cveiba написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD
Collapse
X
-
superfiata написа:значи ще сменям съединителя.за това добре ама и друго да питам.между 1200-1500 об/мин в купето се получава едно страшно бумтене.не вибрации а един дразнещо буботене.това да му е правило впечатление на някого????FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:superfiata написа:значи ще сменям съединителя.за това добре ама и друго да питам.между 1200-1500 об/мин в купето се получава едно страшно бумтене.не вибрации а един дразнещо буботене.това да му е правило впечатление на някого????F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Последното ме заинтригува.Проблем ли е да се кара на 1200рпм ?FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
добре де предположенията ми верни ли са че демпферните пружини не издържат на големия въртящ момент и се прецакват започвайки да тракат или не.а гадния резонанс на 1200-1500об/мин след ремап няма ли да изчезнат предполагайки че е с по голямата мощност на ниски обороти и мотора не се замисля???????да се чуди човек?fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
superfiata написа:добре де предположенията ми верни ли са че демпферните пружини не издържат на големия въртящ момент и се прецакват започвайки да тракат или не.а гадния резонанс на 1200-1500об/мин след ремап няма ли да изчезнат предполагайки че е с по голямата мощност на ниски обороти и мотора не се замисля???????да се чуди човек?FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:superfiata написа:добре де предположенията ми верни ли са че демпферните пружини не издържат на големия въртящ момент и се прецакват започвайки да тракат или не.а гадния резонанс на 1200-1500об/мин след ремап няма ли да изчезнат предполагайки че е с по голямата мощност на ниски обороти и мотора не се замисля???????да се чуди човек?fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
колеги дайте съвет какъв съединител да си взема, днес поръчах маховик от браво HGT и остана съединител, предлагат ми LuK за 250лв от Ауто+но се чудя дали да не взема феродото отделно и някой корав притискател , тъй, като в бъдеще смятам да вдигам киловатиМаховик от БравоТД100 също става за тази интервенция , но е 215мм и предполагам е по слаб от 230мм пп. Трябва ли да мина маховика на фреза като го взема ?
Коментар
-
jimi69 написа:маховика, който взех е по малък и нестава, сега намерих маховик от браво HGT но е без болтовете........мога ли да ги намеря тия болтове някъде или и с тях ще имам проблеми ?fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Здравейте колеги,ето какво се случи с мен: преди 2 години заради разбит демпфер си разбих и кутията. Тогава смених маховика,съединителя и кутията - хиляди благодарности на VSDКолата си беше супер - лек педал на съединителя, добре си вървеше... всичко бе идеално.След време се появи едно чаткане при натиснат съединител. Взех да се съмнявам нещо в аксиалния лагер, но аз знам, че той шуми ?!?Тази година май месец чипосах колата - т.е. преди около 3000км.Всичко беше на 6 - съединителя носеше Нм, като дори от 2-ра за 3-та се опитваше да върти гуми !!!И така до миналата седмица, когато при натиснат педал на съединителя сякаш нещо удари педала. От тогава педала не е моя, отделя много на високо. Веднага след случката пробвах колата на ускорение от 1500 оборота ........ на 4-та и 5-та започва да ускорява колата, след което оборотомера отскача от 2000 на 3000 оборота и след няколко секунди колата догонва двигателя и започват да вървят заедно. В градски условия не може да се разбере да буксува съединителя.Педала все едно го няма и в последните 2-3 см от пода има сериозно усилие, но то е достатъчно за да отдели съединителя напълно. При отпускане - отделя съвсем горе.VSD - видях ти поста в началото на темата: "Не си купувайте такъв комплект съединител. На брачеда лагера се счупи преди комплекта да направи 30 000 км." но вече го бях сложил. Това , което ми дойде от Англия нямаше никъде нито лепенка, нито щампа. Само на лагера пишеш BREDA - това съм го написал в началото на темата.За съжаление тази конфигурация при мен е на 30 - 40 000км и сдаде багажа.Дайте ми идеи какво може да е станало! Съмнявам се помпата на педала да не прави налягане!Мисля си че са ми са се случили 2 неща: и феродото е заминало и притискателя с лагера са се счупили.Дайте предложения от опит за марки, които да не са CG clutch (това вече го видях какво е) , Valeo или Merkam.Търся нещо, което да е в средата като цена. Никой нищо не казва за Excedy. Те имат ли съединител за нашия случай ?
Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan
Коментар
-
Преди две години търсех Excedy, но не намерих?! Във Варна имаше някаква фирма, която продаваше, но по спомен поръчката се бавеше доста, защото внасяли основно за японки. Може в момента да има промяна?! Не помня коя бе фирмата... .Иначе аз съм доволен от Valeo-то на Митака71. Държи вече две години, като мога да го похваля, че устиска и след италианското в Хасково.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар