Незнам... на мен туко що ми се случи, нацепих колата 1ва 2ра 3та до 5000 да изкара сажди, и се усили един шум, който излезе от както почна да вали (3 дни вече нон стоп). Попринцип звучи точно на лагери или шайба на динамото, но може и да е маховика, утре ще се убедя, като погледна. Шумеше се едно ролките бяха всичките дроб, сега се усеща в купето направо трепери всичко, от една динамо шайба толко дивотии невярвам да станат Ако е махото , трябва да диря 230мм махо, и да излитам 2.5кг по лек даже може и да го напиля малко
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD
Collapse
X
-
не мога да нарека демферния маховик консуматив.моята кола е на 315к и не е сменян и засега е добре.спокойно издържат около 500к.мога само да ви посъветвам да не си трошите колите с тези едномасови маховици,не подценявайте значението на двумасовия маховик,особено при вибрациите които има дизеловия мотор.някой по-горе беше писал и аз го подкрепям-ако беше така щяха да слагат еддномасови маховици от фиат,а те хич не са глупаци.вкарвате се във излишни филми-смени двумасов с едномасов съединител(първи епизод).смени лагери на първичен вал(втори епизод) ,абе не съм доволен от този маховик,я пак двумасов от моргата с нов съединител(трети епизод).а всички знаем че е трудоемка смяната на съединител на jtd-то
Коментар
-
Много ми е интересно защо ги пишеш тези неща, като на никой не му се е преебала скоростната след смяната, докато пък има хора с преебани скоростни и с двумасов маховик. Освен това как разбра, че не ти е сменян маховика - да не си си купувал нова колата. Никога не можеш да знаеш какво е сменяно преди. И от къде точно ги измисли тези 500К, има много хора със сменени двумасови маховици и колите не са им на по толкова.
Коментар
-
Аз пък, ще ви кажа как се преебава махото - като карате като бабички под 2200 оборота, колата, като я караш бавно дава повече дефекти, от колкото , като я караш с цялата газ. Махото сдава багажа точно заради тва. Батка, ако се скапваше кутията както ти казваш , значи тунинг дизелите, трябваше да са на парчета кутиите им така ли ?Хората и без ремап вече ги махат тия помии измислени за уж по добро поведение, чукало на свободен ход, ами ела да видиш моя маховик как чука като е износен , чува се от 200-300 метра. Старите коли , като нямат демфер кво ? Да не би да се сдухват, по твойта логика. Всичко е цел на производителя, като изкарат кинти от един екземпляр, после от части за него да искарат пари за още 3 такива. Тва са италянци, всичко е, със замисъл, а не че са тъпи, 11 години съм живял там, и ги познавам до болка вече, какви схемаджии са. Ако бяха неграмотни , нямаше тия небостъргачи в Ню Йорк да са италянски проекти, както аефеволата кула. Проста са много алчни и хитреят, но не са по хитри от Българите. Ферари боклук ли е ? Ламбо ? Ламбото още по добре от ферари. Мазератито да не е боклук? Ами Пагани Зонда... какво по голямо доказателство от тва, че не са тъпи, а алчни ?! И за тва евала, на колегите, които направиха тва да махнат тая мърша "Демфер" и да сложат истински маховик
Коментар
-
Благодаря на vsd за темата. От около 5000км съм вече с едномасов маховик , като целият комплект ми излезе 200лв. За сега държи здраво на олигофреничният ми шофьорлък , само на 1-ва и задна скорост при потегляне се усеща едно леко лашкане .И шум си има на място на ниски обороти , обаче като натисна съединителят и спира ,което ме навежда на мисалта че е от аксиалният лагер. Но за 200лв нека си шуми и претрисаFiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
cveiba написа:Благодаря на vsd за темата. От около 5000км съм вече с едномасов маховик , като целият комплект ми излезе 200лв. За сега държи здраво на олигофреничният ми шофьорлък , само на 1-ва и задна скорост при потегляне се усеща едно леко лашкане .И шум си има на място на ниски обороти , обаче като натисна съединителят и спира ,което ме навежда на мисалта че е от аксиалният лагер. Но за 200лв нека си шуми и претриса
