Нещо гнило има тука,Влади. Трябва да намерим една широколентова сонда да видим реално каква е сместа.Тия имагинерни АФР-та дето ги смятаме на база показания от дебитомера и уж впръскано количество гориво са си малко таш*к Ако реално пръскаш 65 мм3/и,което е някъде 54-55 мг/и на 4000 об и не пуши то би трябвало да си към 145-150 коня на вала и Бравото да е самолет Само за справка стоково VW 1.9TDI PD 150 коня на 4000 об пръска точно 54 мг/и,не знам дали си карал токова ама бая си понавървява де.Аз ти казвам дай да го мернем на диното да видим какво е положението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD
Collapse
X
-
Да, има нещо гнило, сега пак гледах колата и не пуши. jtd 16v 150 коня и то пръска 65мм3 на 4000 оборота. Или реално не пръскам 65мм3 или турбината мигчески се е уголемила и е почнала да вкарва достатъчно въздух за 65мм3 Все си мисля че трябва да пуши много с толкова гориво.Утре ще видя температурата на горивото. Иначе колата добре върви ама не е като за 150 коня. На дино ще я качим, ама съм 99% сигурен че в добрия случай ще излезе 90-100 коня на гумите. Ако мерят смесите на диното, това ще има повече полза от да видим колко коня е, ама някаква мистерия се заформя.
Коментар
-
vsd написа:Да, има нещо гнило, сега пак гледах колата и не пуши. jtd 16v 150 коня и то пръска 65мм3 на 4000 оборота. Или реално не пръскам 65мм3 или турбината мигчески се е уголемила и е почнала да вкарва достатъчно въздух за 65мм3 Все си мисля че трябва да пуши много с толкова гориво.Утре ще видя температурата на горивото. Иначе колата добре върви ама не е като за 150 коня. На дино ще я качим, ама съм 99% сигурен че в добрия случай ще излезе 90-100 коня на гумите. Ако мерят смесите на диното, това ще има повече полза от да видим колко коня е, ама някаква мистерия се заформя.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Аз имам един въпрос.Не може ли да когато сме с демпферен маховик да направиме двойни ламелите на притискатела и да използваме феродо с пружини,за да може пружините в маховика да не обират всичките вибрации?Понеже тези,които ползваме 235мм съединители проблема е че притискателът изпуска след 430нм а не се пали феродото
Коментар
-
Да,понеже когато се направи двоен притискател и колата няма проблеми,в момента моя приплъзва на 450нм.Ако сложа двоен ще спре.И си мислех че тези пружини които се слагат на бензиновите коли биха могли да оберат част от вибрациите отиващи в демфера.Да кажеме има афтермаркет демфери,които са със усилени пружини,обаче ако може това нещо да се спести като се преместят във феродото ще е добре
Коментар
-
Нещо не те разбрах. Искаш да сложиш по-силни пружини за да не плъзга съединителя ли?Ако е това, най-вероятно няма да ти помогне много.Емо, стилото не беше ли с пружини и на маховика и на феродовия диск, което не му пречи да плъзга или да се скапва маховика. 450 Nm са много.Между другото вчера направих един лог и си държи 65 mm3 и на 4-та и 5-та при темп на горивото макс 45 градуса и на двигателя макс 90.
Коментар
-
Натоварването няма как да се намали без да се понижи въртящия момент. Пружините на феродовия диск биха помогнали единствно да се предадат по-малко вибрации към скоростната кутия. Все пак натоварването и вибрациите идват от коляновия вал към маховика, после към феродовия диск и от там към скоростната кутия, а не обратното.accxo, слагал ли си на jtd двоен притискател, няма ли да стане много твърд педала. Става въпрос за кола, която се кара всеки ден в задръстване и т.н.
Коментар
-
accxo написа:vsd написа:Твоята с такава скоростна ли е, в същност за каква кола става въпорс.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар