За 1 и 2 нямам представа. Не съм чувал стартерите да са различни, съответно и маховиците. За болтовете пак нямам представа, аз затова и изрично търсех да си взема маховика с болтовете. Разликата от нашите е че са по-къси, но не мога да ти кажа с колко, нито пък колко здрави трябва да бъдат.Двигателя на мареата предполагам че е същия, но най-добре е да питаш ICI или 2000 20v turbo, като гледам и двамата са отваряли доста такива бензини и ще могат да ти кажат най-точно.Това е комплекта, който съм сложилhttp://www.clutch-specialists.co.uk/...lutch-kitsЗа сега съм минал почти 4000 км. Малко са, но засега няма проблеми. На моменти се чудех дали не приплъзва, но е било от гумите. Имам едно виене но предполагам че е от ролка, не ми се вярва да е от скоростите. Тия дни ще сваля ремъка и ще се разбере.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD
Collapse
X
-
Отдавна не съм писал тук поради ред причини .............................В крайна сметка какъв е резултата - преди около месец си смених съединителя така както VSD ме посъветва, за което много съм му благодарен и обещавам да го черпя ако се видим някога . Километрите до момента са малко на 1000 и нямам никакви проблеми. Няма тресене при потегляне, освен ако не е потегляне само с отпускане на съединителя на натоварена кола - което е нормално. При по-рязко пускане на съединителя имам едно удряне,особенно на 4-та и 5-та, което ме кара да си мисля за износени вътрешни карета - дайте съвет на лични, моля.Направил съм подробни снимки на комплекта си. Никъде не видях и помен от Валео !!! Ще ги публикувам скоро. Единствено лагера ми беше БРЕДА. Иначе всичко си стана от раз! Наистина по нищо не се разбира, че това е бърз или усилен съединител............. освен по броя на пластините, които са пружината на притескателя - те бяха 3, а обикновенно знам че са 2.Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan
Коментар
-
u_bo
BEKI написа:Отдавна не съм писал тук поради ред причини .............................В крайна сметка какъв е резултата - преди около месец си смених съединителя така както VSD ме посъветва, за което много съм му благодарен и обещавам да го черпя ако се видим някога . Километрите до момента са малко на 1000 и нямам никакви проблеми. Няма тресене при потегляне, освен ако не е потегляне само с отпускане на съединителя на натоварена кола - което е нормално. При по-рязко пускане на съединителя имам едно удряне,особенно на 4-та и 5-та, което ме кара да си мисля за износени вътрешни карета - дайте съвет на лични, моля.Направил съм подробни снимки на комплекта си. Никъде не видях и помен от Валео !!! Ще ги публикувам скоро. Единствено лагера ми беше БРЕДА. Иначе всичко си стана от раз! Наистина по нищо не се разбира, че това е бърз или усилен съединител............. освен по броя на пластините, които са пружината на притескателя - те бяха 3, а обикновенно знам че са 2.
Коментар
-
аз за лагери бреда съм чувал само лошо, сори[/quote]Като говоря с колегите от Евро 07 - всички казват, че това е най-доброто съотносхение цена/качество. Аз ползвам такъв лагер на задна главина вече повече от 30 000 км и нямам оплакване. Вярно е - италянски са, но по тази логика защо караш италянска кола ?Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan
Коментар
-
u_bo
BEKI написа:u_bo написа:аз за лагери бреда съм чувал само лошо, сори
Коментар
-
Вече и моето JTD е с махо и съединител за HGT.Благодарение на VSD и темата му, gal76, PB 5989 MP, lithrone, Ицето / с ТД100 е, но за съжаление не зная ника му/, Пламен-малкия и неговия ник също не го зная, mitaka_71. Както и някои колеги, на които не знам имената. Всички те помогнаха и нещата се финализираха успешно.Първото ми впечатление е за адски мек съединител, отделя много плавно и според мен ниско. В начина на движение и работа на колата , все още не мога да открия разлика, въпреки по-лекия маховик. Според колегите би трябвало колата да се засили, но моят усет е мнооого дървен и въпреки ,че я притежавам от 3години в момента не мога да кажа ,че е по-засилена ... след някои друг ден ще споделя повече. Обаче е факт следното: няма превъртане или боксуване на 3,4,5 скорост.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар