vsd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD
Collapse
X
-
-
Сетих се и за притискател на Алфа 3.0 6 цилиндрова, мисля 600-650кг сила беше.Ако може да разбереш дали притискателят и става за твоята ще е опция.Делта/Дедра турбо с диск отделящ на натиск е 550-580 кг доколкото се сещам.Като разбереш кой от тези дискове ти става, може да му търсиш усилен вариант от разни рейсинг производителиА колко ти е предполагаемият въртящ момент?
Коментар
-
vsd написа:За Nm предполагаемо са 270-280.Та затова си мисля, че хубав нов стандартен или усилен +30% за да не умалее във времето ще ти е достатъчен.Относно металокерамиката, тя е с коефициент на триене "мю"около 0.7, феродото е около 0.4, но реално какво се случва със силата на триене, понеже двата варианта дискове са с различна площ на триене, е сложно да се каже.
Коментар
-
emzo написа:Нов Валео (колко е хубав не знам, от Тех Ко) пак буксува.Да допълня и как се сработва съединител при толкова натоварени мотори.Не трябва да се напъва с много газ за да не буксува докато не се улегне изцяло. Иначе при пробуксуване с високи обороти феродото се опича и вече не държи толкова а по маховика и притискателя се образуват закалени петна, които също пречат на доброто сцепление. Сработването на феродото става основно при леки потегляния на полусъединител или при контролирано даване на газ на висока предавка по нагорнище като се следи да не боксува постоянно, тогава няма опасност да се запали и да направи горещи петна по притискателя и маховика.
Коментар
-
u_bo
ici написа:emzo написа:Нов Валео (колко е хубав не знам, от Тех Ко) пак буксува.Да допълня и как се сработва съединител при толкова натоварени мотори.Не трябва да се напъва с много газ за да не буксува докато не се улегне изцяло. Иначе при пробуксуване с високи обороти феродото се опича и вече не държи толкова а по маховика и притискателя се образуват закалени петна, които също пречат на доброто сцепление. Сработването на феродото става основно при леки потегляния на полусъединител или при контролирано даване на газ на висока предавка по нагорнище като се следи да не боксува постоянно, тогава няма опасност да се запали и да направи горещи петна по притискателя и маховика.
Коментар
-
ici написа:emzo написа:Нов Валео (колко е хубав не знам, от Тех Ко) пак буксува.Друго което се сетих да питам. Дебелината на диска как да я уцеля да е еднаква като на моя.
Коментар
-
http://www.clutchdistributors.co.uk/...co.uk/home.php Виж двата линка има някакви усилени съединители.Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
vsd написа:Мерси, писах им един мейл да видим какво ще кажат. Странно ми е че и на трите комолекта за браво или брава jtd на снимките дисковете имат пружини.Пробвай с втория линк виж там какво ще кажат.
Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
Да, видях го това за снимките. Инaче не е проблем доставка до Англия и от там някой да ми го прати. Само не знам колко ще е доставката на 15кг пакетАма това да ми е проблема.Обаче и идеята на ici за кевларен диск от амерка и притискател от алфа ми се струва доста добра, а и май ще излезе на половин цена.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар