Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нещо гнило има тука,Влади. Трябва да намерим една широколентова сонда да видим реално каква е сместа.Тия имагинерни АФР-та дето ги смятаме на база показания от дебитомера и уж впръскано количество гориво са си малко таш*к Ако реално пръскаш 65 мм3/и,което е някъде 54-55 мг/и на 4000 об и не пуши то би трябвало да си към 145-150 коня на вала и Бравото да е самолет Само за справка стоково VW 1.9TDI PD 150 коня на 4000 об пръска точно 54 мг/и,не знам дали си карал токова ама бая си понавървява де.Аз ти казвам дай да го мернем на диното да видим какво е положението

    Коментар


      Да, има нещо гнило, сега пак гледах колата и не пуши. jtd 16v 150 коня и то пръска 65мм3 на 4000 оборота. Или реално не пръскам 65мм3 или турбината мигчески се е уголемила и е почнала да вкарва достатъчно въздух за 65мм3 Все си мисля че трябва да пуши много с толкова гориво.Утре ще видя температурата на горивото. Иначе колата добре върви ама не е като за 150 коня. На дино ще я качим, ама съм 99% сигурен че в добрия случай ще излезе 90-100 коня на гумите. Ако мерят смесите на диното, това ще има повече полза от да видим колко коня е, ама някаква мистерия се заформя.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        vsd написа:
        Да, има нещо гнило, сега пак гледах колата и не пуши. jtd 16v 150 коня и то пръска 65мм3 на 4000 оборота. Или реално не пръскам 65мм3 или турбината мигчески се е уголемила и е почнала да вкарва достатъчно въздух за 65мм3 Все си мисля че трябва да пуши много с толкова гориво.Утре ще видя температурата на горивото. Иначе колата добре върви ама не е като за 150 коня. На дино ще я качим, ама съм 99% сигурен че в добрия случай ще излезе 90-100 коня на гумите. Ако мерят смесите на диното, това ще има повече полза от да видим колко коня е, ама някаква мистерия се заформя.
        vsd нали писа, че на 4-5-та предавка не стига 65 мм3, вярвай повече на тях. На по- ниските предавки, едва ли показва точно заради забавянето. Аз при 4000 пръскам към 61 мм3 и смок лимитъра ме ограничава. Може на лято да намаля АФР-а още малко.
        FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

        Коментар


          И мен ме реже смоук лимитъра, затова съм го дигнал доста и в момента, поне на пръв поглед, се пръска точно по лимитъра за тепература на горивото. Все пак достига 61-62-63 мм3, все би трябвало да пуши.
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            Аз имам един въпрос.Не може ли да когато сме с демпферен маховик да направиме двойни ламелите на притискатела и да използваме феродо с пружини,за да може пружините в маховика да не обират всичките вибрации?Понеже тези,които ползваме 235мм съединители проблема е че притискателът изпуска след 430нм а не се пали феродото

            Коментар


              Кои са с 235мм ?За алфа ли говорим ?
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                Да,понеже когато се направи двоен притискател и колата няма проблеми,в момента моя приплъзва на 450нм.Ако сложа двоен ще спре.И си мислех че тези пружини които се слагат на бензиновите коли биха могли да оберат част от вибрациите отиващи в демфера.Да кажеме има афтермаркет демфери,които са със усилени пружини,обаче ако може това нещо да се спести като се преместят във феродото ще е добре

                Коментар


                  Нещо не те разбрах. Искаш да сложиш по-силни пружини за да не плъзга съединителя ли?Ако е това, най-вероятно няма да ти помогне много.Емо, стилото не беше ли с пружини и на маховика и на феродовия диск, което не му пречи да плъзга или да се скапва маховика. 450 Nm са много.Между другото вчера направих един лог и си държи 65 mm3 и на 4-та и 5-та при темп на горивото макс 45 градуса и на двигателя макс 90.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    Съединителя приплъзва заради притискателя и се прави двоен притискател и няма да приплъзва.Идеята ми беше че когато се сложи феродо с пружини дали ще обере поне малко от по-голямото на наварване което ще се полуви върху маховика

                    Коментар


                      Натоварването няма как да се намали без да се понижи въртящия момент. Пружините на феродовия диск биха помогнали единствно да се предадат по-малко вибрации към скоростната кутия. Все пак натоварването и вибрациите идват от коляновия вал към маховика, после към феродовия диск и от там към скоростната кутия, а не обратното.accxo, слагал ли си на jtd двоен притискател, няма ли да стане много твърд педала. Става въпрос за кола, която се кара всеки ден в задръстване и т.н.
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        Карал съм и не ми пречи на мене,стига маховика да издържи.Иначе на алфите,които са със 6-степенна скоростна кутия не може да се сложи едномасов маховик,понеже скоростите са много слаби.

                        Коментар


                          Твоята с такава скоростна ли е, в същност за каква кола става въпорс.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            По дефаулт Стилото е с пружини И на феродовия диск.Карал съм с двумасов маховик и съединител и с пружини и без на феродото и не усетих разлика.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              vsd написа:
                              Твоята с такава скоростна ли е, в същност за каква кола става въпорс.
                              Алфа ромео 156 2.4 140 коня.Вече съм събрал 2 притискателя и ще пробвам пък ще видим какво ще се получи.Понеже на мене ми трябва реално 500нм да може да държи

                              Коментар


                                accxo написа:
                                vsd написа:
                                Твоята с такава скоростна ли е, в същност за каква кола става въпорс.
                                Алфа ромео 156 2.4 140 коня.Вече съм събрал 2 притискателя и ще пробвам пък ще видим какво ще се получи.Понеже на мене ми трябва реално 500нм да може да държи
                                Би ли обяснил как разбра че ти трябва да държи 500 Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X