Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Други марки ? И все пак дори с керамичен, маховика си остава "слабо място".
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      Re: Керамичен съединител за Bravo JTD

      vsd написа:
      Здравейте,Моя съединител го усещам че вече съвсем тръгва да сдава багажа и да плъзга. Въпроса е че не искам да слагам обикновен, защото новия пак ще хлъзга. При положение че колата се кара доста в задръствания, кое според вас е добър вариант за съединител. Да търся някакъв усилен, да си купувам керамичен или да си набия керамични плочки на моя. Целта е максимално да се запази полусъединителя. Какви са вариантите за усилен притискател за да може да се кара с обикновен диск и става ли много тежък педала на съединителя с такъв притискател.Това което съм намерил до сега е усилен на sachs на доста висока цена, като дори не могат да ми кажат до какви Nm държи.http://www.sachsperformance.com/EU/s...-2-2.htmПри положение че пружините при jtd-то не са на диска а на маховика, какъв е шанса да се запази полусъединителя с керамиката.
      Понеже emzo уточни какво има в пред вид под термина полусъединител ще ти отговоря на въпросите както ти обещах:Въртящия момент който може да предава един съединител зависи от три фактора:коеф.на триене на феродото,среден диаметър на триене и натиск на притискателния диск върху феродовия.Втория фактор при теб е даденост и не можеш да променяш.За първия-коеф.на триене е следното.Керамичния и обикновен феродов имат еднакъв коеф. на триене,даже малко е в полза на феродовия.Ползата от керамичния е по дългия живот.Ако искаш да увеличиш предавания въртящ момент от двигателя към задвижващите колела трябва да увеличиш натиска на притискателния диск.Но трябва да знаеш,че ще ти се увеличи усилието на педала на съединителя с кето натискаш.В техниката само пълно няма.Мой съвет е понеже си с Ремап на двигателя да ползваш притискателен диск от вариант двигател 81 kW и обикновен феродов диск.Мисля,че това е най добрата възможна комбинация.Обикновения феродов диск при нормална експлоатация и без маниер на каране-полусъединител изкарва минимум 200000 клм даже ако колата се кара и от жена.

      Коментар


        #18
        vsd написа:
        Моля някой модератор да изтрие мненията на Хаджов.
        Ама разбира се.Щом някой текст не ти изнася или не го разбираш,някой модератор трябва да го изтрие.Това е все едно да пиша,че някой модератор трябва да изтрие първия ти пост,защото не се изразяваш праволно и не мога да те разбера какво си написъл.

        Коментар


          #19
          Това че не се изразявам прОволно и че не можеш да ме разбереш си е твой проблем. На мен ми писна от вечното ти желание за спорене и цапане по темите. Много странно как другите го разбраха а ти не или просто е въпроса да пишем глупости. Единственото сериозно нещо което си написъл не помага на никой. Сигурен ли си в това, което пишеш за керамиката, защото повечето хора пишат обратното. В крайна сметка написа 20 реда в които нищо не каза.
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #20
            vsd написа:
            В крайна сметка написа 20 реда в които нищо не каза.
            Щом тези 20 реда за тебе не значат нищо,значи би трябвало да се спреш на тези някои други, за които за тебе значат нещо.С написаното от теб доказваш за N-ти път че не разбираш това което съм написъл,щом ги охаректеризираш за нищо.Опитах се най добронамерено да ти обяся какво мисля по зададените от теб въпроси,но за съжаление ги схващаш като нищо.Не е в мен вината за това.Предполагам,че с подобно поведение избиваш някакви комплекси.

            Коментар


              #21
              Абе не знам кой си избива комплексите с нон стоп писане че за N-ти път нищо не разбирам. Лично на мен ми писна да чета че не разбирам. СПРИ ДА СПАМИШ ТЕМАТА.Освен това не знам защо си мислиш че изобщо ти искам мнението. Темата е насочена към хората които наистина разбират или са опитвали подобни смени, хора като ici, WhitePower, redstorm, ivanko_rs и много други.Ако исках теоретични изявления и философии, щях да си пусна темата в общи приказки за да можеш да си пишеш на воля. То и без това май и тази тема ще е за коша де.
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар


                #22
                vsd написа:
                Абе не знам кой си избива комплексите с нон стоп писане че за N-ти път нищо не разбирам. Лично на мен ми писна да чета че не разбирам. СПРИ ДА СПАМИШ ТЕМАТА.Освен това не знам защо си мислиш че изобщо ти искам мнението. Темата е насочена към хората които наистина разбират или са опитвали подобни смени, хора като ici, WhitePower, redstorm, ivanko_rs и много други.Ако исках теоретични изявления и философии, щях да си пусна темата в общи приказки за да можеш да си пишеш на воля. То и без това май и тази тема ще е за коша де.
                Ами в такива случаи се постъпва много просто:прескачаш моя отговор като "нищо" не значещ за тебе и чакаш отговорите на гореизброените.

