Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    kiselo написа:
    Въпрос...след ремап...и сложен чисто нов съединител комплект Валео без помпата само на стило 1.9...след около 5-6000км...новия съединител вече буксува...колата си я настъпвам основно на дълго...и ми е шах как и защо...сега гледам един познат ме навива на керамични плочки ама като ви чета мненията май ако съм със стандартния притискател няма голяма файда или греша? как може да го подсиля малко без да се налага пак да кихам 400лв за нов и смяна? като гледам плочките...20-30лв бр...разни фирмички ги правят за по ~100лв (набиват плочките на стария диск)...дали си струва подобна интервенция...и ще има ли търсения ефект, а именно по-дълъг живот на съединителя без буксуване...
    Не е само да наковеш плочките на оригиналния диск... да не кажа, че въобще няма да станеАз съм с керамичен диск (от Адвенчър кар) на Алфата, с демпферен маховик и стандартен притискател.Не приплъзва, ама хич не е приятно за градско каране.
    Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed

    Коментар


      Ilko написа:
      kiselo написа:
      Въпрос...след ремап...и сложен чисто нов съединител комплект Валео без помпата само на стило 1.9...след около 5-6000км...новия съединител вече буксува...колата си я настъпвам основно на дълго...и ми е шах как и защо...сега гледам един познат ме навива на керамични плочки ама като ви чета мненията май ако съм със стандартния притискател няма голяма файда или греша? как може да го подсиля малко без да се налага пак да кихам 400лв за нов и смяна? като гледам плочките...20-30лв бр...разни фирмички ги правят за по ~100лв (набиват плочките на стария диск)...дали си струва подобна интервенция...и ще има ли търсения ефект, а именно по-дълъг живот на съединителя без буксуване...
      Не е само да наковеш плочките на оригиналния диск... да не кажа, че въобще няма да станеАз съм с керамичен диск (от Адвенчър кар) на Алфата, с демпферен маховик и стандартен притискател.Не приплъзва, ама хич не е приятно за градско каране.
      Колата се кара 5-6 пъти в месеца и то 90% извънградско останалите 10% са докато излезна от града ...през останалото време е в гараж.......карах я градско само и само да се понапасне съединителя например...по тегавото потегляне или притрисане не ме притеснява...не търся комфорт...не ми е основна кола...А какви са при теб недостатъците като караш с подобен диск? Притриса...липса на "полусъединител" при потегляне...чаткат скорости при пускане на съединителя..?
      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

      Коментар


        На този етап единствения недостатък е липсата на полусъединител.Ама съм го карал само 3500км. - и аз не я карам много Алфа-та.Не знам колко ще издържи маховика щото си има сериозен тласък ако превключваш и подадеш по-рано газта или пък ако върнеш скорост и не изравниш оборотите предварително.
        Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed

        Коментар


          Здравейте,Предстои ми смяна на съединител (колата от подписа). Ще използвам темата да ви попитам какъв съединител бихте ми препоръчали.Колата е много леко ремапната. В момента съединителя преплъзва при около 2500 оборота дори и на 3та предавка.
          04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

