Tuning Mode написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инсталиране на boost meter на JTD105?
Collapse
X
-
-
Газовете от дизела, май са с доста по-ниска температура от тези на бензина, така че не вярвам да прегорят перките. Колегата предполагам е имал предвид за бедна смес, но на дизела това не му пречи, а и сместа няма да обеднее толкова в случая и на тд100 няма как да му се правят промени с чип. Единственото лошо което се сещам да стане е турбинатата да се счупи. Което си е достатъчно лошо де.
Коментар
-
vsd написа:Газовете от дизела, май са с доста по-ниска температура от тези на бензина, така че не вярвам да прегорят перките. Колегата предполагам е имал предвид за бедна смес, но на дизела това не му пречи, а и сместа няма да обеднее толкова в случая и на тд100 няма как да му се правят промени с чип. Единственото лошо което се сещам да стане е турбинатата да се счупи. Което си е достатъчно лошо де.Power Under Pressure
Коментар
-
Абе некаде да съм задал въпроса: "Мислите ли че ще се повреди или счупи нещо?" Не!!! Тогава нямам нужда от мнения за мойта кола. Ако на някой кошницата(фиата) му е много присърце да си го пази и целува. Аз на кола за 1000 лв нема да съм роб и да и се треса. Като се счупи има достатъчно фалирали ТД-тки, части колко искаш! А в най-добрия случай нов автомобил и готово.S buRzo BravO DiGaM 120 i DurPam Ru4nA )
Коментар
-
WhitePower написа:вервай ми виждал съм и е стандартна процедура , като блокнат перките на променливата геометрийа и прегарят перките , защото тези турбини не са натправени да се карат на толкова високо налягане
Коментар
-
vsd написа:WhitePower написа:вервай ми виждал съм и е стандартна процедура , като блокнат перките на променливата геометрийа и прегарят перките , защото тези турбини не са натправени да се карат на толкова високо налягане
Коментар
-
Колеги четох,четох и не успях да разбера за какви чипове говорите ,за какви променливи геометрии с блокирали перки ,за какво обедняване на сместа и повишаване на температурата на газовете си говорите като в този мотор TD100 на колегата D_o_C_t_o_R_a тея работи не изобщо не съществуват . 1.Чип няма на какво да се сложи щото няма компютър. 2.Перките на топлата част са си винаги "блокирали" както са си произведени щото геометрията не е променлива. 3.Сместа няма как да обеднее защото се обогатява механично според налягането от турбокоректора на помпата. 4.Оставете човека да си надува колкото иска ,единствения му проблем е в оборотите и мазането на турбината. 5.Тази турбина на тоя мотор такова налягане не може да дигне /правил съм си експерименти/. извод : Колега "D_o_C_t_o_R_a" уреда ти мери грешно/повече/ с около 0,2-0,3 бара.
Коментар
-
Airfan написа:Мисля, че не са еднакво топли, защото бедната смес води до увеличаване на температурата. Аз бих се притеснявал за това, че турбината се развърта с доста повече от пиковите си максимални обороти и не съм уверен какво ще бъде мазането.
Коментар
-
MEMO написа:Колеги четох,четох и не успях да разбера за какви чипове говорите ,за какви променливи геометрии с блокирали перки ,за какво обедняване на сместа и повишаване на температурата на газовете си говорите като в този мотор TD100 на колегата D_o_C_t_o_R_a тея работи не изобщо не съществуват . 1.Чип няма на какво да се сложи щото няма компютър. 2.Перките на топлата част са си винаги "блокирали" както са призведени щото геометрията не се променя. 3.Сместа няма как да обеднее щото се обогатява механично според налягането от турбокоректора на помпата. 4.Оставете човека да си надува колкото иска ,единствения му проблем е в оборотите и мазането на турбината 5.Тази турбина на тоя мотор такова налягане не може да дигне /правил съм си експерименти/. извод : Колега уреда ти мери грешно.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
MEMO написа:Колеги четох,четох и не успях да разбера за какви чипове говорите ,за какви променливи геометрии с блокирали перки ,за какво обедняване на сместа и повишаване на температурата на газовете си говорите като в този мотор TD100 на колегата D_o_C_t_o_R_a тея работи не изобщо не съществуват . 1.Чип няма на какво да се сложи щото няма компютър. 2.Перките на топлата част са си винаги "блокирали" както са призведени щото геометрията не се променя. 3.Сместа няма как да обеднее щото се обогатява механично според налягането от турбокоректора на помпата. 4.Оставете човека да си надува колкото иска ,единствения му проблем е в оборотите и мазането на турбината извод : Колега уреда ти мери грешно.
Коментар
-
Дигал съм максимум 1,45 бара но с настройка на пружината на турбокоректора /при по малко налягане да обогатява повече/ Колкото повече обогатява толкова повече дига налягането и температурата на изходящите газове а оттам и налягането/оборотите на турбината но всичко си има граници,в случая 1.43-4 бара под пълен товар.Към колегата D_o_C_t_o_R_a. Слагай най хубавото масло което можеш да си позволиш,сменяй го на не повече от 7000км. ,провери масления радиатор и термостата му и газ до ламарината.
Коментар
-
променливата геометрия съм я дал за пример че турбина която се е карала нонстоп на максималното и налягане и лопатките се бяха изляли от към топлата част на тирбината и лагера и се беше разбил и имаше луфтец друго незнам на този мотор какво може да му се счупи , освен турбината да не издаяни на 1.5Power Under Pressure
Коментар
-
Хах вие го изкарахте, че тоя турбо дизел е съвършенния двигател за тунинг щом няма кво да му се счупи Понеже не съм запознат с този дизелов двигател (явно) няма да пиша повече, но съм сигурен че няма да крета дълго.А до колегата който иска да си надува и троши и не го боли тогава да си сложи една турбина от параход да я надуе на 23 бар-а и понеже няма как да обеднее сместа и двигателя е неразбиваем да си кара с 4300 коне
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар