Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инсталиране на boost meter на JTD105?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    При мен на старата турбина маркучето от уейстгейта до изходящата част на турбото се беше скъсало. Може ли от турбината да е пренадувала дълго време и за това да се е скапала? В смисъл, че до гейта е идвало по-малко налягане, поради скъсаният маркуч и той не е разтоварвал турбината.Ей за тоя маркуч става въпрос:http://forum.fiat-bg.org/files/boost...другото наистина няма гайка на гейта на турбината на тд100.
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    Коментар


      #47
      Geraka написа:
      При мен на старата турбина маркучето от уейстгейта до изходящата част на турбото се беше скъсало. Може ли от турбината да е пренадувала дълго време и за това да се е скапала? В смисъл, че до гейта е идвало по-малко налягане, поради скъсаният маркуч и той не е разтоварвал турбината.Ей за тоя маркуч става въпрос:http://forum.fiat-bg.org/files/boost...другото наистина няма гайка на гейта на турбината на тд100.
      Не знаех че няма гайка на лостчето при ТД100.И напълно е възможно да е пренадувала турбината ,в следствие на което да се е скапала.Но това не е в следствие че е идвало по-малко налягане до разтоварващия клапан,а по-скоро от неизправен клапан който вместо на 1.05 бара разтоварва на 1.3 примерно.И от свръх налягането в системата да се е спукал маркуча.Като гледам клипчето на колегата май и неговата пренадува(ако може да се вярва на бууст метъра му).И при него не е пиково налягането а си го държи 1.2-1.3 бара.

      Коментар


        #48
        Абе дано да е от бууст метъра. Като сложа бууст контролера ще стане интересно или ще тръгне малко повече, или ще тръгне към моргата
        S buRzo BravO DiGaM 120 i DurPam Ru4nA )

        Коментар


          #49
          Колеги, някой може ли да ми каже дали съм на прав път. На снимката по долу е мъркучлето от уестгейта нали? Него ли трябва да срежа и да поставя бууст контролера? Моля помагайте който знае!
          Прикачени файлове
          S buRzo BravO DiGaM 120 i DurPam Ru4nA )

          Коментар


            #50
            D_o_C_t_o_R_a написа:
            Колеги, някой може ли да ми каже дали съм на прав път. На снимката по долу е мъркучлето от уестгейта нали? Него ли трябва да срежа и да поставя бууст контролера? Моля помагайте който знае!
            Точно там,колега.Ама нещо много омаслено ми се вижда около турбината.Провери си всички турбо пътища и въздуховоди преди да слагаш бууст контрола.Да не стане мазало като я надуеш още таз турбинка.

            Коментар


              #51
              най-после го сложих това чудо на техниката.... отвъртях го докрай и............. 1.5 бара повече не може СКОРО ще направя клип и на ускорението .... има голяма разлика да ви кажа честно.
              Прикачени файлове
              S buRzo BravO DiGaM 120 i DurPam Ru4nA )

              Коментар


                #52
                колега това маркуче къде го връзваш точно,към уестгейта ли?на мястото на оригиналния маркуч

                Коментар


                  #53
                  Аз се учудвам, че стигаш 1.5. Това е доста доста над допустимото.

                  Коментар


                    #54
                    1.5 бара,уау .Гледай само да не роди турбината.Много ми е интересно до колко е верен буустметъра,защото ми се струва че послъгва.По принцип тази турбина не би трябвало да може да прави повече от 1.2-1.25 бара,просто не е здравословно за нея.Но 1.5?Те големите турбини някои едва правят толкова,пак този мъник GT1544 виж го колко е надут.Чакам клипчета колега.

                    Коментар


                      #55
                      iakvvu написа:
                      Запалихте ме и аз ще си сложа такъв гъдел.Гледам из нета има най различни уреди и конзоли.Ще поразгледам и ще поръчам.
                      Пиши като го направиш, интересно изглежда!
                      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                      Коментар


                        #56
                        6omi написа:
                        колега това маркуче къде го връзваш точно,към уестгейта ли?на мястото на оригиналния маркуч
                        Да! не исках да махам стария мъркуч ама не можах да напъхам тройника в него след като го срязах и го смених целия!
                        S buRzo BravO DiGaM 120 i DurPam Ru4nA )

                        Коментар


                          #57
                          http://vbox7.com/play:01012ea0 това е на 1-ва и 2-ра .... не се чудете че не вдига 1.5 бара... няма време да я развърти толко... утре ще се кача на магистралата и ще снимам пак Г.Г.
                          S buRzo BravO DiGaM 120 i DurPam Ru4nA )

                          Коментар


                            #58
                            Алеле...алеле...алеле мирише ми на счупени мотори...И колегата D_o_C_t_o_R_a и колегата janyboy май не са наясно какво е разтоварване на турбината и разтоварващ клапан и прочееПредимно до колегата D_o_C_t_o_R_a който със покупката на боост контролер за 30лв. е направил сериозен тунинг, не може просто така да надуеш турбото без да преправиш електрониката. Тоест трябва ти подходящ чип който да коригира работата на двигателя при налягането което си му сложил иначе ще стане неприятен фал.А до колегата janyboy - по малката турбина не означава че не може да прави 1.5 бар-а налягане само, че дебита на въздуха е коренно различен при малката турбинка и при по голямата.Не знам как някой от по запознатите колеги във форума не е взел отношения към странните постове по горе :D

                            Коментар


                              #59
                              Не знам как някой от по запознатите колеги във форума не е взел отношения към странните постове по горе :D
                              Защото на тях са им интересни бензиновите мотори :D :D :D

                              Коментар


                                #60
                                Tuning Mode написа:
                                Тоест трябва ти подходящ чип който да коригира работата на двигателя при налягането което си му сложил иначе ще стане неприятен фал.
                                Какво имаш предвид. Не за чипа, а за фала.
                                FIAT Bravo JTD GT '99

                                Коментар

                                Working...
                                X