Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Stefan Hadjov написа:
    accxo написа:
    vsd написа:
    Твоята с такава скоростна ли е, в същност за каква кола става въпорс.
    Алфа ромео 156 2.4 140 коня.Вече съм събрал 2 притискателя и ще пробвам пък ще видим какво ще се получи.Понеже на мене ми трябва реално 500нм да може да държи
    Би ли обяснил как разбра че ти трябва да държи 500 Nm
    Колата е с gtb2260 на 1.5 налягане диното неможе да я хване само показва 457 нм на 2200 оборота и всичко свършва.А искам съединител които да се кара на 1.8-9 налягане.

    Коментар


      Говори му с цифри и формули на Хаджов,че иначе не вярва.Много е мнителен. Хаджов,с най-топли чувства го казвам това,да не вземеш да се обидиш. Нещо напоследък колегите във форума са станали много обидчиви Сори за спамчето,Влади,ама не ме сдържа ПС:Харесва ми как се е изразил колегата accxo по въпроса със съединителя и въртящия момент Трябва му на човека такъв съединител та да държи на холд бууст 1.8-1.9 бара на GTB2260 Та който иска да смята

      Коментар


        accxo, май ще ти трябва и повече да държи че тази турбина си е бая стабилна. Колко гориво сте я направили да пръска.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          Засега е на 90mg,Ако се намери съединител веднага отива на 110 ,макарче според мене тези дюзи няма да могат да я изхранят тази турбина,но когато намеря съединител който да държи ще си покаже .Много ми хареса идеята за едномасов маховик,но за жалост при мене няма как да стане понеже кутията си е доста слабичка

          Коментар


            Предполагам имаш в предвид 90 мм3/и Щото 90 мг/и са си около 105-107 мм3/и Ама 90 си е бая цифра ,все пак двигателят е петак да не забравяме (сток макс е 55) Я дай някой друг лог да видим за какво иде реч че ме заинтригува

            Коментар


              janyboy написа:
              Предполагам имаш в предвид 90 мм3/и Щото 90 мг/и са си около 105-107 мм3/и Ама 90 си е бая цифра ,все пак двигателят е петак да не забравяме (сток макс е 55) Я дай някой друг лог да видим за какво иде реч че ме заинтригува
              Той в картите може да си въвежда каквито милиграми иска, ама колко ще пръска реално май няма как да разберемКой е мапера на колата?
              '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
              Powered by VRPerformance

              Коментар


                Защо така мислиш? Стига на диагностика да ги виждаш тези мм3, които си заложил, значи че еку-то подава сигнал към дюзите. Ако вече има проблем с горивната система и дюзата пръска по-малко или повече от колкото трябва, тогава няма как да знаеш.Принципно каквото и да правиш е хубаво да се гледа със сонда, защото не винаги повече гориво автоматично значи че колата ще върви повече.
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  janyboy написа:
                  ПС:Харесва ми как се е изразил колегата accxo по въпроса със съединителя и въртящия момент Трябва му на човека такъв съединител та да държи на холд бууст 1.8-1.9 бара на GTB2260 Та който иска да смята
                  Както и да се изразява колегата,дълбоко се съмнявам че от този 8-клапанов двигател може да искара по голям въртящ момент на коляновия вал от 350 Nm ,независимо какво е видял на дино и какъв съединител според него му трябвал.

                  Коментар


                    Не пречи да продължаваш да се съмняваш и без да пишеш в темата.
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      Stefan Hadjov написа:
                      Както и да се изразява колегата,дълбоко се съмнявам че от този 8-клапанов двигател може да искара по голям въртящ момент на коляновия вал от 350 Nm ,независимо какво е видял на дино и какъв съединител според него му трябвал.
                      Да ти разсея малко съмненията за 8 клапановите JTD: Това е на колела, смятай си ги на вал.Мога и по над 500НМ да ти дам графика, ако имаш желание?А и колегата говори за 2.4 JTD. Там пък 350НМ отма си излизат на вала.
                      '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                      Powered by VRPerformance

                      Коментар


                        Хаджов,що не четеш,бе
                        Roman написа:
                        А и колегата говори за 2.4 JTD.
                        Аз ви казвам,даже и на дино графики вяра няма

                        Коментар


                          janyboy написа:
                          Хаджов,що не четеш,бе
                          Roman написа:
                          А и колегата говори за 2.4 JTD.
                          Аз ви казвам,даже и на дино графики вяра няма
                          И аз точно за 2,4 ЖТД имам в пред вид.А най вече на Дино-графики пък въобще не вярвам.Блажени са верущите.П.С.То със стоков съединител не може да прехвърли повече от 340 Nm,а на диното му отчело 450 и за това си търсил съединител за 500Nm,и то по възможност едномасов.Ретроградни изпълнения,със супер-върхови постижения.Абе,вие превърнахте форума във Ловнорибарски кръжок.

                          Коментар


                            Stefan Hadjov написа:
                            janyboy написа:
                            Хаджов,що не четеш,бе
                            Roman написа:
                            А и колегата говори за 2.4 JTD.
                            Аз ви казвам,даже и на дино графики вяра няма
                            И аз точно за 2,4 ЖТД имам в пред вид.А най вече на Дино-графики пък въобще не вярвам.Блажени са верущите.П.С.То със стоков съединител не може да прехвърли повече от 340 Nm,а на диното му отчело 450 и за това си търсил съединител за 500Nm,и то по възможност едномасов.Ретроградни изпълнения,със супер-върхови постижения.Абе,вие превърнахте форума във Ловнорибарски кръжок.
                            Е как имаш предив точно за 2.4 JTD, като каза 8 клапанов двигател. 2.4 е 10 клапанов? Или и ти май не знаеш кое какво е. Като те гледам не знаеш какво е и полу-съединител. Изумява ме въобще в случая, че знаеш какво е колянов вал и съединител като се замисля.....Ето ти графика с 390 на колела (430НМ мотор) на моето 2.4 JTD.Не вярвал на графики...На какво еярваш? На гъза си, като седне на седалката и по негова преценка ли?То не стига, че раздела за гонки е пълен с тъпунгери, сега и тука.
                            '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                            Powered by VRPerformance

                            Коментар


                              @RomanТи като най засегнат май че се изявяваш като председател на ловнорибарския кръжок.Продължавай с вдигането на моменти,мощности и обороти.Ако ти липсват подходящи графики,може да ти дам всякакви.

                              Коментар


                                Stefan Hadjov написа:
                                @RomanТи като най засегнат май че се изявяваш като председател на ловнорибарския кръжок.Продължавай с вдигането на моменти,мощности и обороти.Ако ти липсват подходящи графики,може да ти дам всякакви.
                                Просто ме дразнят некомпетентни абсурдистанци. Не знаеш какво е полу-съединител, не знаеш кой мотор какъв е, не вярваш в дино графики... Какъв чеп търсиш в тоя раздел? Не помагаш с нищо, а пречиш.Вземи се засили с главата напред в някоя стена, че ми писна да ти чета малоумщините.
                                '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                                Powered by VRPerformance

                                Коментар

                                Working...
                                X