emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD
Collapse
X
-
Alfa Romeo 156 2.4JTD'02
-
Има ли идея за реализация на този детайл?Понеже ситуацията при мен клони към закупуване на съединител-комплект. Искам и съм склонен да експериметирам, въпроса е: към кой вариант да се насоча. Комплект за JTD105:съединител/закс-S/ + махо/ако се налага/ или комплект за HGT:съединител/ ???-S/ +махо.Мисля ,че като цена втория вариант/ако е технически осъществим,но по всичко личи ,че е .../ е по рентабилен, но пък да ли е оправдан от техническа гледна точка. И най-важното : дали ще се получи търсения ефект, а именно да се усвои на 100% реализирания от ДВГ-то въртящ момент? Без приплъзвания и забавяне... /понякога се мисля ,че карам автоматик/ !Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Малко да раздвижа темата, с което се надявам да помогна на тези които са решили да сменят съединителя.От преди малко съм с едномасов маховик и комплект съединител от bravo hgt.Комплекта се води усилен и е на CG Motorsport. Пружините са на феродовия диск. Маховика както казах е обикновен едномасов и заедно с болтовете е от hgt. За сега не мога да кажа почти нищо, защото съм карал колата 10 км и не съм я натискал.Първи впечатления:1. Педала на съединителя е супер лек сравнено с преди смяната.2. Разлика в потеглянето не виждам. Вибрации няма.3. Може би има малко повече вибрации като сменям 1-ва на 2-ра при ниски обороти, когато на 1-ва съм бил с толкова малко обороти че като включа на втора съм под 1000 оборота. Не съм много сигурен в това твърдение.Целия комплект от хгт пасва идеално без преправяне. Като цяло разликата е в дебелината на маховиците и на лагерите. Маховика на хгт е с 10мм по-тънък, което се компенсира от лагера, който е с 10мм по-дебел.Благодарности на kombito-tdi, който ми каза че комплекта пасва.После ще пиша повече.
Коментар
-
Проблем е че първа почти не влиза. Давам на втора или малко към втора и тогава първа влиза без проблем. Това го имах и преди да се смени съединителя но сега по-често не влиза (почти никога). Emzo и Airfan миналото лято видяха че имам някакви проблеми със скоростния лост, все едно отива много наляво.Трябва да го оправя това че е гадно така.
Коментар
-
vsd написа:Малко да раздвижа темата, с което се надявам да помогна на тези които са решили да сменят съединителя.От преди малко съм с едномасов маховик и комплект съединител от bravo hgt.Комплекта се води усилен и е на CG Motorsport. Пружините са на феродовия диск. Маховика както казах е обикновен едномасов и заедно с болтовете е от hgt.
Коментар
-
janyboy написа:vsd написа:Малко да раздвижа темата, с което се надявам да помогна на тези които са решили да сменят съединителя.От преди малко съм с едномасов маховик и комплект съединител от bravo hgt.Комплекта се води усилен и е на CG Motorsport. Пружините са на феродовия диск. Маховика както казах е обикновен едномасов и заедно с болтовете е от hgt.Е те тая новина чекахПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Като гледах каталога на CG Motorsport нямаше разлика в съединителите за 147 и 155 коня хгт. Маховиците би трябвало да са еднакви но не съм сигурен. На 1.8 и на hgt също са еднакви, само не знам дали има значение размера на диска и площта на която се е трил защото на hgt и на jtd размера на диска е еднакъв, а на 1.8 е по-малък.Като се прибирах от работа понастъпих колата няколко пъти. Струва ми се че върви много по-добре от преди но ще гледам да се дръпна с брачеда за да видя дали наистина има разлика или се бъркам. Съединителя е добре, само при едно от ускоренията на 3-та стана нещо странно, не мога да опиша какво. Може би превъртяха гумите, защото асфалта сега си е гаден и мръсен, не съм сигурен.Струва ми се че колата пали по-лесно. Спецовете да кажат дали има логика или не.Вибрациите при смяна на 2-ра при ниски обороти като че ли ги има, само че не мога да преценя добре защото окачването, особено дясното имам чувството че ще се откачи от тропане. Това при положение че носачи, тампони, амортисьори и биалетки са чисто нови (на 2000 км).Ето малко цифри. Пиша теглата на различните компоненти на съединителя в грамове--------------------HGT----------------JTDмаховик----------8275--------------11770притискател----4555--------------3970диск--------------1320---------------695лагер--------------155-----------------170Общото тегло без лагера на HGT е 14150 гр, а на JTD е 16435 гр или разлика от 2285 гр.
Коментар
-
vsd написа:............................................Общото тегло без лагера на HGT е 14150 гр, а на JTD е 16435 гр или разлика от 2285 гр.
Коментар
-
Имам информация,че махо на td100 e аналогичен 100% с този на HGT???? Може ли някой да потвърди със сигурност. Питам ,защото с епери и тн не мога да се оправя!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар