Jimy, каква е причината да свалиш съединителя, след като е здрав ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD
Collapse
X
-
Причината е: смяна на отдавна прокапал семеринг - колянов вал!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
до всички които са решили да правят тази конверсия.слага се маховик от мареа и браво 2.0 20 феродов диск от алфа 156 2.0 и притискател с лагер пак от мареа браво 2.0 20.до вчера бях с цял комплект от мареа но смених само феродовия и резултата е невероятен.няма абсолютно никакво притрисане при тръгване дори без газ и скоростната кутия спря да чатка.fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
superfiata написа:до всички които са решили да правят тази конверсия.слага се маховик от мареа и браво 2.0 20 феродов диск от алфа 156 2.0 и притискател с лагер пак от мареа браво 2.0 20.до вчера бях с цял комплект от мареа но смених само феродовия и резултата е невероятен.няма абсолютно никакво притрисане при тръгване дори без газ и скоростната кутия спря да чатка.
Коментар
-
bobi_33 написа:superfiata написа:до всички които са решили да правят тази конверсия.слага се маховик от мареа и браво 2.0 20 феродов диск от алфа 156 2.0 и притискател с лагер пак от мареа браво 2.0 20.до вчера бях с цял комплект от мареа но смених само феродовия и резултата е невероятен.няма абсолютно никакво притрисане при тръгване дори без газ и скоростната кутия спря да чатка.fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
emzo написа:Toя притискател е избутващ.Ванка, за стилото ...... свещена тайна еТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
За 16в - все тая, там заводския махо си държи до 200коня грубо и мисля, че и в двете коли желязото е еднакво.Само, че стилото е една идея по-зле от алфата, само му виж тампоните на мотора и после виж тия в алфата.Тайна е силно казано, но на 8в с преправяне пасвал махо от 159.Иначе има SMF китове на убийствени цени.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Въпрос...след ремап...и сложен чисто нов съединител комплект Валео без помпата само на стило 1.9...след около 5-6000км...новия съединител вече буксува...колата си я настъпвам основно на дълго...и ми е шах как и защо...сега гледам един познат ме навива на керамични плочки ама като ви чета мненията май ако съм със стандартния притискател няма голяма файда или греша? как може да го подсиля малко без да се налага пак да кихам 400лв за нов и смяна? като гледам плочките...20-30лв бр...разни фирмички ги правят за по ~100лв (набиват плочките на стария диск)...дали си струва подобна интервенция...и ще има ли търсения ефект, а именно по-дълъг живот на съединителя без буксуване...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:Въпрос...след ремап...и сложен чисто нов съединител комплект Валео без помпата само на стило 1.9...след около 5-6000км...новия съединител вече буксува...колата си я настъпвам основно на дълго...и ми е шах как и защо...сега гледам един познат ме навива на керамични плочки ама като ви чета мненията май ако съм със стандартния притискател няма голяма файда или греша? как може да го подсиля малко без да се налага пак да кихам 400лв за нов и смяна? като гледам плочките...20-30лв бр...разни фирмички ги правят за по ~100лв (набиват плочките на стария диск)...дали си струва подобна интервенция...и ще има ли търсения ефект, а именно по-дълъг живот на съединителя без буксуване...Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan
Коментар
-
BEKI написа:kiselo написа:Въпрос...след ремап...и сложен чисто нов съединител комплект Валео без помпата само на стило 1.9...след около 5-6000км...новия съединител вече буксува...колата си я настъпвам основно на дълго...и ми е шах как и защо...сега гледам един познат ме навива на керамични плочки ама като ви чета мненията май ако съм със стандартния притискател няма голяма файда или греша? как може да го подсиля малко без да се налага пак да кихам 400лв за нов и смяна? като гледам плочките...20-30лв бр...разни фирмички ги правят за по ~100лв (набиват плочките на стария диск)...дали си струва подобна интервенция...и ще има ли търсения ефект, а именно по-дълъг живот на съединителя без буксуване...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
А като казваш Валео........ - нормално/сток или спортна версия ?Ако си сигурен за помпата - че е със същия габарит и че ти натиска на 100% притискателя, т.е. помпата не е освободила частично ............. ако съединителя ти е спортен ...................... идва ми на акъл само една простотия ................ да видим какво ще кажат колегите ?!?!?!?Какво ще стане ако се подложат шайби, а най-добре подложка (една обща) между коляновия вал и маховика? Нека тя да бъде 0.7 - 1мм. Все пак хода на притискателя е около 3 мм.Много малко ми се виждат километрите ти. То си е направо нищо - да бяха поне 20 000км!Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan
Коментар
-
BEKI написа:А като казваш Валео........ - нормално/сток или спортна версия ?Ако си сигурен за помпата - че е със същия габарит и че ти натиска на 100% притискателя, т.е. помпата не е освободила частично ............. ако съединителя ти е спортен ...................... идва ми на акъл само една простотия ................ да видим какво ще кажат колегите ?!?!?!?Какво ще стане ако се подложат шайби, а най-добре подложка (една обща) между коляновия вал и маховика? Нека тя да бъде 0.7 - 1мм. Все пак хода на притискателя е около 3 мм.Много малко ми се виждат километрите ти. То си е направо нищо - да бяха поне 20 000км!Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
BEKI написа:А като казваш Валео........ - нормално/сток или спортна версия ?Ако си сигурен за помпата - че е със същия габарит и че ти натиска на 100% притискателя, т.е. помпата не е освободила частично ............. ако съединителя ти е спортен ...................... идва ми на акъл само една простотия ................ да видим какво ще кажат колегите ?!?!?!?Какво ще стане ако се подложат шайби, а най-добре подложка (една обща) между коляновия вал и маховика? Нека тя да бъде 0.7 - 1мм. Все пак хода на притискателя е около 3 мм.Много малко ми се виждат километрите ти. То си е направо нищо - да бяха поне 20 000км!Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар