Roman написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD
Collapse
X
-
Stefan Hadjov написа:А не допускаш ли възможноста, ти да си писнал на доста хора от твоите изхвърляния,независимо че не ти го казват.И са по възпитани от теб без да обиждат.'99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
Powered by VRPerformance
Коментар
-
Roman написа:Stefan Hadjov написа:А не допускаш ли възможноста, ти да си писнал на доста хора от твоите изхвърляния,независимо че не ти го казват.И са по възпитани от теб без да обиждат.
Коментар
-
accxo написа:Засега е на 90mg,Ако се намери съединител веднага отива на 110 ,макарче според мене тези дюзи няма да могат да я изхранят тази турбина,но когато намеря съединител който да държи ще си покаже .Много ми хареса идеята за едномасов маховик,но за жалост при мене няма как да стане понеже кутията си е доста слабичка
Коментар
-
ами то тия пружини в маховика или в самия "феродов" диск също се свиват с удар ако се борави много грубо със съединителя, не трябва да се джаска и няма да се предават удари към кутията.Всички състезателни коли карат с абсолютно твърд съединител без демпферни пружини, а и една ежедневка има дето направих, Дедрата от Ланчиа форума, по нищо не може да разбереш че няма никакви демпферни пружини в съединителя, все същото усещане е при зацепване.
Коментар
-
ici написа:ами то тия пружини в маховика или в самия "феродов" диск също се свиват с удар ако се борави много грубо със съединителя, не трябва да се джаска и няма да се предават удари към кутията.Всички състезателни коли карат с абсолютно твърд съединител без демпферни пружини, а и една ежедневка има дето направих, Дедрата от Ланчиа форума, по нищо не може да разбереш че няма никакви демпферни пружини в съединителя, все същото усещане е при зацепване.За да караш италиянски коли,трябва да си много кораво копеле.
Коментар
-
janyboy написа:pecigsxr написа:колеги, прочетох цялата тема не разбрах конкретно аджеба става ли съединител от бензинката или не....колата е brava 1.9jtdЗа да караш италиянски коли,трябва да си много кораво копеле.
Коментар
-
vsd написа:Ще го напиша пак в темата, защото доста хора ме питат.За да си сложите едномасов (не демпферен) маховик ви трябват следните неща:1. Едномасов маховик от fiat bravo hgt. Не намерих данни на новото и старото hgt да са различни.2. Задължително болтовете на същия този едномасов маховик от bravo hgt.3. Комплект съединител за bravo hgt. Това включва съединителен и притискателен диск и лагер. Ако не сложите лагера от bravo hgt, най-вероятно няма да станат нещата, затова задължително си взимате целия комплект за bravo hgt.Всичко това се прехвърля директно без нищо да се преправя. Тези същите части са в моята кола и затова го твърдя.Комплекта съединител при мен се води усилен. Колко е усилен, никой не знае, но засега както е с ремап колата не плъзга.Маховици от други модели браво също могат и да станат, но нарочно изброявам нещата, които съм сложил при мен за да се объркам някой.
Коментар
-
Kuku написа:vsd написа:Ще го напиша пак в темата, защото доста хора ме питат.За да си сложите едномасов (не демпферен) маховик ви трябват следните неща:1. Едномасов маховик от fiat bravo hgt. Не намерих данни на новото и старото hgt да са различни.2. Задължително болтовете на същия този едномасов маховик от bravo hgt.3. Комплект съединител за bravo hgt. Това включва съединителен и притискателен диск и лагер. Ако не сложите лагера от bravo hgt, най-вероятно няма да станат нещата, затова задължително си взимате целия комплект за bravo hgt.Всичко това се прехвърля директно без нищо да се преправя. Тези същите части са в моята кола и затова го твърдя.Комплекта съединител при мен се води усилен. Колко е усилен, никой не знае, но засега както е с ремап колата не плъзга.Маховици от други модели браво също могат и да станат, но нарочно изброявам нещата, които съм сложил при мен за да се объркам някой.За да караш италиянски коли,трябва да си много кораво копеле.
Коментар
-
Здрасти и ас потвърждажам казаното по горе от колегата. От вчера и ас съм със същия компект от HGT с твърд маховик и диск с пружини, за сеага сам навил сам окило 7-8 км. градско, но ужасните вибрации вече ги няма първа и задна си влизат от парвия пат с лекота за разлика от преди. И всичко това наистина става без преправяне.FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"
Коментар
-
RC_MIRO написа:Здрасти и ас потвърждажам казаното по горе от колегата. От вчера и ас съм със същия компект от HGT с твърд маховик и диск с пружини, за сеага сам навил сам окило 7-8 км. градско, но ужасните вибрации вече ги няма първа и задна си влизат от парвия пат с лекота за разлика от преди. И всичко това наистина става без преправяне.За да караш италиянски коли,трябва да си много кораво копеле.
Коментар
-
В моят автомобил не съм забелязал подобна промяна! Пръва влиза все така трудно, както и преди смяната на съединителя. С останалите скорости нямам никакъв проблем, може би третата прекалено лесно се изключва, но може и да си въобразявам.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар