Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Roman написа:
    Stefan Hadjov написа:
    @RomanТи като най засегнат май че се изявяваш като председател на ловнорибарския кръжок.Продължавай с вдигането на моменти,мощности и обороти.Ако ти липсват подходящи графики,може да ти дам всякакви.
    Просто ме дразнят некомпетентни абсурдистанци. Не знаеш какво е полу-съединител, не знаеш кой мотор какъв е, не вярваш в дино графики... Какъв чеп търсиш в тоя раздел? Не помагаш с нищо, а пречиш.Вземи се засили с главата напред в някоя стена, че ми писна да ти чета малоумщините.
    А не допускаш ли възможноста, ти да си писнал на доста хора от твоите изхвърляния,независимо че не ти го казват.И са по възпитани от теб без да обиждат.

    Коментар


      Stefan Hadjov написа:
      А не допускаш ли възможноста, ти да си писнал на доста хора от твоите изхвърляния,независимо че не ти го казват.И са по възпитани от теб без да обиждат.
      Може и да съм писнал, но съм някой който има резултати в дадената сфера и доказателства както на практика, така и на хартия. Ти нищо нямаш, пречиш системно и няколко пъти ти се каза директно да спреш да се месиш.
      '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
      Powered by VRPerformance

      Коментар


        Roman написа:
        Stefan Hadjov написа:
        А не допускаш ли възможноста, ти да си писнал на доста хора от твоите изхвърляния,независимо че не ти го казват.И са по възпитани от теб без да обиждат.
        Може и да съм писнал, но съм някой който има резултати в дадената сфера и доказателства както на практика, така и на хартия. Ти нищо нямаш, пречиш системно и няколко пъти ти се каза директно да спреш да се месиш.
        След като смяташ че е така е най разумно и правилно да не обръщаш внимание на постовете ми.Просто ги прескачаш,все едно нищо не значат.Не би трябвало да се занимаваш с "малаумщини",освен ако се сънмяваш в тях.

        Коментар


          Колата е правена от Петко,логове като си дойде ще направим .До тогава ще се издирва съединител

          Коментар


            accxo написа:
            Засега е на 90mg,Ако се намери съединител веднага отива на 110 ,макарче според мене тези дюзи няма да могат да я изхранят тази турбина,но когато намеря съединител който да държи ще си покаже .Много ми хареса идеята за едномасов маховик,но за жалост при мене няма как да стане понеже кутията си е доста слабичка
            Притискател с двойна диафрагма се прави, според мен държи поне 700Нм, щом ти е харесал на каране и смяташ че няма да те измори при ежедневно градско каране - това е единственият приемлив като цена вариант за над 500Нм.Обаче не ми е ясно защо сързваш това че кутията ти е по-слаба с едномасовия маховик?Иначе колегата Хаджов трепе с нихилизма си
            sigpic
            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
            475HP 11,5/1,9/191
            YouTube

            Коментар


              Мене не ми пречи,че е тежък,обаче се чудя дали вилката и лагера няма да се предадът и евентуално при старт от място да не скъса маховика :D.Ами четох,че ударите вече не се поемат от маховика а от първичния вал на скоростната кутия.Иначе и за алфовата кутия има болт он едномасов маховик.

              Коментар


                ами то тия пружини в маховика или в самия "феродов" диск също се свиват с удар ако се борави много грубо със съединителя, не трябва да се джаска и няма да се предават удари към кутията.Всички състезателни коли карат с абсолютно твърд съединител без демпферни пружини, а и една ежедневка има дето направих, Дедрата от Ланчиа форума, по нищо не може да разбереш че няма никакви демпферни пружини в съединителя, все същото усещане е при зацепване.
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  ici написа:
                  ами то тия пружини в маховика или в самия "феродов" диск също се свиват с удар ако се борави много грубо със съединителя, не трябва да се джаска и няма да се предават удари към кутията.Всички състезателни коли карат с абсолютно твърд съединител без демпферни пружини, а и една ежедневка има дето направих, Дедрата от Ланчиа форума, по нищо не може да разбереш че няма никакви демпферни пружини в съединителя, все същото усещане е при зацепване.
                  колеги, прочетох цялата тема не разбрах конкретно аджеба става ли съединител от бензинката или не.При мен се получава следното,при потегляне на 1ва на полу-съединител претриса,други никакви дертове засега със съединителя,та да търся ли съединил ? колата е brava 1.9jtd
                  За да караш италиянски коли,трябва да си много кораво копеле.

