В идеята на последния пост. Едно врабче ми каза че се подготвя Дедра с този двигател (2,4жтд). Сега кой вариант ще се сложи незнам . Поне избора е голям
Скоро чух за маховик от някакво 1.9 jtd сложен на 2.4 jtd, затова си мисля че маховика няма да е проблем за да се сложи другия комплект съединител. Вече за скорости от 2.4 нямам и представа дали ще станат. Дори и да се смени, въпроса според мен е до колко издържат сток съединителите на алфите, за да не се окаже че и те плъзгат. А дори и да ги сменя, не ми харесва идеята да карам със стария комплект съединител.
В идеята на последния пост. Едно врабче ми каза че се подготвя Дедра с този двигател (2,4жтд). Сега кой вариант ще се сложи незнам . Поне избора е голям
Тук май избора се свежда до това какъв двигател ще намериш и на каква цена.
Скоро чух за маховик от някакво 1.9 jtd сложен на 2.4 jtd, затова си мисля че маховика няма да е проблем за да се сложи другия комплект съединител. Вече за скорости от 2.4 нямам и представа дали ще станат. Дори и да се смени, въпроса според мен е до колко издържат сток съединителите на алфите, за да не се окаже че и те плъзгат. А дори и да ги сменя, не ми харесва идеята да карам със стария комплект съединител.
Мисълта ми е ако е възможно да смениш съединителя с такъв от 2.4 трябва да е доста по здрав от на 1.9двг. Все пак 2.4 има въртящ момент 304 нм
В каталога за усилените съединители на sachs, за мареа и алфите 1.9 и 2.4 за всички дават един и същи комплект, което ми говори че за всички принципа на действие на пиртискателя е обратния от на моя, с други думи, ако слагам комплект от 2.4 ще трябва да сменям и скорости, независимо дали ще бъдат от мареа или от алфа някаква. Ако бъркам, моля да ме поправи някой., че да не стават грешки.Преди малко един приятел ми каза че усиления за бравото го има с номер Art.No. 3000 951 306-S и Art.No.: 3000 951 306, а цената от около 460лв. е за този без S. Но този със S май-ще го намеря на доста добра цена, ама ще пиша като се знае нещо по-сигурно. Ако е около 400лв. мисля направо него да го слагам. Какво ви е мнението.Пиччовете от clutch specialists ги питах конкретни данни да ми дадат, както и кой им произвежда компонентите, които слагат и нещо се бавят с отговора. TIP, ти поръчвал ли си от тях, сигурен ли е сайта? Какви са отзивите за техните неща.
В каталога за усилените съединители на sachs, за мареа и алфите 1.9 и 2.4 за всички дават един и същи комплект, което ми говори че за всички принципа на действие на пиртискателя е обратния от на моя, с други думи, ако слагам комплект от 2.4 ще трябва да сменям и скорости, независимо дали ще бъдат от мареа или от алфа някаква. Ако бъркам, моля да ме поправи някой., че да не стават грешки.Преди малко един приятел ми каза че усиления за бравото го има с номер Art.No. 3000 951 306-S и Art.No.: 3000 951 306, а цената от около 460лв. е за този без S. Но този със S май-ще го намеря на доста добра цена, ама ще пиша като се знае нещо по-сигурно. Ако е около 400лв. мисля направо него да го слагам. Какво ви е мнението.Пиччовете от clutch specialists ги питах конкретни данни да ми дадат, както и кой им произвежда компонентите, които слагат и нещо се бавят с отговора. TIP, ти поръчвал ли си от тях, сигурен ли е сайта? Какви са отзивите за техните неща.
Не съм поръчвал от тях. Затова писах,че тия продават и в Ebay от там може да се види Фийдбака какъв им е ама и това не е гаранция. Та може и да е по добре това за 400-460лв
Там им е добър feedback-а. Този на Sachs май само в бг го има със и без S, като няма да се учудя единствената разлика да е в притискателя. То ако е така по-добре да си слагам нормален диск с притискател от алфа 3.0 (стига да стане). Ще чакам да ми кажат и ще пиша.
VSD утре ще поръчвам за приятел с 406 Закс, неговия доста бързо сдаде багажа след като го мапнахме, вече кога ще дойде, кога ще го монтират не знам, но ще имам някакви впечатления.
ОК.За пореден път ми писва от всякакви спецове. В една от фирмите твърдят че нов съединител не можело да плъзга и че Nm нямали нищо общо с конските сили, а от там и със съединителите.
ОК.За пореден път ми писва от всякакви спецове. В една от фирмите твърдят че нов съединител не можело да плъзга и че Nm нямали нищо общо с конските сили, а от там и със съединителите.
50% от това което са ти казали е верно и 50% не е верно.Но това им е простено.Те не са специалисти а търговци.Верно е че нов фирмен съединител няма да плъзга.Плъзга само износен и менте.Като си свалиш твоя,ще видиш че феродото е износено до нитовете и те подпират в притискателния диск и маховика.Коеф.на триене рязко пада в този случай и за това плъзга.Има много хора в форума с Ремап и не се оплакват от плъзгане.Как си обясняваш това?Например колежката Blue е с Ремап и твърди че не и плъзга съединителя.Естествено като се износи ще почне да плъзга.Но това важи за всички коли.Недей да си въобразяваш,че върт. момент ти е станал 300 Нм.Нараснал е с малко и е в границите на резерва,който има оргиналния,защото съединителите винаги се изчисляват с резерв 30-40% над номиналния на двигателя.
Имам писмо от моите хора. Питах ги какви материали използват и до колко държи китаhiwe build and manufacture our own clutch kitskevlartek is a F1 formula technology used for very extreme conditions in motorsportit has a temperature range higher than any standard organic materialand burst strength than any other material (it will hold 14000rev/min ) without loosing any of the characteristics of co-efficint of frictionall pressure plates are balanced this kit will hold around 150 -200 bhp 214nm--165lbs.we use these kits when supplying our drift sponserd team at santa pod
определено персоната дала отговора не е в час с техниката А отделно на Санта Под не се кара професионално дрифт щото има само един паркинг дето се ползва само за любителски изяви.Това е професионална драг писта, а и тия рехави 200коня на техния отбор какво ще правят с тях ... Определено не е в час това лице :D Миналата седмица рекох да ги затрудня с едно мое питане дали ще могат да ми направят притискател да държи 500Нм, ама още не са ми отговорили.Явно инженерите им са заети
Коментар