Коментар
-
2
Airfan написа:cveiba написа:Благодаря на vsd за темата. От около 5000км съм вече с едномасов маховик , като целият комплект ми излезе 200лв. За сега държи здраво на олигофреничният ми шофьорлък , само на 1-ва и задна скорост при потегляне се усеща едно леко лашкане .И шум си има на място на ниски обороти , обаче като натисна съединителят и спира ,което ме навежда на мисалта че е от аксиалният лагер. Но за 200лв нека си шуми и претрисаFiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
Re: 2
cveiba написа:Airfan написа:cveiba написа:Благодаря на vsd за темата. От около 5000км съм вече с едномасов маховик , като целият комплект ми излезе 200лв. За сега държи здраво на олигофреничният ми шофьорлък , само на 1-ва и задна скорост при потегляне се усеща едно леко лашкане .И шум си има на място на ниски обороти , обаче като натисна съединителят и спира ,което ме навежда на мисалта че е от аксиалният лагер. Но за 200лв нека си шуми и претрисаФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Re: 2
Виделин Райчинов написа:cveiba написа:Airfan написа:cveiba написа:Благодаря на vsd за темата. От около 5000км съм вече с едномасов маховик , като целият комплект ми излезе 200лв. За сега държи здраво на олигофреничният ми шофьорлък , само на 1-ва и задна скорост при потегляне се усеща едно леко лашкане .И шум си има на място на ниски обороти , обаче като натисна съединителят и спира ,което ме навежда на мисалта че е от аксиалният лагер. Но за 200лв нека си шуми и претрисаFiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
Колеги и аз ще минавам към отбора с едномасови маховици, мисля да купя маховик от HGT втора употреба и нов комплект съединител, ако може да ми препоръчате (LUK, Valeo и т.н) иначе гледам че феродовите като площ са еднакви с на JTD (230x20). Днес колата беше на канал за съмнения за предница и отново от скоростите тече масло , няма и 20 000 км и лагера на първичния вал замина ... Вчера се чуваше някакво странно тропане, надявам се да е от маховика ...FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps
Коментар
-
vicool написа:... ако може да ми препоръчате (LUK, Valeo и т.н) иначе гледам че феродовите като площ са еднакви с на JTD (230x20) ...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Здравейте колеги. Специално се регистрирах като прочетох тази цялата тема. Карам алфа 145 1.9 JTD със сичките му там ремап филтри егр гарнета катализатори, нямам идея колко коня е станала но имам проблема който имат колегите с браво JTD. от 1800 до 2200 на големите предавки се тресе колата. Та въпроса ми е да си търся ли и аз комплект от ХГТ с обикновен маховик ? Нали уж моторите са сходни но в скоростните кутии имат разлика браво алфа JTD ?
Коментар
-
след направената конверсия всичко тръгна както трябва.карах 2-3 дена направих една чикия на съединителя и започна да чатка от към скоростите на празен ход.мисля си че денпферните пружини на феродовия диск не издържат.аз съм със съединител мекарм(най големия кенеф) и имам съмнение че от там идва проблема.евтини съединители.нека ако има някой който е направил конверсията и е сложил примерно валео да напише има ли странично звуци.fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
superfiata написа:след направената конверсия всичко тръгна както трябва.карах 2-3 дена направих една чикия на съединителя и започна да чатка от към скоростите на празен ход.мисля си че денпферните пружини на феродовия диск не издържат.аз съм със съединител мекарм(най големия кенеф) и имам съмнение че от там идва проблема.евтини съединители.нека ако има някой който е направил конверсията и е сложил примерно валео да напише има ли странично звуци.Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар