Здравейте,Моя съединител го усещам че вече съвсем тръгва да сдава багажа и да плъзга. Въпроса е че не искам да слагам обикновен, защото новия пак ще хлъзга. При положение че колата се кара доста в задръствания, кое според вас е добър вариант за съединител. Да търся някакъв усилен, да си купувам керамичен или да си набия керамични плочки на моя. Целта е максимално да се запази полусъединителя. Какви са вариантите за усилен притискател за да може да се кара с обикновен диск и става ли много тежък педала на съединителя с такъв притискател.Това което съм намерил до сега е усилен на sachs на доста висока цена, като дори не могат да ми кажат до какви Nm държи.http://www.sachsperformance.com/EU/s...-2-2.htmПри положение че пружините при jtd-то не са на диска а на маховика, какъв е шанса да се запази полусъединителя с керамиката.За развитието на темата четете от 7-ма страница нататък: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=90Редектирано заглавие по молба на автора и!Виделин Райчинов
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD
Collapse
X
-
Re: Керамичен съединител за Bravo JTD
vsd написа:Здравейте,Моя съединител го усещам че вече съвсем тръгва да сдава багажа и да плъзга. Въпроса е че не искам да слагам обикновен, защото новия пак ще хлъзга. При положение че колата се кара доста в задръствания, кое според вас е добър вариант за съединител. Да търся някакъв усилен, да си купувам керамичен или да си набия керамични плочки на моя. Целта е максимално да се запази полусъединителя. Какви са вариантите за усилен притискател за да може да се кара с обикновен диск и става ли много тежък педала на съединителя с такъв притискател.Това което съм намерил до сега е усилен на sachs на доста висока цена, като дори не могат да ми кажат до какви Nm държи.http://www.sachsperformance.com/EU/s...-2-2.htmПри положение че пружините при jtd-то не са на диска а на маховика, какъв е шанса да се запази полусъединителя с керамиката.
-
vsd написа:СПРИ ДА СПАМИШ.Полусъединител е това между спирачката и съединителя.
Коментар
-
emzo написа:Стефане, наистина ли не разбираш какво има предвид колегата под полусъединител ? Или просто шанс да му спамнеш темата ?
Коментар
-
emzo написа:Аз покарах брава с керамичен съединител, не буксуваше, но при потегляне колата подскачаше/тресеше.За мен тази кола ще е мъка да се кара в задръствания.Едно на 90% липсваше полусъединителя.
Коментар
-
emzo написа:Просто ще приема, че се правиш на интересен/оригинален.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:emzo написа:Просто ще приема, че се правиш на интересен/оригинален.
Коментар
-
Моля някой модератор да изтрие мненията на Хаджов.Emzo, от sachs след 2 месеца ми казаха, че не знаят на колко Nm точно държи техния съединител, ама било повече от на оригиналния. Също и притискателя им е усилен и ставал малко по-твърд педала на съединителя. Но не можаха да ми кажат точни цифри за нищо освен за цената.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар