Джими, не усещаш ли да върви повече, при моята имаше доста голяма разлика преди и след. Може би стария съединител просто много си е бил заминал.Някой от колеги, които са сменили маховика, усеща ли да плъзга новия комплект.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD
Collapse
X
-
vsd явно съм голямо дърво или просто нямам опит...ми немога да видя разлика?! Но е факт, че колата е много по-тиха??? не знам защо, много по-леко се кара и това не знам защо.Истината е, че ме дострашава да натисна юнашката, за да не изпеча феродото рано-рано!!! В най-скоро време ще имам достъп до "домашната писта" и ще пробвам ускорение от 0-100 ... то ще си каже! Обаче в доускорение нямам никакви проблеми, т.е. няма превъртане.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
@Jimy,ти с какъв комплект за HGT си-усилен като на Влади или обикновен?Проблемът не е в плъзгането на съединителя.Аз все още твърдя че такова няма.Проблемът е в маховика.Моята кола е на 200 000 км сега,смея да твърдя че са реални,и никога не съм имал проблем с плъзгане,хлъзгане и приплъзване на съединителя.Всичко ми е оригинално(не е сменяно) и съединителя и маховика.Вече доста време я карам мапната колата(доста понапъната) и единственото което много ме дразни е вибрациите при пълен товар под 2100-2000 оборота.Но това се дължи на маховика а не на съединителя.Мисля като почне да сдава багажа съединителя и аз да я направя тази процедура с едномасовия маховик и съединителя за ХГТ.Въпросът ми е до колко ще държи този съединител?Примерно едно 300-310 нм ще удържи ли?Принципно двата съединителя са с почти еднакви характеристики на ХГТ и ЖТД.Макс въртящит момент на ЖТД-то е 200 нм а на ХГТ-то е 190 нм.За сега да пренебрегнем факта че ори ЖТД има макс въртящ момент още от 1500 оборота а ХГТ-то от 3800 оборота(155-коня версията).Щом ори съединител на 200 000 км(моят) държи 300 нм то би трябвало да следва че чисто нов ори съединител за ХГТ също ще ги държи
Коментар
-
Комплекта съединител е стандартно Валео, закупен от колега от форума.Старите части, като изключим маховика, на вид изглеждат в перфектно състояние! Лагера НЕ хлопа, върти се много стегнато. Слънцето на притискателя е със съвсем лека следа от работата с лагера, като се има предвид ,че самата следа е равна навсякъде, т.е. няма неравномарна работа при натискането от срана на лагера. Самия феродов диск е със запазено феродо, доколкото аз разбирам де, т.е. нарезите на феродо са видими и има много още докато изчезнат. По металния корпус на феродовия диск има червен нагар ... това означава нещо, но аз не знам какво!?Демпферният ми маховик е 100% разбит, защото се върти на ръка с отклонение от поне 1-1,5 см.Аз си обяснявам така нещата: при това отклонение се получават мнооого големи вибрации, от които огледалото на притискателя губи сцепление с феродовия диск. И вместо пружините на махото да ги обират, свободния ход, който иначе не би трябвало да го има, " откъсва" феродовия и се получава боксуване ... не знам дали съм прав, но това е причината според мен.edit: +picturesПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
janyboy написа:Щом ори съединител на 200 000 км(моят) държи 300 нм то би трябвало да следва че чисто нов ори съединител за ХГТ също ще ги държи
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:300Nm-сигурен ли си в това което твърдиш или се будалкаш.50% над оргинала и съединителя ти прехвърля успешно този въртящ момент,и е на 200000 клм.Съветвам те да се замислиш над цитираните цифри.
Коментар
-
vsd написа:Може би ще ни обясните и двамата. Колега ако искаш да помогнеш заповядай, не видях да си споделил как точно се усилва съединителя на стилото за да държи поне 300 Nm.Ако желаете да помогнете всеки ще се радва, ако смятате да се заяждате, моля направете го другаде.
Коментар
-
Всеки да го рабира както си иска, темата не е за това.Просто не пиши кой сервиз го предлага, а ни кажи с какво да си сменим маховика и съединителя. Не вярвам само в този сервиз да може да се направи, че да бъде като реклама, освен ако там не изработват частите. Ако напишеш например: сложете маховик от еди какво си и съединител от еди какво си, не виждам как може да е реклама. И ако кажеш колко излиза цялата процедура като цена на части ще е много добре.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар