Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Jimy, каква е причината да свалиш съединителя, след като е здрав ?
    Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

    Коментар


      Причината е: смяна на отдавна прокапал семеринг - колянов вал!
      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
      http://www.keepfighting.ms

      Коментар


        до всички които са решили да правят тази конверсия.слага се маховик от мареа и браво 2.0 20 феродов диск от алфа 156 2.0 и притискател с лагер пак от мареа браво 2.0 20.до вчера бях с цял комплект от мареа но смених само феродовия и резултата е невероятен.няма абсолютно никакво притрисане при тръгване дори без газ и скоростната кутия спря да чатка.
        fiat bravo 1.6 16v gt
        fiat marea 1.9 8v jtd
        fiat punto 1.7 td
        fiat marea 1.6 16v

        Коментар


          superfiata написа:
          до всички които са решили да правят тази конверсия.слага се маховик от мареа и браво 2.0 20 феродов диск от алфа 156 2.0 и притискател с лагер пак от мареа браво 2.0 20.до вчера бях с цял комплект от мареа но смених само феродовия и резултата е невероятен.няма абсолютно никакво притрисане при тръгване дори без газ и скоростната кутия спря да чатка.
          Алфа 156 е с лагер помпа. Диаметърът на лагера е по-голям от този на лагер, натискан от вилка, чрез външен работен цилиндър. По принцип, когато на Алфа 145, примерно 2.0 се сложи притискателен диск от 156-ца, защото излеждат почти еднакви, лагерът се вкопава в слънцето на притискателният диск от 156 и изяжда ламелите за 1000-2000 км. Защото ламелите за притискателен диск с конвенционален лагер са по-дълги и образуват по-малка окръжност (дупка) и лагерът има къде да стъпи и натисне. А когато се ползва конвенционален лагер за притискателен диск от 156, той натиска с периферията на натискащата повърхност, буквално в края на ламелите на слънцето.Като цяло оставам с впечатлението, че ти трябва притискателен диск от Алфа 145 2.0 Той по принцип отговаря на 100% като офсет, захват и т.н. с този на 156, като просто разликата е в дължината на ламелите.

          Коментар


            bobi_33 написа:
            ...
            Колегата има в предвид "феродовия" диск, не "притискателя"
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар


              ivanko_rs написа:
              bobi_33 написа:
              ...
              Колегата има в предвид "феродовия" диск, не "притискателя"
              Да, извинявам се, нещо не съм прочел правилно.

              Коментар


                bobi_33 написа:
                superfiata написа:
                до всички които са решили да правят тази конверсия.слага се маховик от мареа и браво 2.0 20 феродов диск от алфа 156 2.0 и притискател с лагер пак от мареа браво 2.0 20.до вчера бях с цял комплект от мареа но смених само феродовия и резултата е невероятен.няма абсолютно никакво притрисане при тръгване дори без газ и скоростната кутия спря да чатка.
                Алфа 156 е с лагер помпа. Диаметърът на лагера е по-голям от този на лагер, натискан от вилка, чрез външен работен цилиндър. По принцип, когато на Алфа 145, примерно 2.0 се сложи притискателен диск от 156-ца, защото излеждат почти еднакви, лагерът се вкопава в слънцето на притискателният диск от 156 и изяжда ламелите за 1000-2000 км. Защото ламелите за притискателен диск с конвенционален лагер са по-дълги и образуват по-малка окръжност (дупка) и лагерът има къде да стъпи и натисне. А когато се ползва конвенционален лагер за притискателен диск от 156, той натиска с периферията на натискащата повърхност, буквално в края на ламелите на слънцето.Като цяло оставам с впечатлението, че ти трябва притискателен диск от Алфа 145 2.0 Той по принцип отговаря на 100% като офсет, захват и т.н. с този на 156, като просто разликата е в дължината на ламелите.
                лично изпробвано от мен.цената която платих за това че сложих притискател от 156 беше нов лагер и 2-пъти качване и сваляне на кутията.направо ми се дорева като натиснах съединителя а от скоростите изпраска доста яко.18лв лагер и поставяне на стария притискател и колата заработи като бензинова.
                fiat bravo 1.6 16v gt
                fiat marea 1.9 8v jtd
                fiat punto 1.7 td
                fiat marea 1.6 16v

                Коментар


                  emzo написа:
                  Toя притискател е избутващ.Ванка, за стилото ...... свещена тайна е
                  И ако някой да кажем ни посвети в свещената тайна, какви нютони и коне носи такъв съединител Въпроса ми е съвсем сериозен, щото едни дилеми тука...фейслифт 156 Алфа или Стило и двете във вариант 16 клапанов 1,9 ЖТД..... при алфата маховика пак демфер, ма притискателя дърпа и като цяло .... май не е чак такава драма съединителя Някои от посветените в свещената тайна, ако се смили над мен .... неам претенции посвещението за мен да ся проведе и на ЛС /Чи съм нагъл ама /
                  ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                  Коментар


                    За 16в - все тая, там заводския махо си държи до 200коня грубо и мисля, че и в двете коли желязото е еднакво.Само, че стилото е една идея по-зле от алфата, само му виж тампоните на мотора и после виж тия в алфата.Тайна е силно казано, но на 8в с преправяне пасвал махо от 159.Иначе има SMF китове на убийствени цени.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      Въпрос...след ремап...и сложен чисто нов съединител комплект Валео без помпата само на стило 1.9...след около 5-6000км...новия съединител вече буксува...колата си я настъпвам основно на дълго...и ми е шах как и защо...сега гледам един познат ме навива на керамични плочки ама като ви чета мненията май ако съм със стандартния притискател няма голяма файда или греша? как може да го подсиля малко без да се налага пак да кихам 400лв за нов и смяна? като гледам плочките...20-30лв бр...разни фирмички ги правят за по ~100лв (набиват плочките на стария диск)...дали си струва подобна интервенция...и ще има ли търсения ефект, а именно по-дълъг живот на съединителя без буксуване...
                      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                      Коментар


                        kiselo написа:
                        Въпрос...след ремап...и сложен чисто нов съединител комплект Валео без помпата само на стило 1.9...след около 5-6000км...новия съединител вече буксува...колата си я настъпвам основно на дълго...и ми е шах как и защо...сега гледам един познат ме навива на керамични плочки ама като ви чета мненията май ако съм със стандартния притискател няма голяма файда или греша? как може да го подсиля малко без да се налага пак да кихам 400лв за нов и смяна? като гледам плочките...20-30лв бр...разни фирмички ги правят за по ~100лв (набиват плочките на стария диск)...дали си струва подобна интервенция...и ще има ли търсения ефект, а именно по-дълъг живот на съединителя без буксуване...
                        Колега, или си голям душманин на газта и двигателя ти не знае какво може, или имаш нещо сбъркано. Като казвам сбъркано разбирай някое разстояние не ти излиза или силата на натиска на притискателя/аксиалния лагер. Може именно това, че не си сменил лагер помпата да се окаже разковничето ти. тази помпа да се явява по-дълга като тяло и никога да не натиска на 100%.Аз съм със сменен съединител - нормален, не спортна версия, от Алфа 156 2.0 20В и си знам че не трябва да натискам двигателя (не че не го правя), защото мина ли 3000 оборота започва да пързаля. Така съм вече 10 000км и няма изгледи скоро да го сменям.
                        Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

                        Коментар


                          BEKI написа:
                          kiselo написа:
                          Въпрос...след ремап...и сложен чисто нов съединител комплект Валео без помпата само на стило 1.9...след около 5-6000км...новия съединител вече буксува...колата си я настъпвам основно на дълго...и ми е шах как и защо...сега гледам един познат ме навива на керамични плочки ама като ви чета мненията май ако съм със стандартния притискател няма голяма файда или греша? как може да го подсиля малко без да се налага пак да кихам 400лв за нов и смяна? като гледам плочките...20-30лв бр...разни фирмички ги правят за по ~100лв (набиват плочките на стария диск)...дали си струва подобна интервенция...и ще има ли търсения ефект, а именно по-дълъг живот на съединителя без буксуване...
                          Колега, или си голям душманин на газта и двигателя ти не знае какво може, или имаш нещо сбъркано. Като казвам сбъркано разбирай някое разстояние не ти излиза или силата на натиска на притискателя/аксиалния лагер. Може именно това, че не си сменил лагер помпата да се окаже разковничето ти. тази помпа да се явява по-дълга като тяло и никога да не натиска на 100%.Аз съм със сменен съединител - нормален, не спортна версия, от Алфа 156 2.0 20В и си знам че не трябва да натискам двигателя (не че не го правя), защото мина ли 3000 оборота започва да пързаля. Така съм вече 10 000км и няма изгледи скоро да го сменям.
                          ами то и моя не буксува под 3000об...и ако я жаля в тези километри ще я карам още доста дълго с този съединител...но на тази кола не и е тази идеята...за жалене кола има...тази е за да ме радва основно от 2500 до към 4000об... та и затова е въпроса може или неможе и как ако може А и под 3000об се кара из града...като излезна на магистралата не ме свърта със 100-110...обикновено гоня 160-190...онзи ден на прибиране Бургас София беше около 2,5 часа (от табела до табела)...но карах с едно а8 и R8 ...поддържахме 190-200... Нормално е да започне да буксува съединителя мисля, но въпроса е какво да направя за да не го прави...
                          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                          Коментар


                            А като казваш Валео........ - нормално/сток или спортна версия ?Ако си сигурен за помпата - че е със същия габарит и че ти натиска на 100% притискателя, т.е. помпата не е освободила частично ............. ако съединителя ти е спортен ...................... идва ми на акъл само една простотия ................ да видим какво ще кажат колегите ?!?!?!?Какво ще стане ако се подложат шайби, а най-добре подложка (една обща) между коляновия вал и маховика? Нека тя да бъде 0.7 - 1мм. Все пак хода на притискателя е около 3 мм.Много малко ми се виждат километрите ти. То си е направо нищо - да бяха поне 20 000км!
                            Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

                            Коментар


                              BEKI написа:
                              А като казваш Валео........ - нормално/сток или спортна версия ?Ако си сигурен за помпата - че е със същия габарит и че ти натиска на 100% притискателя, т.е. помпата не е освободила частично ............. ако съединителя ти е спортен ...................... идва ми на акъл само една простотия ................ да видим какво ще кажат колегите ?!?!?!?Какво ще стане ако се подложат шайби, а най-добре подложка (една обща) между коляновия вал и маховика? Нека тя да бъде 0.7 - 1мм. Все пак хода на притискателя е около 3 мм.Много малко ми се виждат километрите ти. То си е направо нищо - да бяха поне 20 000км!
                              Колега,след като помислиш малко повече,ще се досетиш че щом боксува съединителя проблема не е в това дали лагера натиска на 100% притискателя.Ако не го натискаше щеше да има трудно включване на скоростите и следователно не трябват подложки.Към колегата с проблема:провери на педала на съединителя дали няма регулировка на хода-ако има го охлаби(по-малък ход).За керамиката не мога да кажа нищо.
                              Bravo 1.9d 97г

                              Коментар


                                BEKI написа:
                                А като казваш Валео........ - нормално/сток или спортна версия ?Ако си сигурен за помпата - че е със същия габарит и че ти натиска на 100% притискателя, т.е. помпата не е освободила частично ............. ако съединителя ти е спортен ...................... идва ми на акъл само една простотия ................ да видим какво ще кажат колегите ?!?!?!?Какво ще стане ако се подложат шайби, а най-добре подложка (една обща) между коляновия вал и маховика? Нека тя да бъде 0.7 - 1мм. Все пак хода на притискателя е около 3 мм.Много малко ми се виждат километрите ти. То си е направо нищо - да бяха поне 20 000км!
                                нормална версия е съединителя...и мен ме навежда на мисълта за помпата...ама като го вземах и видях, че и тя е 200лв...реших да мина само със съединител...шайби надали ще подложа...колеги вече ми подсказаха някой неща...въпроса остава обаче дали ще има полза да набивам керамични плочки на мястото на феродото и дали ще окаже положителна роля или със този притискател толкова...
                                Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                                BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                                BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                                Коментар

                                Working...
                                X