Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD

    Здравейте,Моя съединител го усещам че вече съвсем тръгва да сдава багажа и да плъзга. Въпроса е че не искам да слагам обикновен, защото новия пак ще хлъзга. При положение че колата се кара доста в задръствания, кое според вас е добър вариант за съединител. Да търся някакъв усилен, да си купувам керамичен или да си набия керамични плочки на моя. Целта е максимално да се запази полусъединителя. Какви са вариантите за усилен притискател за да може да се кара с обикновен диск и става ли много тежък педала на съединителя с такъв притискател.Това което съм намерил до сега е усилен на sachs на доста висока цена, като дори не могат да ми кажат до какви Nm държи.http://www.sachsperformance.com/EU/s...-2-2.htmПри положение че пружините при jtd-то не са на диска а на маховика, какъв е шанса да се запази полусъединителя с керамиката.За развитието на темата четете от 7-ма страница нататък: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=90Редектирано заглавие по молба на автора и!Виделин Райчинов
    FIAT Bravo JTD GT '99

    #2
    Re: Керамичен съединител за Bravo JTD

    vsd написа:
    Здравейте,Моя съединител го усещам че вече съвсем тръгва да сдава багажа и да плъзга. Въпроса е че не искам да слагам обикновен, защото новия пак ще хлъзга. При положение че колата се кара доста в задръствания, кое според вас е добър вариант за съединител. Да търся някакъв усилен, да си купувам керамичен или да си набия керамични плочки на моя. Целта е максимално да се запази полусъединителя. Какви са вариантите за усилен притискател за да може да се кара с обикновен диск и става ли много тежък педала на съединителя с такъв притискател.Това което съм намерил до сега е усилен на sachs на доста висока цена, като дори не могат да ми кажат до какви Nm държи.http://www.sachsperformance.com/EU/s...-2-2.htmПри положение че пружините при jtd-то не са на диска а на маховика, какъв е шанса да се запази полусъединителя с керамиката.
    Бих ти оговорил на въпросите,но преди това обясни моля те какво имаш в пред вид под името полусъединител.Кое точно наричаш полусъединител,защото аз знам че има само съединител в колата.

    Коментар


      #3
      СПРИ ДА СПАМИШ.Полусъединител е това между спирачката и съединителя.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #4
        vsd написа:
        СПРИ ДА СПАМИШ.Полусъединител е това между спирачката и съединителя.
        Абе стига с тази мнителност.Няма никакво спамене.Наистина не те разбирам.От първия ти пост сшващам,че имаш нещо в пред вид в механизма на съединителя,който наричаш полусъединител.Затова ми се искаше да обясниш по точно какво имаш в пред вид.Ако имаш в пред вид маниера на каране в който се използва полусъединител,това е друго нещо.Уточни по подробно,за да не говорим за различни неща.

        Коментар


          #5
          Гледам при VAG слагат недемпферен маховик. От Sachs отговориха ли ти ?Стефане, наистина ли не разбираш какво има предвид колегата под полусъединител ? Или просто шанс да му спамнеш темата ?
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Re: Керамичен съединител за Bravo JTD

            vsd написа:
            ..............Целта е максимално да се запази полусъединителя.
            Виж какво си написъл.Кажи сега къде се намира полусъединителя,за да ти кажа как да го" запазиш".

            Коментар


              #7
              emzo написа:
              Стефане, наистина ли не разбираш какво има предвид колегата под полусъединител ? Или просто шанс да му спамнеш темата ?
              Наистина не разбирам.Свикнал съм да се изразявам точно и в случая не разбирам какво точно има в пред вид.Не виждам нищо лошо да го обясни с думи прости.Само за спамене си мислите.

              Коментар


                #8
                Аз покарах брава с керамичен съединител, не буксуваше, но при потегляне колата подскачаше/тресеше.За мен тази кола ще е мъка да се кара в задръствания.Едно на 90% липсваше полусъединителя.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  Аз покарах брава с керамичен съединител, не буксуваше, но при потегляне колата подскачаше/тресеше.За мен тази кола ще е мъка да се кара в задръствания.Едно на 90% липсваше полусъединителя.
                  Егати,аз ли съм толкова тъп,че не мога да разбера къде се намира този полусъединител и как може да липсва ако го е турила фирмата.Излиза че е нещо което може да се слага и маха??

                  Коментар


                    #10
                    Просто ще приема, че се правиш на интересен/оригинален.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      Просто ще приема, че се правиш на интересен/оригинален.
                      Много съжалявам ако така го възприемаш.Излиза,че говорим и се мъчим да се разберем на различни езици.Ка да си обясня израза:липсва полусъединител,освен нещо което го е имало и вслучая някой го е махнал.Нито мога да си обясня къде се намира този полусъединител,нито как може да се слага и маха.Какво коства да обясниш на човек какво точно имаш в пред вид с този начин на изразяване,за да не те разбирам неправилно.Явно има нещо различно в разбиранията по този въпрос между мен и вас и недуразомението се изчиства с обяснение.

                      Коментар


                        #12
                        [quote:c082f42037][size=9:c082f42037]ДВИЖЕНИЕ НА ПОЛУСЪЕДИНИТЕЛНа полусъединител автомобилът може да стои или да се движи. За да успеете да накарате Вашия автомобил да стои или да се движи на полусъединител, трябва да усетите
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Stefan Hadjov написа:
                          emzo написа:
                          Просто ще приема, че се правиш на интересен/оригинален.
                          Много съжалявам ако така го възприемаш.Излиза,че говорим и се мъчим да се разберем на различни езици.Ка да си обясня израза:липсва полусъединител,освен нещо което го е имало и вслучая някой го е махнал.Нито мога да си обясня къде се намира този полусъединител,нито как може да се слага и маха.Какво коства да обясниш на човек какво точно имаш в пред вид с този начин на изразяване,за да не те разбирам неправилно.Явно има нещо различно в разбиранията по този въпрос между мен и вас и недуразомението се изчиства с обяснение.
                          Айде стига спам бе колега. Още в първите часове по ДВГ су учи какво е това. Ясно и точно - Отпускаш плавно съединителя, при което той зацепва плавно и преплъзва за до се избегне рязкото предаване на въртеливия момент на маховика към скоростната кутия (първичният вал). А дано ме разбра. Или сега ще търсим маховици и валове?

                          Коментар


                            #14
                            [quote94ce54699="emzo"][quote94ce54699][size=994ce54699]ДВИЖЕНИЕ НА ПОЛУСЪЕДИНИТЕЛНа полусъединител автомобилът може да стои или да се движи. За да успеете да накарате Вашия автомобил да стои или да се движи на полусъединител, трябва да усетите

                            Коментар


                              #15
                              Моля някой модератор да изтрие мненията на Хаджов.Emzo, от sachs след 2 месеца ми казаха, че не знаят на колко Nm точно държи техния съединител, ама било повече от на оригиналния. Също и притискателя им е усилен и ставал малко по-твърд педала на съединителя. Но не можаха да ми кажат точни цифри за нищо освен за цената.
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар

                              Working...
                              X