От чипа е.Ремап = чип.Сваляй предавки и мачкай от 2000рпм нагоре.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD
Collapse
X
-
Здравейте колеги, От днес и аз съм с комлект за ХГТ. Съединителят е на LUK, на него пишеше made in brazil и нямаше щампи на Valeo. Колата отскача малко по- добре. Определено няма претрисания, но проблема е че при пълна газ към 2000-2300 приплъзва съвсем леко. От 2000 стрелката подскача до 2300 остава там за секунда и после продължава устремително нагоре. Това го направи на трета. Невярвам да е приплъзване на гумите(а и не го усещам като такова), вярно зимни са и са по- тънки (175), но на трета само с натискане на педала до долу? Иначе като цена смяната изглежда задоволително засега.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Здравейте колеги, От днес и аз съм с комлект за ХГТ. Съединителят е на LUK, на него пишеше made in brazil и нямаше щампи на Valeo. Колата отскача малко по- добре. Определено няма претрисания, но проблема е че при пълна газ към 2000-2300 приплъзва съвсем леко. От 2000 стрелката подскача до 2300 остава там за секунда и после продължава устремително нагоре. Това го направи на трета. Невярвам да е приплъзване на гумите(а и не го усещам като такова), вярно зимни са и са по- тънки (175), но на трета само с натискане на педала до долу? Иначе като цена смяната изглежда задоволително засега.
Коментар
-
u_bo
emzo написа:mitaka_neikov написа:От 2000 стрелката подскача до 2300 остава там за секунда и после продължава устремително нагоре.
Коментар
-
Принципно "трета" е любимата ми предавка. Обаче искам да припомня,че до момента JTD105 монтиран във Фиат се предаваше единствено и само при 4-та и 5-та, факт?! Нали не бъркам? За трета се говори ако съединителя е безвъзвратно свършил, но този е нов и предполагам не е улегнал хубаво?!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:Принципно "трета" е любимата ми предавка. Обаче искам да припомня,че до момента JTD105 монтиран във Фиат се предаваше единствено и само при 4-та и 5-та, факт?! Нали не бъркам? За трета се говори ако съединителя е безвъзвратно свършил, но този е нов и предполагам не е улегнал хубаво?!FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
emzo написа:Трябва да покарам аз такава кола, никой не дава еднозначен отговор, дайте ми една такава за 10минmitaka_neikov написа:Днес му е първия ден, нямаше как да не го тествам как се държи Жалко че беше само в градски условия. За напред ще го карам по- леко, ще видим Иначе от към софт колата е долу горе така при тези обороти:1950rpm -> 52 mm3/i2200rpm -> 58 mm3/i плюс малко промени по- налягането и старта на инжекцията.
Коментар
-
emzo, какви са моите стойности? Ти знаеш най-добре!Колата ми не е с оригинален файл, като има права генерация и панелен филтър на К&N ... сумарно не знам какво се е случило с JTD-то, но е доста различно от стандартното ... ?!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:emzo, какви са моите стойности? Ти знаеш най-добре!Jimy написа:Колата ми не е с оригинален файл, като има права генерация и панелен филтър на К&N ... сумарно не знам какво се е случило с JTD-то, но е доста различно от стандартното ... ?!
Коментар
-
janyboy написа:И аз искам,даже за 5 мин Добре де,няма ли някой с малко по-напомпана кола и такава интервенция да сподели отзиви?Митак,направи я на 2000 об - 60 мм^3/и на 2200 - 63 мм^3/и и на 2500 65 мм^3/и и я пробвай(разбира се като поулегне малко новия съединител).Ако държи,направо ги сменям и аз Мен ме притеснява основно съединителя в частност притискателя дали ще устискаFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Впечатленията ми от последната седмица не са никак лоши. Колата осезателно пали по- леко. Съединителя улегна и вече няма приплъзване. Дори пробвах привключване на 3-та с междинна газ, при което колата си завъртя гуми.Определено се чува и тракането от скоростната кутия, което естествено спира при задържане на съединителя.Шума не е голям, в колата трудно се чува, но ако се заслушаш се усеща. Като цяло доволно за момента.В петък ще я пробвам и на извън градски път, за да видя на 5-та как ще се справи при напън.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар