kiselo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD
Collapse
X
-
Ilko написа:kiselo написа:Въпрос...след ремап...и сложен чисто нов съединител комплект Валео без помпата само на стило 1.9...след около 5-6000км...новия съединител вече буксува...колата си я настъпвам основно на дълго...и ми е шах как и защо...сега гледам един познат ме навива на керамични плочки ама като ви чета мненията май ако съм със стандартния притискател няма голяма файда или греша? как може да го подсиля малко без да се налага пак да кихам 400лв за нов и смяна? като гледам плочките...20-30лв бр...разни фирмички ги правят за по ~100лв (набиват плочките на стария диск)...дали си струва подобна интервенция...и ще има ли търсения ефект, а именно по-дълъг живот на съединителя без буксуване...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
На този етап единствения недостатък е липсата на полусъединител.Ама съм го карал само 3500км. - и аз не я карам много Алфа-та.Не знам колко ще издържи маховика щото си има сериозен тласък ако превключваш и подадеш по-рано газта или пък ако върнеш скорост и не изравниш оборотите предварително.Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed
Коментар
-
nsn написа:BEKI написа:А като казваш Валео........ - нормално/сток или спортна версия ?Ако си сигурен за помпата - че е със същия габарит и че ти натиска на 100% притискателя, т.е. помпата не е освободила частично ............. ако съединителя ти е спортен ...................... идва ми на акъл само една простотия ................ да видим какво ще кажат колегите ?!?!?!?Какво ще стане ако се подложат шайби, а най-добре подложка (една обща) между коляновия вал и маховика? Нека тя да бъде 0.7 - 1мм. Все пак хода на притискателя е около 3 мм.Много малко ми се виждат километрите ти. То си е направо нищо - да бяха поне 20 000км!Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan
Коментар
-
със сигурност си въобразявам да, че ми буксува при 3000об...аз преди седмица взех книжка...пък и ми е за пръв път да сменям съединител...всъщност е при 2000об...а при 3000 оборотомера скача до 4000 защото сигурно гумите започват много да превъртат особено на 4-та и 5-та направо пушек се вдига от гумите все пак мощност голяма ...като я настъпя и лети... сега по-сериозно...на 1-2-3 предавка автомобила си върви добре...на 4-та обаче при ~3000об+ започва da буксува съединителя...на 5-та при скорост дори от 100км/ч като смачкам газта и оборотомера подскача...не много но скача....на 4-та е същото...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
vgeorgiev написа:Здравейте,Предстои ми смяна на съединител (колата от подписа). Ще използвам темата да ви попитам какъв съединител бихте ми препоръчали.Колата е много леко ремапната. В момента съединителя преплъзва при около 2500 оборота дори и на 3та предавка.Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan
Коментар
-
kiselo написа:сега по-сериозно...на 1-2-3 предавка автомобила си върви добре...на 4-та обаче при ~3000об+ започва da буксува съединителя...на 5-та при скорост дори от 100км/ч като смачкам газта и оборотомера подскача...не много но скача....на 4-та е същото...Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan
Коментар
-
BEKI написа:kiselo написа:сега по-сериозно...на 1-2-3 предавка автомобила си върви добре...на 4-та обаче при ~3000об+ започва da буксува съединителя...на 5-та при скорост дори от 100км/ч като смачкам газта и оборотомера подскача...не много но скача....на 4-та е същото...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:BEKI написа:kiselo написа:сега по-сериозно...на 1-2-3 предавка автомобила си върви добре...на 4-та обаче при ~3000об+ започва da буксува съединителя...на 5-та при скорост дори от 100км/ч като смачкам газта и оборотомера подскача...не много но скача....на 4-та е същото...Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
Отнася се до всички които си мислят че със слагането на керамика ще си оправят проблема,това НЯМА как да стане.Проблема не ви е диска ,а в притискателя,ако там не си решите проблема и керамиката ще плъзга и то така че освен притискател ще сменяте и маховик,понеже се вкопава яко и в двете.Трябва ви притискател на дърпане,не на натискане.Той носи на много повече въртящ момент от този на натискане.Моята Дедра е 295кс и 402Нм със стандартен съединител Люк,така че си правете сметката много добре,ако не искате да играете филма кутия долу-кутия горе безброй пъти без да решите проблемаPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Малко да вдигна тематаДнес ми попадна снимка на на маховик от AR 146 2.0/150 . Сравнявайки го с маховик от Marea 2.0 20V, визуално ми изглеждат еднакви. Освен това, всеки номер, записан и по двата маховика съвпада ( 60603810 / 78138 ). Най-вероятно и алфови маховици от 145/6 , също ще вършат работа.Nuova Croma - so far...so good
Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
Fiat BRAVA JTD - ex love
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар