Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Jimy написа:
    Преди две години търсех Excedy, но не намерих?! Във Варна имаше някаква фирма, която продаваше, но по спомен поръчката се бавеше доста, защото внасяли основно за японки. Може в момента да има промяна?! Не помня коя бе фирмата... .Иначе аз съм доволен от Valeo-то на Митака71. Държи вече две години, като мога да го похваля, че устиска и след италианското в Хасково.
    Колко км е навъртял за тези 2 години? Колата чипосана ли е ?370 лв са ми множко за съединител (каквато е моята информация за Валео)........... все пак колата е на 13 години и струва около 5 такива съединителя.
    Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

    Коментар


      Jimy написа:
      ... Колата ми не е с оригинален файл, като има права генерация и панелен филтър на К&N ... сумарно не знам какво се е случило с JTD-то, но е доста различно от стандартното ... ?!
      Две години + при мене са около 25-30 000км, предимно градско шофиране ... може би 75-80% !
      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
      http://www.keepfighting.ms

      Коментар


        Вчера свалих съединителя ............... предположението ми се оказа правилно - самия феродов диск си беше здрав, но останалото не !Лагера, Бреда, за мен се клати малко не както трябва, но външно си е ОК.Оновния проблем е в притискателя - ламелите му са нагънати като Дунавски вълни. Няма счупени, но са много огънати.Тези, които са потънали повече на вътре са тотално износени от лагера. Направо можеш да се порежеш на върховете им.Тези, които са нормално изпъкнали са с малко износване. Показах го на 1 познат - коментара беше "Какъв е този ментак? Нито име има, нито номер?!?"Толкова са се огънали ламелите на притискателя, че са опирали в централната втулка със шлиците на феродовия диск.Единствено на феродовия диск има лепенка на CG Motorsport. На него има счупена една малка пружина и си мисля , че заради нея се получаваше едно чаткане при натиснат съединител.Направил съм запитване до CG Motorsport, след като са clutch specialists какво ще ми отговорят. Не съм казал, че съединителя не е монтиран на правилния двигател ........... та ще видим........Иначе едно малко уточнение по повод маховиците:Когато направих тази преправка не можах да намеря маховик от ХГТ и сложих от ТД. Сега се забелязват някой подробности :1. Маховика е по-малък с около 5мм от самия феродов. Моля погледнете постовете преди това. Там са упоменати точни размери. Ако искате ще премеря.2. Вътрешния отвор на маховика също има значение!!! По моя се забелязва жулене от феродовия диск.Направил съм снимки и ще ги кача до ден,два. Блутуута на телефона ми прави проблеми.За всички онези, които питат и разпитват за болтовете на маховика. Аз съм сложил обикновенни с якост 10.9 като премерих колко е маховика и отвора и си направих болтовете толкова дълги. Не е зле да се подложи по една федерка на болт.
        Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

        Коментар


          Здравейте, интересува ме може ли да се монтира такъв комплект съединител и маховик от фиат браво HGT на алфа ромео 146 1.9 JTD? Да ли имат разлика в скоростните кутии на фиат браво 1.9JTD и алфата? Може ли някой по- запознат с процедурата да сподели?
          Alfa Romeo 146

          Коментар


            nasko_e81 написа:
            Здравейте, интересува ме може ли да се монтира такъв комплект съединител и маховик от фиат браво HGT на алфа ромео 146 1.9 JTD? Да ли имат разлика в скоростните кутии на фиат браво 1.9JTD и алфата? Може ли някой по- запознат с процедурата да сподели?
            Провери ли във форума на Алфа ?За съжаление нямам опит с Алфа.В тази тема , преди доооста постове, се споменаваше Алфа, но по-скоро колко Нм издържат кутиите.
            Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

            Коментар


              emzo написа:
              mitaka_neikov написа:
              От 2000 стрелката подскача до 2300 остава там за секунда и после продължава устремително нагоре.
              Предполагам сте зачистили с обезмаслител повърхностите на феродовия диск и маховика и ако да, то това е много лошо.
              10 пъти го чета и не проумявам защо съм го написал така
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                BEKI написа:
                nasko_e81 написа:
                Здравейте, интересува ме може ли да се монтира такъв комплект съединител и маховик от фиат браво HGT на алфа ромео 146 1.9 JTD? Да ли имат разлика в скоростните кутии на фиат браво 1.9JTD и алфата? Може ли някой по- запознат с процедурата да сподели?
                Провери ли във форума на Алфа ?За съжаление нямам опит с Алфа.В тази тема , преди доооста постове, се споменаваше Алфа, но по-скоро колко Нм издържат кутиите.
                Проверих но не намерих категоричен отговор. Надявах се,че тук някой ще има повече информация.
                Alfa Romeo 146