                Коментар


                  #23
                  Stefan Hadjov написа:
                  vsd написа:
                  Абе не знам кой си избива комплексите с нон стоп писане че за N-ти път нищо не разбирам. Лично на мен ми писна да чета че не разбирам. СПРИ ДА СПАМИШ ТЕМАТА.Освен това не знам защо си мислиш че изобщо ти искам мнението. Темата е насочена към хората които наистина разбират или са опитвали подобни смени, хора като ici, WhitePower, redstorm, ivanko_rs и много други.Ако исках теоретични изявления и философии, щях да си пусна темата в общи приказки за да можеш да си пишеш на воля. То и без това май и тази тема ще е за коша де.
                  Ами в такива случаи се постъпва много просто:прескачаш моя отговор като "нищо" не значещ за тебе и чакаш отговорите на гореизброените.
                  Добре бе колега, разбрахме ти всички мнението и това каква знаеш и какво се сещаш. Айде да оставиш на колегата темата на мира, защото като гледат хората в какво заяждане го превърна, едва ли някой ще се изкаже защото сигурно и него ще контрираш.

                  Коментар


                    #24
                    Stefan Hadjov написа:
                    Ама разбира се.Щом някой текст не ти изнася или не го разбираш,някой модератор трябва да го изтрие.Това е все едно да пиша,че някой модератор трябва да изтрие първия ти пост,защото не се изразяваш праволно и не мога да те разбера какво си написъл.
                    Направо ме разбиваш!Колегата те помоли да спреш да пишеш в темата му!
                    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                    Коментар


                      #25
                      Значи с полусъединителя ще имаш голям проблем, ако набиеш фрикционен материал на керамична основа, както искаш.Имаше някъде, ама за жалост не мога да си спомня къде, феродов диск с някаква смес от керамика+феродо, който хем да държи доста, хем да става за всекидневна употреба.Също за жалост, че съединителя на Бравото е по-малък от на 146-ца да речем и мисля, че този където го гледах беше за 145/6
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #26
                        Рейсинг материалите, които не предизвикват тресене при потегляне са кевлар и карбон.Има такива дискове, като кевларените са на сравнително добра цена но само за моделите които се продават на американският пазар.Може да се търси из каталозите за съвпадение по диаметър и шлици на главината.В краен случай може да се прехвърли и фиатската главина върху новият кевларен диск.Но това че диска е с керамика или кевлар (за карбон няма да говорим защото е много скъп) ще повиши капацитета на макс. въртящ момент с малко. Ползата от тези материали е че при избуксуване не се опичат, докато феродото опече ли се, коефициента му на триене пада с много.Ще трябва усилен притискател в комбинация с нормален феродов като най-евтин вариант.Масово усилените притискатели са + 25-30% а конкретен въртящ момент не се споменава.Ако тези +30% момент в повече не са достатъчни, трябва да се търси рейсинг притискател с обявен момент, а може и да се прибегне до самоделен вариант на добавяне на втора диафрагма в притискателя Е, ще се прави прасец но иначе няма оправия с момента
                        sigpic
                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                        475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube

                        Коментар


                          #27
                          усилен с другите ще счупиш кутията
                          тунинговам си колите за удоволствие
                          някои с турбо други с чип

                          Коментар


                            #28
                            Мерси много на всички за отговорите. Гледам че в сайта на Hit-ko за алфа 145,6 дават феродов диск 235х20, а за браво жтд 230х20. Първото число е ясно че е диаметъра, но второто какво е. Брой на шлиците или централния отвор?ici погледанх пак каталога на adventurecar, който ми беше пратил преди. Там като данни за диска за алфа 145-146-147-155-156 и за Punto/Bravo/Mult. JTD дават едно и също като размери, въпреки че цената е различна. Не знам дали от алфа диска ще стане на бравото.145-146-147-155-156- 230 23X20 20Punto/Bravo/Mult. JTD 230 23X20 20Това тук първото число е диаметъра на диска, последното предполагам е централния отвор, а по средата какво е?До колкото ви разбирам без усилен притискател нещата няма да станат. Там като параметри по какво да го гледам за да стане на бравото. От къде може да си поръчам подходящ.Гледам повечето фирми продават и аксиални лагери. Те по-здрави ли са от обикновения и след слагането на усилен притискател и диск, задължително ли е да се сложи и другия лагер.
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #29
                              vsd написа:
                              ....Не знам дали от алфа диска ще стане на бравото......
                              Съединител от Alfa 145/6 JTD няма да стане на Браво/Брава/Мареа.Причината е че при първите съединителя работи на дърпане, а при другите на бутане.

                              Коментар


                                #30
                                Само феродовия диск няма ли да стане.
                                FIAT Bravo JTD GT '99

                                Коментар

                                Working...
                                X