Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ето и моя тунинг под капака

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ето и моя тунинг под капака

    Прикачени файлове

    #2
    very nice
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    Коментар


      #3
      добре е стнало.
      преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

      Коментар


        #4
        Добре е станало, но не си ли мислил за изолиране на филтъра от топлия въздух в двиг. отсек?
        3.0CRD

        Коментар


          #5
          x

          Махнал съм оригиналната кутия на филтъра и ,спортния филтър е на нейно място по навътре до калника и не мисля че отива топъл въздух до него

          Коментар


            #6
            Re: x

            batkoty написа:
            Махнал съм оригиналната кутия на филтъра и ,спортния филтър е на нейно място по навътре до калника и не мисля че отива топъл въздух до него
            Отива, отива...Аз съм със същата модификация, но имам един "щит" отгоре, да пази от топлото
            3.0CRD

            Коментар


              #7
              И аз мисля, че си трябва термо щит:http://clubalfaromeo.com/forum/attac...6292Иначе капака радва окото. Евала.
              AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
              AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
              FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

              Коментар


                #8
                x

                Ще вида как се държи и ако има нужда ще сложа.Въпреки че маи ще трябва да сложа защото сякаш не върви вече така или трябва да отвъртя още кранчето :D

                Коментар


                  #9
                  x

                  Снощи ходих малко извън града с нея.Отвъртях кранчето и...... .Върви бая повече от преди.Докато натисна гъста и скача.Така че си мисля че не ми трябва термо щит но ще видим по нататък как ще е.

                  Коментар


                    #10
                    колега TRENDi не всеки има регистрация в алфа форумаако можеш ги оправи тези линкове за да видят колегите от нашия форум за какво става на въпрос
                    FIAT BRAVA_ELX 1.6 16V 103HP 97

                    Коментар


                      #11
                      Съжалявам, не съобразих (а и не знаех, че иска рег.):
                      Прикачени файлове
                      AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
                      AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
                      FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

                      Коментар


                        #12
                        Колега какъв тип изолация е това на снимката така ли си го копувал или си го правил с някакво фолио?
                        ASTRA BERTONE 2.0 16V TURBO+
                        Ако говорим за бинокли,аз съм навит да ти раздам телескоп...

                        Коментар


                          #13
                          Браво,много добре е станало.Обаче ако капака на изпускателните траби и смукателните трапи се никилират или се ласнат и се праснат със сребриста боя ще е още по откачено. :D :D :D :D :D :D :D :D :D
                          Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                          Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                          ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                          Коментар


                            #14
                            Синият материал се среща при PVC кашоните ( http://media.snimka.bg/3153/012561097-big.jpg ). Използвал съм го под филтъра и над подкалника(подкалника не пази достатъчно и филтъра се зацапва сравнително бързо). Уплътняват се останалите пролуки със силикон. Същият материал ми е и основа за термоизолацията. Тя представлява стериопорена подложка 3-4 мм с алуминиево фолио ( http://media.snimka.bg/3153/012561098-big.jpg http://media.snimka.bg/3153/012561099-big.jpg). В Практикер и Бриколаж намерих само някакви по-дебели за ползване при подово отопление по 15-20 кв.м. и цени над 35 лв, а тази я напипах в Практис и е 10 кв.м. ролката ~14 лв. Сега си имам за цял живот (към 1/4 квадрат отива за щита) . Режете си предварително шаблони, от картон например и действате. И да не забравите гофрираната тръба(най-често до левия халоген се изкарва и отива до филтъра) да докарва по-хладен от моторния въздух. П.С. Термоизолацията към ПВЦ-то я лепнах с двойнозалепващи ленти, че промата топи стериопора.П.С. 2. Гофрираната тръба - http://images24.snimka.bg/005242691-big.jpg ; http://images24.snimka.bg/005242692-big.jpg - черният маркуч е част от оригиналния въздуховод и отдавна е разкаран. Снимките са стари, просто да се добие представа за тръбата - голям диаметър - 9-10 лв и имате за 3-4 коли...
                            AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
                            AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
                            FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

                            Коментар


                              #15
                              TRENDi написа:
                              Синият материал се среща при PVC кашоните ( http://media.snimka.bg/3153/012561097-big.jpg ). Използвал съм го под филтъра и над подкалника(подкалника не пази достатъчно и филтъра се зацапва сравнително бързо). Уплътняват се останалите пролуки със силикон. Същият материал ми е и основа за термоизолацията. Тя представлява стериопорена подложка 3-4 мм с алуминиево фолио ( http://media.snimka.bg/3153/012561098-big.jpg http://media.snimka.bg/3153/012561099-big.jpg). В Практикер и Бриколаж намерих само някакви по-дебели за ползване при подово отопление по 15-20 кв.м. и цени над 35 лв, а тази я напипах в Практис и е 10 кв.м. ролката ~14 лв. Сега си имам за цял живот (към 1/4 квадрат отива за щита) . Режете си предварително шаблони, от картон например и действате. И да не забравите гофрираната тръба(най-често до левия халоген се изкарва и отива до филтъра) да докарва по-хладен от моторния въздух. П.С. Термоизолацията към ПВЦ-то я лепнах с двойнозалепващи ленти, че промата топи стериопора.
                              Колега мнооо добре ти се е получило........може ли да дадеш малко повече инфо за гофрираната тръба....

                              Коментар

                              Working...
                              X