          Коментар


            nsn написа:
            BEKI написа:
            А като казваш Валео........ - нормално/сток или спортна версия ?Ако си сигурен за помпата - че е със същия габарит и че ти натиска на 100% притискателя, т.е. помпата не е освободила частично ............. ако съединителя ти е спортен ...................... идва ми на акъл само една простотия ................ да видим какво ще кажат колегите ?!?!?!?Какво ще стане ако се подложат шайби, а най-добре подложка (една обща) между коляновия вал и маховика? Нека тя да бъде 0.7 - 1мм. Все пак хода на притискателя е около 3 мм.Много малко ми се виждат километрите ти. То си е направо нищо - да бяха поне 20 000км!
            Колега,след като помислиш малко повече,ще се досетиш че щом боксува съединителя проблема не е в това дали лагера натиска на 100% притискателя.Ако не го натискаше щеше да има трудно включване на скоростите и следователно не трябват подложки.Към колегата с проблема:провери на педала на съединителя дали няма регулировка на хода-ако има го охлаби(по-малък ход).За керамиката не мога да кажа нищо.
            Може би не съм се изразил правилно: ако помпата не е с правилния размер(конкретно дължина) може да се получи ака, че при отпуснат педал помпата да подпира притискателя, макар и леко и той д ане може да упражни целия си натиск върху феродовия диск. При нов феродов диск това няма да се забелижи, но след като се износи малко - да кажем 1мм - то това да проличи с насложения натиск от страна на помпата при отпуснат педал.Всичко това е теория, но все пак колегата казва, че само помпата не е сменена - т.е. тя си е оригинална като за двойномасов маховик - а в същност нито маховика , нито съединителя, нито притискателя са в "оригинал".При условие, че схемата е изпробвана многократно, в това число и от мен .................. мисля че нещо дребно се изпуска.И другия момент, който не мога да си обясня!!! - защо превърта на високи обороти, а не на ниски , където е висок въртящия момент ?!? Предполагам, че колегата така го усеща, а не че е така в действителност. Може би започва в ниските, но реално се усеща при високите обороти.По повод реглажа - аз не знам да може лагер помпа да се регулира. Ако може - покажете, посочете !
            Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

            Коментар


              със сигурност си въобразявам да, че ми буксува при 3000об...аз преди седмица взех книжка...пък и ми е за пръв път да сменям съединител...всъщност е при 2000об...а при 3000 оборотомера скача до 4000 защото сигурно гумите започват много да превъртат особено на 4-та и 5-та направо пушек се вдига от гумите все пак мощност голяма ...като я настъпя и лети... сега по-сериозно...на 1-2-3 предавка автомобила си върви добре...на 4-та обаче при ~3000об+ започва da буксува съединителя...на 5-та при скорост дори от 100км/ч като смачкам газта и оборотомера подскача...не много но скача....на 4-та е същото...
              Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
              BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
              BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

              Коментар


                vgeorgiev написа:
                Здравейте,Предстои ми смяна на съединител (колата от подписа). Ще използвам темата да ви попитам какъв съединител бихте ми препоръчали.Колата е много леко ремапната. В момента съединителя преплъзва при около 2500 оборота дори и на 3та предавка.
                Съединителя се казва Валео !!!
                Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

                Коментар


                  kiselo написа:
                  сега по-сериозно...на 1-2-3 предавка автомобила си върви добре...на 4-та обаче при ~3000об+ започва da буксува съединителя...на 5-та при скорост дори от 100км/ч като смачкам газта и оборотомера подскача...не много но скача....на 4-та е същото...
                  Да ти кажа и аз бях така преди време ........... първо "подскачаше" малко, после повече и в един момент тотално отказа. Този момент настъпи след около 2 - 3 000км. Имаше случаи когато се държеше съвсем адекватно съединителя.След като окончателно сдаде багажа и го отворих се оказа, че притискателя се е разкривил. Мисля , че по-напред в темата съм оставил снимки. След много огледи и т.н. ................ се оказа, че ми е пропаднала вилката и тя е натискала на криво лагера.В твоя случай .............. лагер помпата не мога да се сетя как ще застане изместена от центъра. Да се е пукнала пластина на притискателя ?
                  Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

                  Коментар


                    BEKI написа:
                    kiselo написа:
                    сега по-сериозно...на 1-2-3 предавка автомобила си върви добре...на 4-та обаче при ~3000об+ започва da буксува съединителя...на 5-та при скорост дори от 100км/ч като смачкам газта и оборотомера подскача...не много но скача....на 4-та е същото...
                    Да ти кажа и аз бях така преди време ........... първо "подскачаше" малко, после повече и в един момент тотално отказа. Този момент настъпи след около 2 - 3 000км. Имаше случаи когато се държеше съвсем адекватно съединителя.След като окончателно сдаде багажа и го отворих се оказа, че притискателя се е разкривил. Мисля , че по-напред в темата съм оставил снимки. След много огледи и т.н. ................ се оказа, че ми е пропаднала вилката и тя е натискала на криво лагера.В твоя случай .............. лагер помпата не мога да се сетя как ще застане изместена от центъра. Да се е пукнала пластина на притискателя ?
                    извинявай...незнам какво се опитваш да ми обясниш...или аз съм си задал въпроса малко подвеждащо...съединителя според мен буксува заради стила ми на каране...не ми е много ясно защо се е скапал толкова бързо...но може и да е бил ментак...няма да им е сефте на тези от които го взех...знам какви са симптомите на износен съединител и то добре...не работя в сервиз не съм и някакъв майстор но не съм и паднал от луната...по скоро ми е интересно дали този притискател ще държи на керамичен диск...и дали тези керамични плочки стават за нещо...Още по добре е, ако някой ми каже решение за "обикновен" маховик и подсилен съединител...всъщност май за маховика имам решение но все пак...съединителя си остава проблем...
                    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                    Коментар


                      kiselo написа:
                      BEKI написа:
                      kiselo написа:
                      сега по-сериозно...на 1-2-3 предавка автомобила си върви добре...на 4-та обаче при ~3000об+ започва da буксува съединителя...на 5-та при скорост дори от 100км/ч като смачкам газта и оборотомера подскача...не много но скача....на 4-та е същото...
                      Да ти кажа и аз бях така преди време ........... първо "подскачаше" малко, после повече и в един момент тотално отказа. Този момент настъпи след около 2 - 3 000км. Имаше случаи когато се държеше съвсем адекватно съединителя.След като окончателно сдаде багажа и го отворих се оказа, че притискателя се е разкривил. Мисля , че по-напред в темата съм оставил снимки. След много огледи и т.н. ................ се оказа, че ми е пропаднала вилката и тя е натискала на криво лагера.В твоя случай .............. лагер помпата не мога да се сетя как ще застане изместена от центъра. Да се е пукнала пластина на притискателя ?
                      извинявай...незнам какво се опитваш да ми обясниш...или аз съм си задал въпроса малко подвеждащо...съединителя според мен буксува заради стила ми на каране...не ми е много ясно защо се е скапал толкова бързо...но може и да е бил ментак...няма да им е сефте на тези от които го взех...знам какви са симптомите на износен съединител и то добре...не работя в сервиз не съм и някакъв майстор но не съм и паднал от луната...по скоро ми е интересно дали този притискател ще държи на керамичен диск...и дали тези керамични плочки стават за нещо...Още по добре е, ако някой ми каже решение за "обикновен" маховик и подсилен съединител...всъщност май за маховика имам решение но все пак...съединителя си остава проблем...
                      Да и аз така мисля , съединителят си остава проблем .След последните интервенции по колата горкият се предаде от раз . Сега мисля за керамика .
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                      Коментар


                        Отнася се до всички които си мислят че със слагането на керамика ще си оправят проблема,това НЯМА как да стане.Проблема не ви е диска ,а в притискателя,ако там не си решите проблема и керамиката ще плъзга и то така че освен притискател ще сменяте и маховик,понеже се вкопава яко и в двете.Трябва ви притискател на дърпане,не на натискане.Той носи на много повече въртящ момент от този на натискане.Моята Дедра е 295кс и 402Нм със стандартен съединител Люк,така че си правете сметката много добре,ако не искате да играете филма кутия долу-кутия горе безброй пъти без да решите проблема
                        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                        Коментар


                          я им кажи и за каретата ))
                          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                          '97 Coupe 16VT 262WHP+

                          Коментар


                            S.W.A.T. написа:
                            я им кажи и за каретата ))
                            Казвам Общо 6 вътрешни карета имам,сменил съм 4,остават само още две за смяна.Това е резултата от каране 30000км с керамика П.П.Забравих че и едното задно външно даде фира
                            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                            Коментар


                              S.W.A.T. написа:
                              я им кажи и за каретата ))
                              аз мога да им разкажа и за скоростната кутия :D
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                              Коментар


                                Малко да вдигна тематаДнес ми попадна снимка на на маховик от AR 146 2.0/150 . Сравнявайки го с маховик от Marea 2.0 20V, визуално ми изглеждат еднакви. Освен това, всеки номер, записан и по двата маховика съвпада ( 60603810 / 78138 ). Най-вероятно и алфови маховици от 145/6 , също ще вършат работа.
                                Nuova Croma - so far...so good
                                Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
                                Fiat BRAVA JTD - ex love

                                Коментар

                                Working...
                                X