ми мейла е от Мик Дийкин, технически директор
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD
Collapse
X
-
Питах го и ето какво ми отговориHiOur figures are conservative,these are our confirmed test figures ,it is possible that this kit will hold more torque than statedRegards Mick DeakinTechnical DirectorЩе гледам другите варианти. Тези май не са наясно. Искат 600лв за нещо, което е като оригиналното за 250лв.
Коментар
-
http://www.sachsperformance.com/EU/s...14Излиза, че този без "S" накрая си е стандартен съединителMarea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
Още търся. Повечето фирми изобщо не отговарят на мейлите. Като гледам ще си търся плочки и сам ще си правя диска, като използвам старата главина. Остава въпроса и за притискателя. Нямам време да ходя с притискателя по моргите за да го сравним с този от алфата, ама ще трябва да намеря, щото .... Намерих малко инфо. Оказа се че има поне 10 материала от които се прави "феродовия" диск и има по-добри от керамиката. Като имам конкретно инфо ще го постна.
Коментар
-
Има ли възможност за съединител, комплект от алфа 1.9JTD , заедно със скоростната кутия ако се налага? И дали този вариант е технически възможен разбира се ???Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
@vsd - хвърляй тук по един поглед от време на време:http://www.fiatforum.com/bravo-brava...ost2185332Да видим дали ще знаят нещо по въпроса ......Намерих няколко фирми, предлагащи клъчове, но никоя не говори в с конкретно стойности, само си ги водят подсилени.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Да изтупам прахта от темата.Сменях съединител скоро на Стилото.Временно бях с такъв от Браво/а/Мареа JTD105.Беше турско Валео.Е само да кажа, че този съединител НЕ буксуваше изобщо на 255Нм, колкото е заводски Стилото.Само да вметна, че и след ремап не буксуваше !Временен, защото притискателя беше по нисък с няколко мм и ми влизаха трудно предавките.Според мен търсете проблема за буксуването другаде, не в съединителя !F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
И аз не знам къде точно е проблема. Все още нищо не съм направил поради 1000 причини, но все повече се насочвам към обикновен маховик от хгт и незнайно какъв комплект съединител. След 1700 оборота колата рита дооооста сериозно, сигурен съм че тогава момента се качва доста. След 3500 със сигурност пада с много обаче.
Коментар
-
Наскоро поръчах усилен съединител-комплект CGSK6742 (Fast Road Clutch Kit) от http://www.clutch-specialists.co.uk/ за Алфа Ромео 156 2.4JTD.Ето тук http://img17.imageshack.us/g/img3573cx.jpg/ може да видите малко снимки.Прави впечатление, че дискът, съединителят и лагера са с щампите на Валео.Alfa Romeo 156 2.4JTD'02
Коментар
-
emzo написа:Според мен търсете проблема за буксуването другаде, не в съединителя !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар