Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    65mm3 2500rpm60mm3 3000rpm57mm3 3500rpm52mm3 4000rpmне плъзгаТова са смеси 15-16 афр според дебитомера, ако изобщо мери вярно. Не пуши видимо, а би трябвало. Тези дни ще опитам с още гориво.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      vsd написа:
      65mm3 2500rpm60mm3 3000rpm57mm3 3500rpm52mm3 4000rpmне плъзгаТова са смеси 15-16 афр според дебитомера, ако изобщо мери вярно. Не пуши видимо, а би трябвало. Тези дни ще опитам с още гориво.
      Тази сутрин пробвах моята извън града и няма никакви проблеми. На 5-та държи супер, дори пробата беше нагоре по аксаковския баир.Колега защо така слабо след 3000 оборота?Engine Speed: 3 380 rpmFuel Metering: 65,39 mg/iEngine Speed: 3 759 rpmFuel Metering: 62,74 mg/iEngine Speed: 4 064 rpmFuel Metering: 60,44 mg/iEngine Speed: 4 351 rpmFuel Metering: 57,00 mg/iТова го копнах от лога затова горивото е мг/и! Аз съм с АФР около 16.5 и пропушвам леко.
      FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

      Коментар


        За тест, досега карах с мап на който са пипани таблиците за продължителност на пръскането и исках да видя как стоят реално нещата. Следващия мап ще е с 60 мм3 при 4000 оборота.Ще пуснеш ли един лог как ти върви въздуха, че моя нещо ме съмнява.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          Няма смисъл от гориво над 63-64 мм3/и след 3500 оборота със стоковата турбина.Дори и да е леко надута.Нищо не казвате за горивото под 2000 об.То е ясно че след 2500 няма да плъзга и т.н.Пробвано е до 70 мм3/и при 2500-2600 об,няма проблеми със ори съединител и махо на 200 000 км.Пуснете към 60 на 1500 и 65 мм3/и на 2000 и тогава да видим

          Коментар


            Янко, при моя въздух 60 мм3 при 1500 оборота ще е AFR 9. Няма смисъл Между другото има много голяма разлика между моя и твоя логнат въздух. При мен е много по-малко.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              vsd написа:
              65mm3 2500rpm60mm3 3000rpm57mm3 3500rpm52mm3 4000rpmне плъзгаТова са смеси 15-16 афр според дебитомера, ако изобщо мери вярно. Не пуши видимо, а би трябвало. Тези дни ще опитам с още гориво.
              гледал съм алфа 147 жтдм на диното и при АФР15 прави леко облаче, което в движение на пътя от скоростта изобщо не може да се види, тоест в движение колата не оставя никакъв видим пушек
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                mitaka_neikov написа:
                Определено се чува и тракането от скоростната кутия, което естествено спира при задържане на съединителя.Шума не е голям, в колата трудно се чува, но ако се заслушаш се усеща.
                Вдигнал ли си оборотите на празен ход за да видиш дали ще намалее или си на 850.@iciМоже би и при мен има лек, но не го виждам в огледалото. Днес ще опитам с още малко гориво.
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  vsd написа:
                  mitaka_neikov написа:
                  Определено се чува и тракането от скоростната кутия, което естествено спира при задържане на съединителя.Шума не е голям, в колата трудно се чува, но ако се заслушаш се усеща.
                  Вдигнал ли си оборотите на празен ход за да видиш дали ще намалее или си на 850.@iciМоже би и при мен има лек, но не го виждам в огледалото. Днес ще опитам с още малко гориво.
                  Не съм променял тази карта на 850 съм и само около 0 и под нея колата си държи 900 както си е софта.
                  FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                  Коментар


                    Aз карах няколко месеца с 950рпм, като че ли е по-приятна за каране така.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      Последно има ли го тоя шум на празен ход от скоростите както е при някои минали на едномасов маховик или не.Дайте едно клипче да видим.

                      Коментар


                        Май го има, но определено няма да се чуе на клип. Трябва да го чуеш на живо и ще прецениш.
                        FIAT Bravo JTD GT '99

                        Коментар


                          vsd написа:
                          Трябва да го чуеш на живо и ще прецениш.
                          Мда

                          Коментар


                            vsd написа:
                            Това са смеси 15-16 афр според дебитомера, ако изобщо мери вярно. Не пуши видимо, а би трябвало. Тези дни ще опитам с още гориво.
                            Приятел кара зад мен, каза че нямало грам пушек.Днес с 65 мм3 на до 4000 оборота на 3-та. Нямаше плъзгане.На 4-та и 5-та правеше 61-62 мм3. Изглежда нафтата се нагрява и картата за ограничение по температура почва да орязва.обороти мм32863 63,233316 65,223533 65,373773 65,093976 65,19
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              vsd написа:
                              Днес с 65 мм3 на до 4000 оборота на 3-та. Нямаше плъзгане.На 4-та и 5-та правеше 61-62 мм3. Изглежда нафтата се нагрява и картата за ограничение по температура почва да орязва.обороти мм32863 63,233316 65,223533 65,373773 65,093976 65,19
                              Колко нафта имаше в резервоара и какво е налягането на горивото ти при 4000 об. и пълен товар?Ако те съмнява температурата вдигни още малко горивото за дадена температура и ще си сигурен, дали това е причината! Имаше ли вече лек пушек отзад?
                              FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                              Коментар


                                Ше логна температурата с новата версия на FES, там го има като параметър. Налягането е 1400 бара, а резервоара беше пълен. Ще пиша като видя как е температурата.
                                FIAT Bravo JTD GT '99

                                Коментар

                                Working...
                                X