                Коментар


                  Наско,ако отидеш в магазин за авточасти и ги накараш да ти приравнят оригиналните номера от ЕПЕр-а за Алфа и за Фиат, примерно за Валео - мисля че ще стане.Номера е дали JTD комплекта е еднакъв за двете коли. Ако е еднакъв, значи заменката може да стане.Аз в момента разполагам и с оригиналния комплект на JTD и с комплекта на HGT.Ако нещо искаш да премеря - само пиши. Иначе във вторник вечерта ще сглобявам колата.
                  Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

                  Коментар


                    Наско,извинявай за тъпия въпрос, но я дай техническите данни на Алфата, че аз поне не ги знам.Конски сили, макс, въртящ момент и на колко оборота е?
                    Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

                    Коментар


                      emzo написа:
                      10 пъти го чета и не проумявам защо съм го написал така
                      Да не ти пука, разбра се какво питаш Хубавото е че вече минаха 2 години от тогава и над 25000 км и проблеми със съединител нямам Педала е мек като куприна, а колата се кара изключително спортно! Вече е 170+ коня, с доста стабилен вътртящ момент и проблеми няма, абсолютно никакви. Ако на моето каране изкара до следващата година ще е първенец просто :Dп.с. Колега за алфата защо не се поразровиш, дали неможеш да направиш същата конверсия, само че с маховик с болтовете и съединител от фиат купе турбо.
                      FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                      Коментар


                        п.с. ааа сега захапах, какво съм искал да кажа.Че БЕКИ не ме е разбрал правилно, лошо е ако и след зачистване с обезмаслител съединителя плъзга
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          emzo написа:
                          п.с. ааа сега захапах, какво съм искал да кажа.Че БЕКИ не ме е разбрал правилно, лошо е ако и след зачистване с обезмаслител съединителя плъзга
                          Да но би следвало да се почисти само маховика На новия феродов диск какво да му чистиш. Проблема при закс-а беше, че трябваше да се поразкара малко самото феродо. Четох тогава някакви тестове на дискове и пишеше, че при закс диска държи по-здраво от другите, но след като се покара малко.Точно след седмица 2, хапеше брутално здраво и все още е така, след смяна на предавка получавам стабилен удар в гърба, а и доста често обичам да сменям на по-ниска предавка с междинна газ.
                          FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                          Коментар


                            emzo написа:
                            п.с. ааа сега захапах, какво съм искал да кажа.Че БЕКИ не ме е разбрал правилно, лошо е ако и след зачистване с обезмаслител съединителя плъзга
                            Ааааааааааааааааааа така вече съм съгласен !
                            Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

                            Коментар


                              ДО ВСИЧКИ КОИТО ПРАВЯТ ТАЗИ КОНВЕРСИЯ С МАХОВИЦИТЕ.слагайте притискател и лагер от мареа и браво но феродовия да е от алфа 156 2.0. за да не ви чатка ск кутията.
                              fiat bravo 1.6 16v gt
                              fiat marea 1.9 8v jtd
                              fiat punto 1.7 td
                              fiat marea 1.6 16v

                              Коментар


                                superfiata написа:
                                ДО ВСИЧКИ КОИТО ПРАВЯТ ТАЗИ КОНВЕРСИЯ С МАХОВИЦИТЕ.слагайте притискател и лагер от мареа и браво но феродовия да е от алфа 156 2.0. за да не ви чатка ск кутията.
                                Пружините, които са на феродовия диск са различни и гасят различно колебанията ли ?Аз забелязах такова нещо на моя спортен за Мареа ХГТ и този на Алфа 156.За сега заформям ремонта си така:притискател - Валео от Алфа 156, втора употребалагер - Закс новферодов диск - стария ми от "спортния" комплектДаже и маховика ще си сменя с такъв от Алфа 156, до сега бях с маховик от ТД, който е по-малък.
                                Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

                                Коментар

                                Working...
                                X