Тази работа, като навремето бретчето на Краси Балъков.В AMG мисля се посмяли хората.Ма то не било вентилирани дискове, то не било 4 ауспуха, решетки, спортни пружини, смъкване на цялата кола и т.н.Та на тези желания му казали, че всичко може да се направи, но се прави на коли от по висок клас, а не на 3 000 куб. см. дизел.Че и тука ... на някакво смешно Bravo търсим къс път за смяна на скоростите. Гоним вероятно милисекунди в някое състезание ...Аз карам Brava, нямам нищо против колата, но ми са смешни гоУфърските изпълнения.Голфа души асфалта и търси къде да умре, но пък с две антикрила отзад, отпред 2 вентилационни отвора [вероятно за карбуратора] и гуми с 3 сантиметра излизащи от очертанията на автомобила.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Short shifter за Браво
Collapse
X
-
Безсмислена операция ми се вижда цялата тази работа с рязането и скъсяването на лоста, но не ти пречи да опиташ де.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Аз споделям от чисто визуална гледна точка,просто бих го резнал,щото е по-хубаво не да ми стърчи като к*рик.Ръцете са ми дълги и стигам до пепелника без да се протягам :D Така че мога да си позволя скъсяване. А който иска такова нещо за да е по-бърз в превключването да слага шорт шифтър. За*бете ги тия голфове!!!! Що на всичко което го има на един Голф трябва да му се вика смотано и ненужно да се прави Успех "Италианци"Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Здравей колега. Намерих нещо мисля че е по темата дано сам бил полезен. Разгледай тук http://tuning-parts.bg/browse/category/id/7/
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар