Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За 1 и 2 нямам представа. Не съм чувал стартерите да са различни, съответно и маховиците. За болтовете пак нямам представа, аз затова и изрично търсех да си взема маховика с болтовете. Разликата от нашите е че са по-къси, но не мога да ти кажа с колко, нито пък колко здрави трябва да бъдат.Двигателя на мареата предполагам че е същия, но най-добре е да питаш ICI или 2000 20v turbo, като гледам и двамата са отваряли доста такива бензини и ще могат да ти кажат най-точно.Това е комплекта, който съм сложилhttp://www.clutch-specialists.co.uk/...lutch-kitsЗа сега съм минал почти 4000 км. Малко са, но засега няма проблеми. На моменти се чудех дали не приплъзва, но е било от гумите. Имам едно виене но предполагам че е от ролка, не ми се вярва да е от скоростите. Тия дни ще сваля ремъка и ще се разбере.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      Благодаря много за изчерпателната информация
      Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

      Коментар


        Не си купувайте такъв комплект съединител. На брачеда лагера се счупи преди комплекта да направи 30 000 км.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          vsd написа:
          Не си купувайте такъв комплект съединител. На брачеда лагера се счупи преди комплекта да направи 30 000 км.
          Мисля, че в тези комплекти разликата с оригиналните е единствено във феродото, така че лагерът би трябвало да е какъвто е в комплект Валео.

          Коментар


            И феродовия според мен е същия, най-много натиска на притискателя да е увеличен. Все пак абсурдно е лагера да кара по-малко от 30 000 км. Валео пише както на стария, така и на новия.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              Отдавна не съм писал тук поради ред причини .............................В крайна сметка какъв е резултата - преди около месец си смених съединителя така както VSD ме посъветва, за което много съм му благодарен и обещавам да го черпя ако се видим някога . Километрите до момента са малко на 1000 и нямам никакви проблеми. Няма тресене при потегляне, освен ако не е потегляне само с отпускане на съединителя на натоварена кола - което е нормално. При по-рязко пускане на съединителя имам едно удряне,особенно на 4-та и 5-та, което ме кара да си мисля за износени вътрешни карета - дайте съвет на лични, моля.Направил съм подробни снимки на комплекта си. Никъде не видях и помен от Валео !!! Ще ги публикувам скоро. Единствено лагера ми беше БРЕДА. Иначе всичко си стана от раз! Наистина по нищо не се разбира, че това е бърз или усилен съединител............. освен по броя на пластините, които са пружината на притескателя - те бяха 3, а обикновенно знам че са 2.
              Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

              Коментар


                BEKI написа:
                Отдавна не съм писал тук поради ред причини .............................В крайна сметка какъв е резултата - преди около месец си смених съединителя така както VSD ме посъветва, за което много съм му благодарен и обещавам да го черпя ако се видим някога . Километрите до момента са малко на 1000 и нямам никакви проблеми. Няма тресене при потегляне, освен ако не е потегляне само с отпускане на съединителя на натоварена кола - което е нормално. При по-рязко пускане на съединителя имам едно удряне,особенно на 4-та и 5-та, което ме кара да си мисля за износени вътрешни карета - дайте съвет на лични, моля.Направил съм подробни снимки на комплекта си. Никъде не видях и помен от Валео !!! Ще ги публикувам скоро. Единствено лагера ми беше БРЕДА. Иначе всичко си стана от раз! Наистина по нищо не се разбира, че това е бърз или усилен съединител............. освен по броя на пластините, които са пружината на притескателя - те бяха 3, а обикновенно знам че са 2.
                аз за лагери бреда съм чувал само лошо, сори

                Коментар


                  добре де каква е идеята при положение, че двата двигателя са с сходен максимален въртящ момент около 190Nmкато дори ХГТ-то е с по-нисък такъв

                  Коментар


                    Да махна демпферния маховик.Като цяло комплекта е по-лек."Усилено" за jtd няма нищо.
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      Има ли такъв вариант и за стило дизел ?Защото моя е за смяна и в момента търся маховик.

                      Коментар


                        аз за лагери бреда съм чувал само лошо, сори[/quote]Като говоря с колегите от Евро 07 - всички казват, че това е най-доброто съотносхение цена/качество. Аз ползвам такъв лагер на задна главина вече повече от 30 000 км и нямам оплакване. Вярно е - италянски са, но по тази логика защо караш италянска кола ?
                        Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

                        Коментар


                          за стилото има вариант пробвано е държи на над300 Nm

                          Коментар


                            BEKI написа:
                            u_bo написа:
                            аз за лагери бреда съм чувал само лошо, сори
                            Като говоря с колегите от Евро 07 - всички казват, че това е най-доброто съотносхение цена/качество. Аз ползвам такъв лагер на задна главина вече повече от 30 000 км и нямам оплакване. Вярно е - италянски са, но по тази логика защо караш италянска кола ?
                            - ЕВРО 07 - коментара е излишен- италианска кола карам, но това не значи , че ще си купувам италианска бира - давам ти този пример за да разбереш, че олите им са добри за цената си, но лагери и ролки Бреда, са с много кратък живот, дори сравнени с подобни по цена немски лагери , например ФАГ. като изобщо не ги сравнявам със СКФ - но СКФ незакупен от ЕВРО 07

                            Коментар


                              hf hpe написа:
                              за стилото има вариант пробвано е държи на над300 Nm
                              Добре де, на лично съобщение не отговаряш, защо изобщо дразниш хората?На мен ми трябваше алтернатива, но след като я пазиш за себе си, си взех оригинален маховик.Нали идеята е да си помагаме?

                              Коментар


                                Вече и моето JTD е с махо и съединител за HGT.Благодарение на VSD и темата му, gal76, PB 5989 MP, lithrone, Ицето / с ТД100 е, но за съжаление не зная ника му/, Пламен-малкия и неговия ник също не го зная, mitaka_71. Както и някои колеги, на които не знам имената. Всички те помогнаха и нещата се финализираха успешно.Първото ми впечатление е за адски мек съединител, отделя много плавно и според мен ниско. В начина на движение и работа на колата , все още не мога да открия разлика, въпреки по-лекия маховик. Според колегите би трябвало колата да се засили, но моят усет е мнооого дървен и въпреки ,че я притежавам от 3години в момента не мога да кажа ,че е по-засилена ... след някои друг ден ще споделя повече. Обаче е факт следното: няма превъртане или боксуване на 3,4,5 скорост.
                                Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                                Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                                http://www.keepfighting.ms

                                Коментар

                                Working...
                                X