                  Коментар


                    pecigsxr написа:
                    колеги, прочетох цялата тема не разбрах конкретно аджеба става ли съединител от бензинката или не....колата е brava 1.9jtd
                    Колега,значи конкретно нищо не си прочел

                    Коментар


                      janyboy написа:
                      pecigsxr написа:
                      колеги, прочетох цялата тема не разбрах конкретно аджеба става ли съединител от бензинката или не....колата е brava 1.9jtd
                      Колега,значи конкретно нищо не си прочел
                      доста се отклонихте от съшноста на темата ,става или не.
                      За да караш италиянски коли,трябва да си много кораво копеле.

                      Коментар


                        vsd написа:
                        Ще го напиша пак в темата, защото доста хора ме питат.За да си сложите едномасов (не демпферен) маховик ви трябват следните неща:1. Едномасов маховик от fiat bravo hgt. Не намерих данни на новото и старото hgt да са различни.2. Задължително болтовете на същия този едномасов маховик от bravo hgt.3. Комплект съединител за bravo hgt. Това включва съединителен и притискателен диск и лагер. Ако не сложите лагера от bravo hgt, най-вероятно няма да станат нещата, затова задължително си взимате целия комплект за bravo hgt.Всичко това се прехвърля директно без нищо да се преправя. Тези същите части са в моята кола и затова го твърдя.Комплекта съединител при мен се води усилен. Колко е усилен, никой не знае, но засега както е с ремап колата не плъзга.Маховици от други модели браво също могат и да станат, но нарочно изброявам нещата, които съм сложил при мен за да се объркам някой.

                        Коментар


                          Kuku написа:
                          vsd написа:
                          Ще го напиша пак в темата, защото доста хора ме питат.За да си сложите едномасов (не демпферен) маховик ви трябват следните неща:1. Едномасов маховик от fiat bravo hgt. Не намерих данни на новото и старото hgt да са различни.2. Задължително болтовете на същия този едномасов маховик от bravo hgt.3. Комплект съединител за bravo hgt. Това включва съединителен и притискателен диск и лагер. Ако не сложите лагера от bravo hgt, най-вероятно няма да станат нещата, затова задължително си взимате целия комплект за bravo hgt.Всичко това се прехвърля директно без нищо да се преправя. Тези същите части са в моята кола и затова го твърдя.Комплекта съединител при мен се води усилен. Колко е усилен, никой не знае, но засега както е с ремап колата не плъзга.Маховици от други модели браво също могат и да станат, но нарочно изброявам нещата, които съм сложил при мен за да се объркам някой.
                          е те това е отговор... благодаря колега
                          За да караш италиянски коли,трябва да си много кораво копеле.

                          Коментар


                            Здрасти и ас потвърждажам казаното по горе от колегата. От вчера и ас съм със същия компект от HGT с твърд маховик и диск с пружини, за сеага сам навил сам окило 7-8 км. градско, но ужасните вибрации вече ги няма първа и задна си влизат от парвия пат с лекота за разлика от преди. И всичко това наистина става без преправяне.
                            FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
                            Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"

                            Коментар


                              RC_MIRO написа:
                              Здрасти и ас потвърждажам казаното по горе от колегата. От вчера и ас съм със същия компект от HGT с твърд маховик и диск с пружини, за сеага сам навил сам окило 7-8 км. градско, но ужасните вибрации вече ги няма първа и задна си влизат от парвия пат с лекота за разлика от преди. И всичко това наистина става без преправяне.
                              Такааа ,смених съединителя с олекотения вариант,с него всичко ок,но се получи друг проблем.когато колата работи на оборот с чува страшно лопане в кутията,като натисна съединителя всичко си е ок,преди да сменя съединителя всичко с кутията си беше ок,шума е все едно лопа амбряжната ос или нещо подобно,някой да даде съвет или идея...
                              За да караш италиянски коли,трябва да си много кораво копеле.

                              Коментар


                                В моят автомобил не съм забелязал подобна промяна! Пръва влиза все така трудно, както и преди смяната на съединителя. С останалите скорости нямам никакъв проблем, може би третата прекалено лесно се изключва, но може и да си въобразявам.
                                Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                                Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                                http://www.keepfighting.ms

                                Коментар

                                Working...
                                X