Твоята с такава скоростна ли е, в същност за каква кола става въпорс.
Алфа ромео 156 2.4 140 коня.Вече съм събрал 2 притискателя и ще пробвам пък ще видим какво ще се получи.Понеже на мене ми трябва реално 500нм да може да държи
Би ли обяснил как разбра че ти трябва да държи 500 Nm
Колата е с gtb2260 на 1.5 налягане диното неможе да я хване само показва 457 нм на 2200 оборота и всичко свършва.А искам съединител които да се кара на 1.8-9 налягане.
Говори му с цифри и формули на Хаджов,че иначе не вярва.Много е мнителен. Хаджов,с най-топли чувства го казвам това,да не вземеш да се обидиш. Нещо напоследък колегите във форума са станали много обидчиви Сори за спамчето,Влади,ама не ме сдържа ПС:Харесва ми как се е изразил колегата accxo по въпроса със съединителя и въртящия момент Трябва му на човека такъв съединител та да държи на холд бууст 1.8-1.9 бара на GTB2260 Та който иска да смята
Засега е на 90mg,Ако се намери съединител веднага отива на 110 ,макарче според мене тези дюзи няма да могат да я изхранят тази турбина,но когато намеря съединител който да държи ще си покаже .Много ми хареса идеята за едномасов маховик,но за жалост при мене няма как да стане понеже кутията си е доста слабичка
Предполагам имаш в предвид 90 мм3/и Щото 90 мг/и са си около 105-107 мм3/и Ама 90 си е бая цифра ,все пак двигателят е петак да не забравяме (сток макс е 55) Я дай някой друг лог да видим за какво иде реч че ме заинтригува
Предполагам имаш в предвид 90 мм3/и Щото 90 мг/и са си около 105-107 мм3/и Ама 90 си е бая цифра ,все пак двигателят е петак да не забравяме (сток макс е 55) Я дай някой друг лог да видим за какво иде реч че ме заинтригува
Той в картите може да си въвежда каквито милиграми иска, ама колко ще пръска реално май няма как да разберемКой е мапера на колата?
Защо така мислиш? Стига на диагностика да ги виждаш тези мм3, които си заложил, значи че еку-то подава сигнал към дюзите. Ако вече има проблем с горивната система и дюзата пръска по-малко или повече от колкото трябва, тогава няма как да знаеш.Принципно каквото и да правиш е хубаво да се гледа със сонда, защото не винаги повече гориво автоматично значи че колата ще върви повече.
ПС:Харесва ми как се е изразил колегата accxo по въпроса със съединителя и въртящия момент Трябва му на човека такъв съединител та да държи на холд бууст 1.8-1.9 бара на GTB2260 Та който иска да смята
Както и да се изразява колегата,дълбоко се съмнявам че от този 8-клапанов двигател може да искара по голям въртящ момент на коляновия вал от 350 Nm ,независимо какво е видял на дино и какъв съединител според него му трябвал.
Както и да се изразява колегата,дълбоко се съмнявам че от този 8-клапанов двигател може да искара по голям въртящ момент на коляновия вал от 350 Nm ,независимо какво е видял на дино и какъв съединител според него му трябвал.
Да ти разсея малко съмненията за 8 клапановите JTD:Това е на колела, смятай си ги на вал.Мога и по над 500НМ да ти дам графика, ако имаш желание?А и колегата говори за 2.4 JTD. Там пък 350НМ отма си излизат на вала.
И аз точно за 2,4 ЖТД имам в пред вид.А най вече на Дино-графики пък въобще не вярвам.Блажени са верущите.П.С.То със стоков съединител не може да прехвърли повече от 340 Nm,а на диното му отчело 450 и за това си търсил съединител за 500Nm,и то по възможност едномасов.Ретроградни изпълнения,със супер-върхови постижения.Абе,вие превърнахте форума във Ловнорибарски кръжок.
И аз точно за 2,4 ЖТД имам в пред вид.А най вече на Дино-графики пък въобще не вярвам.Блажени са верущите.П.С.То със стоков съединител не може да прехвърли повече от 340 Nm,а на диното му отчело 450 и за това си търсил съединител за 500Nm,и то по възможност едномасов.Ретроградни изпълнения,със супер-върхови постижения.Абе,вие превърнахте форума във Ловнорибарски кръжок.
Е как имаш предив точно за 2.4 JTD, като каза 8 клапанов двигател. 2.4 е 10 клапанов? Или и ти май не знаеш кое какво е. Като те гледам не знаеш какво е и полу-съединител. Изумява ме въобще в случая, че знаеш какво е колянов вал и съединител като се замисля.....Ето ти графика с 390 на колела (430НМ мотор) на моето 2.4 JTD.Не вярвал на графики...На какво еярваш? На гъза си, като седне на седалката и по негова преценка ли?То не стига, че раздела за гонки е пълен с тъпунгери, сега и тука.
@RomanТи като най засегнат май че се изявяваш като председател на ловнорибарския кръжок.Продължавай с вдигането на моменти,мощности и обороти.Ако ти липсват подходящи графики,може да ти дам всякакви.
@RomanТи като най засегнат май че се изявяваш като председател на ловнорибарския кръжок.Продължавай с вдигането на моменти,мощности и обороти.Ако ти липсват подходящи графики,може да ти дам всякакви.
Просто ме дразнят некомпетентни абсурдистанци. Не знаеш какво е полу-съединител, не знаеш кой мотор какъв е, не вярваш в дино графики... Какъв чеп търсиш в тоя раздел? Не помагаш с нищо, а пречиш.Вземи се засили с главата напред в някоя стена, че ми писна да ти чета малоумщините.
Коментар