Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    emzo написа:
    Кофти за тях, но пък дори да са Валео, съм сигурен, че няма да имат нищо общо с тюркиш Валео-то, заляло нашия пазар !
    Из английските форуми http://forum.alfa156.net/forum/ и http://forum.alfa156.net/forum/ тук-там се среща информация, че ползват Валео и че обикновеният им съединител пак е Валео.За съжаление никъде няма и следа от това къде е произведен. Може би го пише на оригиналната опаковка на Валео-то, но нея не я пращат.Иначе на живо изглежда добре направен - съединителният и притискателният диск си пасваха точно, жълтата боя на капака на притискателя също е добре пръсната.
    Alfa Romeo 156 2.4JTD'02

    Коментар


      #92
      Има ли идея за реализация на този детайл?Понеже ситуацията при мен клони към закупуване на съединител-комплект. Искам и съм склонен да експериметирам, въпроса е: към кой вариант да се насоча. Комплект за JTD105:съединител/закс-S/ + махо/ако се налага/ или комплект за HGT:съединител/ ???-S/ +махо.Мисля ,че като цена втория вариант/ако е технически осъществим,но по всичко личи ,че е .../ е по рентабилен, но пък да ли е оправдан от техническа гледна точка. И най-важното : дали ще се получи търсения ефект, а именно да се усвои на 100% реализирания от ДВГ-то въртящ момент? Без приплъзвания и забавяне... /понякога се мисля ,че карам автоматик/ !
      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
      http://www.keepfighting.ms

      Коментар


        #93
        Все тая при тебе, взимаш едно валео и толкоз.Както обсъждахме в друга тема , проблема е в маховика.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #94
          Малко да раздвижа темата, с което се надявам да помогна на тези които са решили да сменят съединителя.От преди малко съм с едномасов маховик и комплект съединител от bravo hgt.Комплекта се води усилен и е на CG Motorsport. Пружините са на феродовия диск. Маховика както казах е обикновен едномасов и заедно с болтовете е от hgt. За сега не мога да кажа почти нищо, защото съм карал колата 10 км и не съм я натискал.Първи впечатления:1. Педала на съединителя е супер лек сравнено с преди смяната.2. Разлика в потеглянето не виждам. Вибрации няма.3. Може би има малко повече вибрации като сменям 1-ва на 2-ра при ниски обороти, когато на 1-ва съм бил с толкова малко обороти че като включа на втора съм под 1000 оборота. Не съм много сигурен в това твърдение.Целия комплект от хгт пасва идеално без преправяне. Като цяло разликата е в дебелината на маховиците и на лагерите. Маховика на хгт е с 10мм по-тънък, което се компенсира от лагера, който е с 10мм по-дебел.Благодарности на kombito-tdi, който ми каза че комплекта пасва.После ще пиша повече.
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #95
            Покарай я малко така и знаеш, какво да правиш.Чакаме отзиви, а напролет може и на живо да я видим
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #96
              Проблем е че първа почти не влиза. Давам на втора или малко към втора и тогава първа влиза без проблем. Това го имах и преди да се смени съединителя но сега по-често не влиза (почти никога). Emzo и Airfan миналото лято видяха че имам някакви проблеми със скоростния лост, все едно отива много наляво.Трябва да го оправя това че е гадно така.
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар


                #97
                vsd написа:
                Малко да раздвижа темата, с което се надявам да помогна на тези които са решили да сменят съединителя.От преди малко съм с едномасов маховик и комплект съединител от bravo hgt.Комплекта се води усилен и е на CG Motorsport. Пружините са на феродовия диск. Маховика както казах е обикновен едномасов и заедно с болтовете е от hgt.
                Еее,супер,Влади.Дано всичко е ОК и се окаже че има спасение от най-проблемното за мен звено (съединител-маховик) при jtd105. :P Чакам с нетърпение резултати от поведението на колата при яко натискане (както си му е реда)

                Коментар


                  #98
                  Само малко да поулегне и ще видя как е.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #99
                    janyboy написа:
                    vsd написа:
                    Малко да раздвижа темата, с което се надявам да помогна на тези които са решили да сменят съединителя.От преди малко съм с едномасов маховик и комплект съединител от bravo hgt.Комплекта се води усилен и е на CG Motorsport. Пружините са на феродовия диск. Маховика както казах е обикновен едномасов и заедно с болтовете е от hgt.
                    Еее,супер,Влади.Дано всичко е ОК и се окаже че има спасение от най-проблемното за мен звено (съединител-маховик) при jtd105. :P Чакам с нетърпение резултати от поведението на колата при яко натискане (както си му е реда)
                    Е те тая новина чеках
                    edit: ... да не е съвсем спам моята еуфория ,да питам : Има ли значение HGT-то, т.е. 147кс или 155кс? И дали маховиците монтирани в Марея с този двигател са аналогични, като тези на HGT???
                    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                    http://www.keepfighting.ms

                    Коментар


                      Като гледах каталога на CG Motorsport нямаше разлика в съединителите за 147 и 155 коня хгт. Маховиците би трябвало да са еднакви но не съм сигурен. На 1.8 и на hgt също са еднакви, само не знам дали има значение размера на диска и площта на която се е трил защото на hgt и на jtd размера на диска е еднакъв, а на 1.8 е по-малък.Като се прибирах от работа понастъпих колата няколко пъти. Струва ми се че върви много по-добре от преди но ще гледам да се дръпна с брачеда за да видя дали наистина има разлика или се бъркам. Съединителя е добре, само при едно от ускоренията на 3-та стана нещо странно, не мога да опиша какво. Може би превъртяха гумите, защото асфалта сега си е гаден и мръсен, не съм сигурен.Струва ми се че колата пали по-лесно. Спецовете да кажат дали има логика или не.Вибрациите при смяна на 2-ра при ниски обороти като че ли ги има, само че не мога да преценя добре защото окачването, особено дясното имам чувството че ще се откачи от тропане. Това при положение че носачи, тампони, амортисьори и биалетки са чисто нови (на 2000 км).Ето малко цифри. Пиша теглата на различните компоненти на съединителя в грамове--------------------HGT----------------JTDмаховик----------8275--------------11770притискател----4555--------------3970диск--------------1320---------------695лагер--------------155-----------------170Общото тегло без лагера на HGT е 14150 гр, а на JTD е 16435 гр или разлика от 2285 гр.
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        Нещо интересно по темата:Мене ме интересува само дали има тресенето при газ до долу от 1500рпм на 5та.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          vsd написа:
                          ............................................Общото тегло без лагера на HGT е 14150 гр, а на JTD е 16435 гр или разлика от 2285 гр.
                          Заради тази разлика от 2,2кг няма ли да се отрази на въртящия момент. Всмисъл да се намали малко. Тъй като малко или много, маховика като се завърти и поддържа стабилни и силни обороти на двигателя .

                          Коментар


                            Според мен нямат връзка двете неща. На теория би трябвало по-лесно да дига обороти. На практика ще видим.
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              Имам информация,че махо на td100 e аналогичен 100% с този на HGT???? Може ли някой да потвърди със сигурност. Питам ,защото с епери и тн не мога да се оправя!
                              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                              http://www.keepfighting.ms

                              Коментар


                                Джими, според ЕПЕР - НЕ са.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X