Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инсталиране на boost meter на JTD105?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Tuning Mode написа:
    Хах вие го изкарахте, че тоя турбо дизел е съвършенния двигател за тунинг щом няма кво да му се счупи Понеже не съм запознат с този дизелов двигател (явно) няма да пиша повече, но съм сигурен че няма да крета дълго.А до колегата който иска да си надува и троши и не го боли тогава да си сложи една турбина от параход да я надуе на 23 бар-а и понеже няма как да обеднее сместа и двигателя е неразбиваем да си кара с 4300 коне
    не им се връзвай скоро ще прави ремонти със материалите който е вложилкарай си бързата кола и нека се прават на бензини но факта е че никога няма да ги стигнат
    Power Under Pressure

    Коментар


      #77
      Колега, никой не изкарва че няма какво да му се счупи, просто при 1,5 бара на тази турбниа няма да му стане нищо.А за обедняването на сместа не се притеснявай. Това не е бензин. Дизела не се чупи като му е бедна сместа. Той нормално си работи доста често при бедна смес.@WhitePowerТова най-вероятно е станало, ако някой е пуснал доста гориво което съответно или много вдига температурата на газовете или доизгаря извън цилиндъра и затова са прегорели лопатките. В случая на колегата, най-много по-бързо да му думне турбината.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #78
        vsd написа:
        Колега, никой не изкарва че няма какво да му се счупи, просто при 1,5 бара на тази турбниа няма да му стана нищо.А за обедняването на сместа не се притеснявай. Това не е бензин. Дизела не се чупи като му е бедна сместа. Той нормално си работи доста често при бедна смес.@WhitePowerТова най-вероятно е станало, ако някой е пуснал доста гориво което съответно или много вдига температурата на газовете или доизгаря извън цилиндъра и затова са прегорели лопатките. В случая на колегата, най-много по-бързо да му думне турбината.
        никой нищо не е пускал , просто на алфите редовно блоква геометрията и или пренадува или спира да надува а ефекта от пренадуването е яко вървене но порблема със лопатките се появява много скоро и после турбината се държи неадекватно
        Power Under Pressure

        Коментар


          #79
          Да, вярно е че така става там. Но на турбини без променлива геометрия виждал ли си подобен проблем. Там май го няма. А и при jtd-то горивото би трябвало да се вдига повече при такава ситуация отколкото при тд100.
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #80
            WhitePower написа:
            vsd написа:
            Колега, никой не изкарва че няма какво да му се счупи, просто при 1,5 бара на тази турбниа няма да му стана нищо.А за обедняването на сместа не се притеснявай. Това не е бензин. Дизела не се чупи като му е бедна сместа. Той нормално си работи доста често при бедна смес.@WhitePowerТова най-вероятно е станало, ако някой е пуснал доста гориво което съответно или много вдига температурата на газовете или доизгаря извън цилиндъра и затова са прегорели лопатките. В случая на колегата, най-много по-бързо да му думне турбината.
            никой нищо не е пускал , просто на алфите редовно блоква геометрията и или пренадува или спира да надува а ефекта от пренадуването е яко вървене но порблема със лопатките се появява много скоро и после турбината се държи неадекватно
            Ами общо взето не е така.Другото, което е за турбината където разправяш. Там проблема не е нито в пренадуването, нито в кой знае какво. Най-често замърсяването става от старост и в комбинация от не добра смес, примерно от развален ЕГР или от този род се пораждат повече сажди. В последствие тези сажди затлачват геометрията и се стига до момента, който си описал. Обаче ако всичко по колата е сток, ЕКУ-то минава в авариен режим и пренадува въобще не е опасен и направо ти се реже двигателя и рестарт. Не може да караш с пренадуване, породено от запекла геометрия ако всичко е наред и си с оригиналния софтуер.Това е дизел, то не му пречи ако работи на бедна смес - това пояснение към Tuning Mode Даже колкото по-бедна, толкова по-добре за джоба.п.п. В този случай просто турбината скоро ще поеме към другия свят.Щом сте такива фенове мисля знаете, че има Гралета, които карат с оригинални биели от такъв дизел с лагери и подобни о без грижа стигат до над 400нм. Мислите ли, че този дизел ще може да ги изкара, за да се притеснявате за карантията
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #81
              WhitePower написа:
              vsd написа:
              Газовете от дизела, май са с доста по-ниска температура от тези на бензина, така че не вярвам да прегорят перките. Колегата предполагам е имал предвид за бедна смес, но на дизела това не му пречи, а и сместа няма да обеднее толкова в случая и на тд100 няма как да му се правят промени с чип. Единственото лошо което се сещам да стане е турбинатата да се счупи. Което си е достатъчно лошо де.
              вервай ми виждал съм и е стандартна процедура , като блокнат перките на променливата геометрийа и прегарят перките , защото тези турбини не са натправени да се карат на толкова високо налягане
              1-во пише се "ГЕОМЕТРИЯ" а не ГЕОМТРИЙА и 2-ро турбото не е с променлива геометриЯ, а с променливо сечение. :DГеометрията няма как да се промени защото това е наука а не турбина с ЛОПАТКИ :D:D:D

              Коментар


                #82
                dankooo написа:
                WhitePower написа:
                vsd написа:
                Газовете от дизела, май са с доста по-ниска температура от тези на бензина, така че не вярвам да прегорят перките. Колегата предполагам е имал предвид за бедна смес, но на дизела това не му пречи, а и сместа няма да обеднее толкова в случая и на тд100 няма как да му се правят промени с чип. Единственото лошо което се сещам да стане е турбинатата да се счупи. Което си е достатъчно лошо де.
                вервай ми виждал съм и е стандартна процедура , като блокнат перките на променливата геометрийа и прегарят перките , защото тези турбини не са натправени да се карат на толкова високо налягане
                1-во пише се "ГЕОМЕТРИЯ" а не ГЕОМТРИЙА и 2-ро турбото не е с променлива геометриЯ, а с променливо сечение. :DГеометрията няма как да се промени защото това е наука а не турбина с ЛОПАТКИ :D:D:D
                Образователен ли ти е поста, или имаш нещо да кажеш по темата?Кое сечение се променя, ако може да го обясниш на по-прост език?
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #83
                  BO написа:
                  dankooo написа:
                  WhitePower написа:
                  vsd написа:
                  Газовете от дизела, май са с доста по-ниска температура от тези на бензина, така че не вярвам да прегорят перките. Колегата предполагам е имал предвид за бедна смес, но на дизела това не му пречи, а и сместа няма да обеднее толкова в случая и на тд100 няма как да му се правят промени с чип. Единственото лошо което се сещам да стане е турбинатата да се счупи. Което си е достатъчно лошо де.
                  вервай ми виждал съм и е стандартна процедура , като блокнат перките на променливата геометрийа и прегарят перките , защото тези турбини не са натправени да се карат на толкова високо налягане
                  1-во пише се "ГЕОМЕТРИЯ" а не ГЕОМТРИЙА и 2-ро турбото не е с променлива геометриЯ, а с променливо сечение. :DГеометрията няма как да се промени защото това е наука а не турбина с ЛОПАТКИ :D:D:D
                  Образователен ли ти е поста, или имаш нещо да кажеш по темата?Кое сечение се променя, ако може да го обясниш на по-прост език?
                  Напиши в Google" СЕЧЕНИЕ" и като разбереш на какво му се вика сечение и на какво му се вика Геометрия, пак ще си говорим.

                  Коментар


                    #84
                    dankooo написа:
                    BO написа:
                    dankooo написа:
                    WhitePower написа:
                    vsd написа:
                    Газовете от дизела, май са с доста по-ниска температура от тези на бензина, така че не вярвам да прегорят перките. Колегата предполагам е имал предвид за бедна смес, но на дизела това не му пречи, а и сместа няма да обеднее толкова в случая и на тд100 няма как да му се правят промени с чип. Единственото лошо което се сещам да стане е турбинатата да се счупи. Което си е достатъчно лошо де.
                    вервай ми виждал съм и е стандартна процедура , като блокнат перките на променливата геометрийа и прегарят перките , защото тези турбини не са натправени да се карат на толкова високо налягане
                    1-во пише се "ГЕОМЕТРИЯ" а не ГЕОМТРИЙА и 2-ро турбото не е с променлива геометриЯ, а с променливо сечение. :DГеометрията няма как да се промени защото това е наука а не турбина с ЛОПАТКИ :D:D:D
                    Образователен ли ти е поста, или имаш нещо да кажеш по темата?Кое сечение се променя, ако може да го обясниш на по-прост език?
                    Напиши в Google" СЕЧЕНИЕ" и като разбереш на какво му се вика сечение и на какво му се вика Геометрия, пак ще си говорим.
                    Явно няма какво да кажеш по темата, та не знам каква ти е целта в крайна сметка.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #85
                      BO написа:
                      dankooo написа:
                      BO написа:
                      dankooo написа:
                      WhitePower написа:
                      vsd написа:
                      Газовете от дизела, май са с доста по-ниска температура от тези на бензина, така че не вярвам да прегорят перките. Колегата предполагам е имал предвид за бедна смес, но на дизела това не му пречи, а и сместа няма да обеднее толкова в случая и на тд100 няма как да му се правят промени с чип. Единственото лошо което се сещам да стане е турбинатата да се счупи. Което си е достатъчно лошо де.
                      вервай ми виждал съм и е стандартна процедура , като блокнат перките на променливата геометрийа и прегарят перките , защото тези турбини не са натправени да се карат на толкова високо налягане
                      1-во пише се "ГЕОМЕТРИЯ" а не ГЕОМТРИЙА и 2-ро турбото не е с променлива геометриЯ, а с променливо сечение. :DГеометрията няма как да се промени защото това е наука а не турбина с ЛОПАТКИ :D:D:D
                      Образователен ли ти е поста, или имаш нещо да кажеш по темата?Кое сечение се променя, ако може да го обясниш на по-прост език?
                      Напиши в Google" СЕЧЕНИЕ" и като разбереш на какво му се вика сечение и на какво му се вика Геометрия, пак ще си говорим.
                      Явно няма какво да кажеш по темата, та не знам каква ти е целта в крайна сметка.
                      ДОбре де отворен що се заяждаш с мене. Просто искам колегата да ми обясни какво значи ПРОМЕНЛИВА ГЕОМЕТРИЯ ти що се бъркаш ааааааааа??????Модерирано.Обидни постове не се толерират.Модераторски екип на fiat-bg.org

                      Коментар


                        #86
                        БРАВО на модератора. Заслужава ЗЛАТЕН СКУНКС :D :D :D :D :D :D4.2. Споренето с и/или обиждането на Модератор или Администратор по повод модераторска намеса и/или предупреждение е недопустимо. Модераторски екип на fiat-bg.org

                        Коментар


                          #87
                          dankooo написа:
                          БРАВО на модератора. Заслужава ЗЛАТЕН СКУНКС :D :D :D :D :D :D4.2. Споренето с и/или обиждането на Модератор или Администратор по повод модераторска намеса и/или предупреждение е недопустимо. Модераторски екип на fiat-bg.org
                          Браво ти ги разбирашОбразовай се малко и после пиши ,че нема да си навършил и 20 смисленни поста преди да те баннат.http://en.wikipedia.org/wiki/Variabl...y_turbocharger
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #88
                            Търся обяснение защо като няма еку ТД 100 има умна дюза и дебитомер ??????

                            Коментар


                              #89
                              slai написа:
                              Търся обяснение защо като няма еку ТД 100 има умна дюза и дебитомер ??????
                              Колега, първо какво общо има това с темата?Второ,кой ти каза че ТД100 няма ЕКУ?Изчети всичко за този мотор от ръководствата дето са в Download секцията и ще ти станат ясни доста неща(надявам се)

                              Коментар


                                #90
                                Ето го обяснението колега
                                MEMO написа:
                                Колеги четох,четох и не успях да разбера за какви чипове говорите ,за какви променливи геометрии с блокирали перки ,за какво обедняване на сместа и повишаване на температурата на газовете си говорите като в този мотор TD100 на колегата D_o_C_t_o_R_a тея работи не изобщо не съществуват . 1.Чип няма на какво да се сложи щото няма компютър. 2.Перките на топлата част са си винаги "блокирали" както са си произведени щото геометрията не е променлива. 3.Сместа няма как да обеднее защото се обогатява механично според налягането от турбокоректора на помпата. 4.Оставете човека да си надува колкото иска ,единствения му проблем е в оборотите и мазането на турбината. 5.Тази турбина на тоя мотор такова налягане не може да дигне /правил съм си експерименти/. извод : Колега "D_o_C_t_o_R_a" уреда ти мери грешно/повече/ с около 0,2-0,3 бара.

                                Коментар

                                Working...
                                X