Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    От чипа е.Ремап = чип.Сваляй предавки и мачкай от 2000рпм нагоре.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      emzo написа:
      От чипа е.Ремап = чип.Сваляй предавки и мачкай от 2000рпм нагоре.
      ок колега благодаря много на отзовалите се на проблема ми!
      STILO 1.9 JTD REMAP POWER---->Кen Block inside

      Коментар


        Здравейте колеги, От днес и аз съм с комлект за ХГТ. Съединителят е на LUK, на него пишеше made in brazil и нямаше щампи на Valeo. Колата отскача малко по- добре. Определено няма претрисания, но проблема е че при пълна газ към 2000-2300 приплъзва съвсем леко. От 2000 стрелката подскача до 2300 остава там за секунда и после продължава устремително нагоре. Това го направи на трета. Невярвам да е приплъзване на гумите(а и не го усещам като такова), вярно зимни са и са по- тънки (175), но на трета само с натискане на педала до долу? Иначе като цена смяната изглежда задоволително засега.
        FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

        Коментар


          Е ти пък още от първия ден ли го намачка
          Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
          Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

          Коментар


            mitaka_neikov написа:
            От 2000 стрелката подскача до 2300 остава там за секунда и после продължава устремително нагоре.
            Предполагам сте зачистили с обезмаслител повърхностите на феродовия диск и маховика и ако да, то това е много лошо.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              mitaka_neikov написа:
              Здравейте колеги, От днес и аз съм с комлект за ХГТ. Съединителят е на LUK, на него пишеше made in brazil и нямаше щампи на Valeo. Колата отскача малко по- добре. Определено няма претрисания, но проблема е че при пълна газ към 2000-2300 приплъзва съвсем леко. От 2000 стрелката подскача до 2300 остава там за секунда и после продължава устремително нагоре. Това го направи на трета. Невярвам да е приплъзване на гумите(а и не го усещам като такова), вярно зимни са и са по- тънки (175), но на трета само с натискане на педала до долу? Иначе като цена смяната изглежда задоволително засега.
              Намира ли ти се снимка на комплекта? Аз преди няколко дни се возих на Бравото на Jimy, който направи конверсията и е с комплект на Валео. Няма и следа от приплъзване или вибрации.

              Коментар


                emzo написа:
                mitaka_neikov написа:
                От 2000 стрелката подскача до 2300 остава там за секунда и после продължава устремително нагоре.
                Предполагам сте зачистили с обезмаслител повърхностите на феродовия диск и маховика и ако да, то това е много лошо.
                айде и ти с лошото, може просто да го е изпекъл, след като е започнал да го мачка от първия ден - преди да улегне.

                Коментар


                  Трябва да покарам аз такава кола, никой не дава еднозначен отговор, дайте ми една такава за 10мин p.s. има един момент, в който въртящия момент може да е повече от на ХГТ и тогава проблема ще е съединителя.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    Принципно "трета" е любимата ми предавка. Обаче искам да припомня,че до момента JTD105 монтиран във Фиат се предаваше единствено и само при 4-та и 5-та, факт?! Нали не бъркам? За трета се говори ако съединителя е безвъзвратно свършил, но този е нов и предполагам не е улегнал хубаво?!
                    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                    http://www.keepfighting.ms

                    Коментар


                      Jimy написа:
                      Принципно "трета" е любимата ми предавка. Обаче искам да припомня,че до момента JTD105 монтиран във Фиат се предаваше единствено и само при 4-та и 5-та, факт?! Нали не бъркам? За трета се говори ако съединителя е безвъзвратно свършил, но този е нов и предполагам не е улегнал хубаво?!
                      Днес му е първия ден, нямаше как да не го тествам как се държи Жалко че беше само в градски условия. За напред ще го карам по- леко, ще видим как ще бъде.Съжалявам но нямам направени снимки на комплекта Иначе от към софт колата е долу горе така при тези обороти:1950rpm -> 52 mm3/i2200rpm -> 58 mm3/i плюс малко промени по- налягането и старта на инжекцията.Като цяло съм доволен. Така или иначе съм свикнал да не давам газ до долу при тези обороти Това беше само за тест.
                      FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                      Коментар


                        emzo написа:
                        Трябва да покарам аз такава кола, никой не дава еднозначен отговор, дайте ми една такава за 10мин
                        И аз искам,даже за 5 мин
                        mitaka_neikov написа:
                        Днес му е първия ден, нямаше как да не го тествам как се държи Жалко че беше само в градски условия. За напред ще го карам по- леко, ще видим Иначе от към софт колата е долу горе така при тези обороти:1950rpm -> 52 mm3/i2200rpm -> 58 mm3/i плюс малко промени по- налягането и старта на инжекцията.
                        Добре де,няма ли някой с малко по-напомпана кола и такава интервенция да сподели отзиви?Митак,направи я на 2000 об - 60 мм^3/и на 2200 - 63 мм^3/и и на 2500 65 мм^3/и и я пробвай(разбира се като поулегне малко новия съединител).Ако държи,направо ги сменям и аз Мен ме притеснява основно съединителя в частност притискателя дали ще устиска

                        Коментар


                          emzo, какви са моите стойности? Ти знаеш най-добре!Колата ми не е с оригинален файл, като има права генерация и панелен филтър на К&N ... сумарно не знам какво се е случило с JTD-то, но е доста различно от стандартното ... ?!
                          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                          http://www.keepfighting.ms

                          Коментар


                            Jimy написа:
                            emzo, какви са моите стойности? Ти знаеш най-добре!
                            Емо,казвай числата,бързо
                            Jimy написа:
                            Колата ми не е с оригинален файл, като има права генерация и панелен филтър на К&N ... сумарно не знам какво се е случило с JTD-то, но е доста различно от стандартното ... ?!
                            Да де ама това нищо не ми говори Дайте да видим някой лог и после ще коментираме

                            Коментар


                              janyboy написа:
                              И аз искам,даже за 5 мин Добре де,няма ли някой с малко по-напомпана кола и такава интервенция да сподели отзиви?Митак,направи я на 2000 об - 60 мм^3/и на 2200 - 63 мм^3/и и на 2500 65 мм^3/и и я пробвай(разбира се като поулегне малко новия съединител).Ако държи,направо ги сменям и аз Мен ме притеснява основно съединителя в частност притискателя дали ще устиска
                              За мен стойностите с които съм в момента при тези обороти са макс-а, който бих пръснал. Така или иначе много рядко ми се случва, да ми се наложи да дам газ до долу при тези обороти.Неискам да изнасилвам съединителя Ще пиша за впечатления като я покарам още малко. За момента само до работа и обратно.
                              FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                              Коментар


                                Впечатленията ми от последната седмица не са никак лоши. Колата осезателно пали по- леко. Съединителя улегна и вече няма приплъзване. Дори пробвах привключване на 3-та с междинна газ, при което колата си завъртя гуми.Определено се чува и тракането от скоростната кутия, което естествено спира при задържане на съединителя.Шума не е голям, в колата трудно се чува, но ако се заслушаш се усеща. Като цяло доволно за момента.В петък ще я пробвам и на извън градски път, за да видя на 5-та как ще се справи при напън.
                                FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                                Коментар

                                Working...
                                X