Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инсталиране на boost meter на JTD105?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Tuning Mode написа:
    Не знам как някой от по запознатите колеги във форума не е взел отношения към странните постове по горе :D
    Ми колега,не знам какво им е странното на постовете по-горе.Мисля че всеки има правото да експериментира върху собствената си кола както си иска дори и това да е фатално за колата.Също така всеки има право да изказва мнение било то невярно или пълна глупост.Мисля че постът ти е абсолютно безсмислен тъй като вместо да обясниш на нас непросветените за това що е то турбина,как надува и как разтоварва, ти питаш защо някой друг не го е направол до сега Поздарви

    Коментар


      #62
      ефекта ще е прегорели перки на тплата част( ако вече не са така ) мене малко ми се струва некоректен буст метъра защоте вакума е нищожен във атмосферен режим , има нещо гнило във системата
      Power Under Pressure

      Коментар


        #63
        Газовете от дизела, май са с доста по-ниска температура от тези на бензина, така че не вярвам да прегорят перките. Колегата предполагам е имал предвид за бедна смес, но на дизела това не му пречи, а и сместа няма да обеднее толкова в случая и на тд100 няма как да му се правят промени с чип. Единственото лошо което се сещам да стане е турбинатата да се счупи. Което си е достатъчно лошо де.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #64
          vsd написа:
          Газовете от дизела, май са с доста по-ниска температура от тези на бензина, така че не вярвам да прегорят перките. Колегата предполагам е имал предвид за бедна смес, но на дизела това не му пречи, а и сместа няма да обеднее толкова в случая и на тд100 няма как да му се правят промени с чип. Единственото лошо което се сещам да стане е турбинатата да се счупи. Което си е достатъчно лошо де.
          вервай ми виждал съм и е стандартна процедура , като блокнат перките на променливата геометрийа и прегарят перките , защото тези турбини не са натправени да се карат на толкова високо налягане
          Power Under Pressure

          Коментар


            #65
            Абе некаде да съм задал въпроса: "Мислите ли че ще се повреди или счупи нещо?" Не!!! Тогава нямам нужда от мнения за мойта кола. Ако на някой кошницата(фиата) му е много присърце да си го пази и целува. Аз на кола за 1000 лв нема да съм роб и да и се треса. Като се счупи има достатъчно фалирали ТД-тки, части колко искаш! А в най-добрия случай нов автомобил и готово.
            S buRzo BravO DiGaM 120 i DurPam Ru4nA )

            Коментар


              #66
              WhitePower написа:
              вервай ми виждал съм и е стандартна процедура , като блокнат перките на променливата геометрийа и прегарят перките , защото тези турбини не са натправени да се карат на толкова високо налягане
              В случая дали ще караме на 1 бар или на 1,5 бара, газовете са си еднакво топли нали. Защо да прегарят, не виждам логика.
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар


                #67
                vsd написа:
                WhitePower написа:
                вервай ми виждал съм и е стандартна процедура , като блокнат перките на променливата геометрийа и прегарят перките , защото тези турбини не са натправени да се карат на толкова високо налягане
                В случая дали ще караме на 1 бар или на 1,5 бара, газовете са си еднакво топли нали. Защо да прегарят, не виждам логика.
                Мисля, че не са еднакво топли, защото бедната смес води до увеличаване на температурата. Аз бих се притеснявал за това, че турбината се развърта с доста повече от пиковите си максимални обороти и не съм уверен какво ще бъде мазането.

                Коментар


                  #68
                  Колеги четох,четох и не успях да разбера за какви чипове говорите ,за какви променливи геометрии с блокирали перки ,за какво обедняване на сместа и повишаване на температурата на газовете си говорите като в този мотор TD100 на колегата D_o_C_t_o_R_a тея работи не изобщо не съществуват . 1.Чип няма на какво да се сложи щото няма компютър. 2.Перките на топлата част са си винаги "блокирали" както са си произведени щото геометрията не е променлива. 3.Сместа няма как да обеднее защото се обогатява механично според налягането от турбокоректора на помпата. 4.Оставете човека да си надува колкото иска ,единствения му проблем е в оборотите и мазането на турбината. 5.Тази турбина на тоя мотор такова налягане не може да дигне /правил съм си експерименти/. извод : Колега "D_o_C_t_o_R_a" уреда ти мери грешно/повече/ с около 0,2-0,3 бара.

                  Коментар


                    #69
                    Airfan написа:
                    Мисля, че не са еднакво топли, защото бедната смес води до увеличаване на температурата. Аз бих се притеснявал за това, че турбината се развърта с доста повече от пиковите си максимални обороти и не съм уверен какво ще бъде мазането.
                    Ако не се лъжа при дизела, при бедна смес температурата пада, а не се качва. Не знам на тд100 как се коригира горивото, но и да е бедна сместта, това не води до никакви проблеми. Тя при малко натоварване и обороти така или иначе си е бедна защото е дизел все пак.Това с променливата геометрия, го приемам като пример за отворен гейт.
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      #70
                      MEMO написа:
                      Колеги четох,четох и не успях да разбера за какви чипове говорите ,за какви променливи геометрии с блокирали перки ,за какво обедняване на сместа и повишаване на температурата на газовете си говорите като в този мотор TD100 на колегата D_o_C_t_o_R_a тея работи не изобщо не съществуват . 1.Чип няма на какво да се сложи щото няма компютър. 2.Перките на топлата част са си винаги "блокирали" както са призведени щото геометрията не се променя. 3.Сместа няма как да обеднее щото се обогатява механично според налягането от турбокоректора на помпата. 4.Оставете човека да си надува колкото иска ,единствения му проблем е в оборотите и мазането на турбината 5.Тази турбина на тоя мотор такова налягане не може да дигне /правил съм си експерименти/. извод : Колега уреда ти мери грешно.
                      А аз искам да задам един въпрос - до колко бара си вдигал максимум налягането на турбината, която си пробвал, защото ако затапиш уейсгейта си е постижимо това налягане, ама трябва да си доста егоист. Въпроса е вече къде в компресорната карта отиваш п.п.И аз се чудя за какво почнахте да говорите супер глупости за чипове, обедняване на смеси, изгаряне на лопатки, геометрии точно в този случай
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #71
                        MEMO написа:
                        Колеги четох,четох и не успях да разбера за какви чипове говорите ,за какви променливи геометрии с блокирали перки ,за какво обедняване на сместа и повишаване на температурата на газовете си говорите като в този мотор TD100 на колегата D_o_C_t_o_R_a тея работи не изобщо не съществуват . 1.Чип няма на какво да се сложи щото няма компютър. 2.Перките на топлата част са си винаги "блокирали" както са призведени щото геометрията не се променя. 3.Сместа няма как да обеднее щото се обогатява механично според налягането от турбокоректора на помпата. 4.Оставете човека да си надува колкото иска ,единствения му проблем е в оборотите и мазането на турбината извод : Колега уреда ти мери грешно.
                        Евала колега. За извода не мога със съгурност да потвърдя но аз и преди му казвах на колегата D_o_C_t_o_R_a че евентуално бууст-метърчето не мери коректно.Но както и да е.Важното е мир да има по земята.

                        Коментар


                          #72
                          BO написа:
                          И аз се чудя за какво почнахте да говорите супер глупости за чипове, обедняване на смеси, изгаряне на лопатки, геометрии точно в този случай
                          Аз започнах да пиша за бедна смес защото не виждам какво друго може да има предвид колегата Tuning Mode и чупенето на мотора.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #73
                            Дигал съм максимум 1,45 бара но с настройка на пружината на турбокоректора /при по малко налягане да обогатява повече/ Колкото повече обогатява толкова повече дига налягането и температурата на изходящите газове а оттам и налягането/оборотите на турбината но всичко си има граници,в случая 1.43-4 бара под пълен товар.Към колегата D_o_C_t_o_R_a. Слагай най хубавото масло което можеш да си позволиш,сменяй го на не повече от 7000км. ,провери масления радиатор и термостата му и газ до ламарината.

                            Коментар


                              #74
                              променливата геометрия съм я дал за пример че турбина която се е карала нонстоп на максималното и налягане и лопатките се бяха изляли от към топлата част на тирбината и лагера и се беше разбил и имаше луфтец друго незнам на този мотор какво може да му се счупи , освен турбината да не издаяни на 1.5
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #75
                                Хах вие го изкарахте, че тоя турбо дизел е съвършенния двигател за тунинг щом няма кво да му се счупи Понеже не съм запознат с този дизелов двигател (явно) няма да пиша повече, но съм сигурен че няма да крета дълго.А до колегата който иска да си надува и троши и не го боли тогава да си сложи една турбина от параход да я надуе на 23 бар-а и понеже няма как да обеднее сместа и двигателя е неразбиваем да си кара с 4300 коне

                                Коментар

                                Working...
                                X