предполагам заради маслото.
        FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

        Коментар


          Здравейте наистина се чува лек шум от кутията но аз си мислех , че е само при моята кола явно си е така. Но шума е слаб да не кажа незначителен. Ама пак няма гадните вибрации при потеглянето и всичко си е ок за сега. Но да ви чажа че този ефект си го има и при бензиновите коли.
          FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
          Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"

          Коментар


            кутия

            mitaka_neikov написа:
            Всичко си има плюсовете и минусите. Всеки си преценява сам!В единия случай вибрациите ще се поемат от новия маховик струващ ... и който при ремап с по- голям въртящ момент пак ще друса и ще искара едни ххх километри.При другия вибрациите ще се поемат от скоростната кутия на която сигурно ще и се съкрати живота, но още не сме разбрали с колко Може и да е с малко, може и да не е толкова малко. Времето ще покаже. С втория вариант забравяш за вибрациите при първия, но поне при мен се усещат вибрации като карам примерно на 2-ра с 1000 рпм(не ми се случва често).Отностно тракането, което се чува от скоростната кутия, определено не е като при VW-ните, съвсем леко се чува дори при студена кола не се чува, предполагам заради маслото.
            Колеги,поне в моя случай се получи следното....преди да сменя съединителя все едно нямах скоростна кутия-в смисъл никакви шумове,хлопане,тропане,тракане и т.н.след смяната на съединителя кутията трака все едно ще се разглоби всеки момент,допитах се до доста колеги и монтьори и всички ме посъветваха че едва ли ще може да се ремонтира кутията,затова реших да я сменям,дано с другата кутия се получи.....
            За да караш италиянски коли,трябва да си много кораво копеле.

            Коментар


              RC_MIRO написа:
              . Но да ви чажа че този ефект си го има и при бензиновите коли.
              Mи то и бензиновите коли вече са с демферни маховици.Стило 1,6/16V e s демферен маховик.

              Коментар


                Stefan Hadjov написа:
                RC_MIRO написа:
                . Но да ви чажа че този ефект си го има и при бензиновите коли.
                Mи то и бензиновите коли вече са с демферни маховици.Стило 1,6/16V e s демферен маховик.
                Търсенето на съединител/маховик ме доведе до тук. Стило 1.6 е с обикновен маховик, да не се вкара някой във филми с демпферни маховици.

                Коментар


                  колеги този маховик ще ми свърши ли работа ? http://media.snimka.bg/8719/023693820.jpg?r=0някой може ли да ми даде снимка на болтовете които са необходими

                  Коментар


                    Здравейте колеги, темата ми е страшно интересна защото и на мен ми предстои смяна на съединител и маховик само, че на Kappa 2.4TD 124кончета (аналогичен с този на Marea 2.4td). Идеята ми е да сложа маховик от HGT и комплект съединител от Alfa 156 GTA и реших преди да съм се набутал с парите да ви попитам дали изобщо има шанс да стане ,та ще съм адски благодарен ако дадете някое съветче.П.П. Разбрах че за 156 2.4jtd 136 кончета тази комбинация става без проблеми въпросът е дали на скоростите на Kappa-та ще стане

                    Коментар


                      аз имам един въпрос:Ако примерно махото ми е 235мм проблем ли е да сложа 230 това от бензинов мотор без смяна на съединител , по простата причина , че съединитела ми е на 30к км и засега се държи , като нов ?Четох из италянските форуми, и всеки е сменял (на пунто, като моето) махо + съединител от браво TD 100. И се чудя ще стане ли само махото.... или да направя "проба/грешка" пък каквото стане ?
                      Punto JTD
                      http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                      Коментар


                        разружках се яката и ето кво станаhttp://avto-pazar.com/index.php?page...temid=71щом е същия, като на момчетата, които направиха тази интервенция, значи и пунтото може да ги последва Между другото сайта е доста полезен , пише подробно. Значи махото ми дори и от 235 да мина на 230 нема ядове ама дали няма да има, като са еднакви размери..
                        Punto JTD
                        http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                        Коментар


                          така ли изглежда съединителя на Браво HGT (бегачката)http://cgi.ebay.it/ws/eBayISAPI.dll?...m=330702396802
                          Punto JTD
                          http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                          Коментар


                            jimi69 написа:
                            Ако примерно махото ми е 235мм проблем ли е да сложа 230 това от бензинов мотор без смяна на съединител
                            И къде ще легне по-широкия съединител върху по-тесния маховик ?
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              emzo написа:
                              jimi69 написа:
                              Ако примерно махото ми е 235мм проблем ли е да сложа 230 това от бензинов мотор без смяна на съединител
                              И къде ще легне по-широкия съединител върху по-тесния маховик ?
                              ами питам защото колегата е взел съединител и маховик за браво нали така, и казва, че и двете са 230мм , моя в момента се води 230 съединител и 235 маховик. МАЙ без съединител няма да се размина, тва значи, че ще карам докато държи честит гергиов ден на гошовците и на голфовете
                              Punto JTD
                              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                              Коментар


                                nikolce написа:
                                Аз да питам, година по-късно, как се държат съединителите на тези които сте направили замяната???При мен също приплъзва, и като знам от последната смяна на съединителя, че имам и "лек" луфт в маховика, означава че и той е за смяна. И ми минават лоши мисли, да премина във вашата секта.Притисняват ме две неща обаче. Шума в скоростната кутия, за който се споменава по-назад в темата:
                                mitaka_neikov написа:
                                Определено се чува и тракането от скоростната кутия....
                                janyboy написа:
                                Последно има ли го тоя шум на празен ход от скоростите...
                                vsd написа:
                                Май го има...
                                , и също тази картинка пусната от emzo:
                                Добре можеш ли да ми обясниш - защо се беше счупил сепаратора на лагера на първичния вал при мен? Майче с тия демф. маховици е само някакво замазване на очите и правенето на парче желязо - консуматив и то скъп.
                                FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

                                Коментар

                                Working...
                                X