Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    cveiba написа:
    superfiata написа:
    след направената конверсия всичко тръгна както трябва.карах 2-3 дена направих една чикия на съединителя и започна да чатка от към скоростите на празен ход.мисля си че денпферните пружини на феродовия диск не издържат.аз съм със съединител мекарм(най големия кенеф) и имам съмнение че от там идва проблема.евтини съединители.нека ако има някой който е направил конверсията и е сложил примерно валео да напише има ли странично звуци.
    и аз съм с някакъв ментак но за сега се държи добре , дори доста добре . Комплекта с лагера ми излезе 210лв сам си прави сметката за качество на тази цена НО вече имам изминати 34000хил с него и съм доволен . Ходя по гончици от време на време гавря се с него но нямам проблеми + това колата ми не е само с ремап :D
    значи ще сменям съединителя.за това добре ама и друго да питам.между 1200-1500 об/мин в купето се получава едно страшно бумтене.не вибрации а един дразнещо буботене.това да му е правило впечатление на някого????
    fiat bravo 1.6 16v gt
    fiat marea 1.9 8v jtd
    fiat punto 1.7 td
    fiat marea 1.6 16v

    Коментар


      superfiata написа:
      значи ще сменям съединителя.за това добре ама и друго да питам.между 1200-1500 об/мин в купето се получава едно страшно бумтене.не вибрации а един дразнещо буботене.това да му е правило впечатление на някого????
      Здравей колега, на празен ход си има леко чаткане, особено ако маслото в скоростната кутия е загряло(смисъл не е студено). Като цяло най-добре пусни някакъв клип, за да придобием реална представа какво чуваш ти !Смяната на съединителя на ЖТД105 на фиат със съединител от ХГТ е компромисен вариант, който с доста колеги от форума сме избрали:1. За да не даваме пари за демпферен маховик.2. Защото маховика от ХГТ е по-лек.3. Комбинацията държи на повече повер.Ако не искаш да чуваш звуци, искаш да си караш колата на 1200 оборота и т.н. просто си сложи оригинален
      FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

      Коментар


        mitaka_neikov написа:
        superfiata написа:
        значи ще сменям съединителя.за това добре ама и друго да питам.между 1200-1500 об/мин в купето се получава едно страшно бумтене.не вибрации а един дразнещо буботене.това да му е правило впечатление на някого????
        Здравей колега, на празен ход си има леко чаткане, особено ако маслото в скоростната кутия е загряло(смисъл не е студено). Като цяло най-добре пусни някакъв клип, за да придобием реална представа какво чуваш ти !Смяната на съединителя на ЖТД105 на фиат със съединител от ХГТ е компромисен вариант, който с доста колеги от форума сме избрали:1. За да не даваме пари за демпферен маховик.2. Защото маховика от ХГТ е по-лек.3. Комбинацията държи на повече повер.Ако не искаш да чуваш звуци, искаш да си караш колата на 1200 оборота и т.н. просто си сложи оригинален
        Последното ме заинтригува.Проблем ли е да се кара на 1200рпм ?
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          emzo написа:
          Последното ме заинтригува.Проблем ли е да се кара на 1200рпм ?
          Ами по-принцип сутрин докато спа по път за работа редовно карам на 1200-2000 оборота и нямам проблеми.Като цяло се усещат малко повече вибрации в този диапазон(но то няма как този демпферен маховик не са го сложили случайно там) от фабричната комбинация, когато е изправна! Въпрос на възприемане е от страна на водача предполагам (особено ако е карал някоя спокойна бензинка). Ти специално например, сещам се едно време че имаше тема как някакви леки вибрации те дразнят, предполагам че на човек като теб няма да му е приятно в такава кола с 1200-1500 оборота!За мен това не е проблем и съм се примирил с този минус пред плюсовете, които за мен са по-важни.Напоследък ходя на работа с нея само при дъжд, а в останалото време я карам по- често в диапазона 3000-4200, а там се държи повече от добре
          FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

          Коментар


            Ясно, щото съм карал ВАГчета с маховик от 1Z и се ядва там, но jtd105 не съм.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              добре де предположенията ми верни ли са че демпферните пружини не издържат на големия въртящ момент и се прецакват започвайки да тракат или не.а гадния резонанс на 1200-1500об/мин след ремап няма ли да изчезнат предполагайки че е с по голямата мощност на ниски обороти и мотора не се замисля???????да се чуди човек?
              fiat bravo 1.6 16v gt
              fiat marea 1.9 8v jtd
              fiat punto 1.7 td
              fiat marea 1.6 16v

              Коментар


                superfiata написа:
                добре де предположенията ми верни ли са че демпферните пружини не издържат на големия въртящ момент и се прецакват започвайки да тракат или не.а гадния резонанс на 1200-1500об/мин след ремап няма ли да изчезнат предполагайки че е с по голямата мощност на ниски обороти и мотора не се замисля???????да се чуди човек?
                Тракането на празен ход идва от скоростната кутия не от съединителя! Колега какво ще рече, че след ремап ще имаш по-голяма мощност на ниски обороти и мотора нямало да се замисля?След ремап ще имаш по- голяма мощност ако настъпиш педала на газта до долу. Ти и без ремап, ако дадеш газ до долу и искараш максималните 200 НМ, мотора няма да се замисля!Ако караш икономе на 1200-1500 оборота няма никаква разлика дали си с ремап или без!
                FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                Коментар


                  mitaka_neikov написа:
                  superfiata написа:
                  добре де предположенията ми верни ли са че демпферните пружини не издържат на големия въртящ момент и се прецакват започвайки да тракат или не.а гадния резонанс на 1200-1500об/мин след ремап няма ли да изчезнат предполагайки че е с по голямата мощност на ниски обороти и мотора не се замисля???????да се чуди човек?
                  Тракането на празен ход идва от скоростната кутия не от съединителя! Колега какво ще рече, че след ремап ще имаш по-голяма мощност на ниски обороти и мотора нямало да се замисля?След ремап ще имаш по- голяма мощност ако настъпиш педала на газта до долу. Ти и без ремап, ако дадеш газ до долу и искараш максималните 200 НМ, мотора няма да се замисля!Ако караш икономе на 1200-1500 оборота няма никаква разлика дали си с ремап или без!
                  не виждам логика да е от скоростите защото като свалих демпферния маховик видях че е разбит до безобразие ,,чук наляво чук надясно,,ако ме разбирате.там нямаше никакво пружиниращо усилие а това тракане го нямаше.като сложих обикновения маховик и съединител пак всичко си беше наред но след първата зверска"чекия"на съединителя тракането се появи.абе дано не е от скоростите а да се окажа прав че е от феродовия диск.все пак съединителя е с култовата марка MECARM
                  fiat bravo 1.6 16v gt
                  fiat marea 1.9 8v jtd
                  fiat punto 1.7 td
                  fiat marea 1.6 16v

                  Коментар


                    колеги дайте съвет какъв съединител да си взема, днес поръчах маховик от браво HGT и остана съединител, предлагат ми LuK за 250лв от Ауто+но се чудя дали да не взема феродото отделно и някой корав притискател , тъй, като в бъдеще смятам да вдигам киловати Маховик от БравоТД100 също става за тази интервенция , но е 215мм и предполагам е по слаб от 230мм пп. Трябва ли да мина маховика на фреза като го взема ?
                    Punto JTD
                    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                    Коментар


                      Взех маховик от морга пише 2.0 20v дали ще е като на браво ? кода му е 60603810
                      Punto JTD
                      http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                      Коментар


                        да предположим че трака скоростната кутия.кое точно или кои лагер трака.
                        fiat bravo 1.6 16v gt
                        fiat marea 1.9 8v jtd
                        fiat punto 1.7 td
                        fiat marea 1.6 16v

                        Коментар


                          маховика, който взех е по малък и нестава, сега намерих маховик от браво HGT но е без болтовете........мога ли да ги намеря тия болтове някъде или и с тях ще имам проблеми ?
                          Punto JTD
                          http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                          Коментар


                            jimi69 написа:
                            маховика, който взех е по малък и нестава, сега намерих маховик от браво HGT но е без болтовете........мога ли да ги намеря тия болтове някъде или и с тях ще имам проблеми ?
                            аз сложих оригиналните болтове но ако стават от тд 100 аз ги имам.нека някои който знае да каже
                            fiat bravo 1.6 16v gt
                            fiat marea 1.9 8v jtd
                            fiat punto 1.7 td
                            fiat marea 1.6 16v

                            Коментар


                              Здравейте колеги,ето какво се случи с мен: преди 2 години заради разбит демпфер си разбих и кутията. Тогава смених маховика,съединителя и кутията - хиляди благодарности на VSD Колата си беше супер - лек педал на съединителя, добре си вървеше... всичко бе идеално.След време се появи едно чаткане при натиснат съединител. Взех да се съмнявам нещо в аксиалния лагер, но аз знам, че той шуми ?!?Тази година май месец чипосах колата - т.е. преди около 3000км.Всичко беше на 6 - съединителя носеше Нм, като дори от 2-ра за 3-та се опитваше да върти гуми !!!И така до миналата седмица, когато при натиснат педал на съединителя сякаш нещо удари педала. От тогава педала не е моя, отделя много на високо. Веднага след случката пробвах колата на ускорение от 1500 оборота ........ на 4-та и 5-та започва да ускорява колата, след което оборотомера отскача от 2000 на 3000 оборота и след няколко секунди колата догонва двигателя и започват да вървят заедно. В градски условия не може да се разбере да буксува съединителя.Педала все едно го няма и в последните 2-3 см от пода има сериозно усилие, но то е достатъчно за да отдели съединителя напълно. При отпускане - отделя съвсем горе.VSD - видях ти поста в началото на темата: "Не си купувайте такъв комплект съединител. На брачеда лагера се счупи преди комплекта да направи 30 000 км." но вече го бях сложил. Това , което ми дойде от Англия нямаше никъде нито лепенка, нито щампа. Само на лагера пишеш BREDA - това съм го написал в началото на темата.За съжаление тази конфигурация при мен е на 30 - 40 000км и сдаде багажа.Дайте ми идеи какво може да е станало! Съмнявам се помпата на педала да не прави налягане!Мисля си че са ми са се случили 2 неща: и феродото е заминало и притискателя с лагера са се счупили.Дайте предложения от опит за марки, които да не са CG clutch (това вече го видях какво е) , Valeo или Merkam.Търся нещо, което да е в средата като цена. Никой нищо не казва за Excedy. Те имат ли съединител за нашия случай ?
                              Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

                              Коментар


                                Преди две години търсех Excedy, но не намерих?! Във Варна имаше някаква фирма, която продаваше, но по спомен поръчката се бавеше доста, защото внасяли основно за японки. Може в момента да има промяна?! Не помня коя бе фирмата... .Иначе аз съм доволен от Valeo-то на Митака71. Държи вече две години, като мога да го похваля, че устиска и след италианското в Хасково.
                                Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                                Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                                http://www.keepfighting.ms

                                Коментар

                                Working...
                                X