Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инсталиране на boost meter на JTD105?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    vin_d написа:
    от кои си поръча,колко пари,и ква конзола,за колоната ли,аз искам конзола ма за 2ва и не за колоната /гледах едни сега ги нямат май в наличност/ .Мисла да ги сложа пред таблото над кутията на волана,кат я смакна мах.надолу и е ок.
    Ми ето това си поръчах.Бууста 40 лв,конзолата-10 лв.
    Прикачени файлове

    Коментар


      #17
      От написаното до тук излиза че за турбини с променлива геометрия най удачният вариант за монтаж на датчика е на колекторните тръби.Турбината на Стилото-то се управлява с вакуум.
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #18
        iakvvu написа:
        От написаното до тук излиза че за турбини с променлива геометрия най удачният вариант за монтаж на датчика е на колекторните тръби.Турбината на Стилото-то се управлява с вакуум.
        Точно така.

        Коментар


          #19
          Запалихте ме и аз ще си сложа такъв гъдел.Гледам из нета има най различни уреди и конзоли.Ще поразгледам и ще поръчам.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #20
            Така,искам да ползвам жокер "помощ от публиката" сега:Как да вържа осветлението на бууста, така че като пусна да речем габаритите да ми се пуска и подсветката на уредчето.Може и от някой бутон да се пуска-да кажем от фаровете за мъгла.С две думи от къде да взема +12В и маса за тази процедура?Необходимо ли е слагането на допълнителен бушон?Не съм ама въобще наясно с ел.инсталацията,така че помагайте.

            Коментар


              #21
              ми да ти кажа колега става и така захранване на уреда,ма може да иска и ток постоянно не само през ноща /рамишлявам си само,нали са китайски или др.произв.уредите/ а за въпроса ти може да вземеш ток направо от бушоните на което иск.,габарити,фарове и тем подобни,той няма да има кой знай колко мн.консумация и направо вадиш вкарваш уголен кабел и слагаш бушона,м/е и от крушката на запалката или пепелника /ако ти се включва с габарита/ за по-дискретно.Тва е моето импровизирано мнение.Колегите които са по-наясно да кажат.

              Коментар


                #22
                Аз искам същото решение, но уреда да е с тъмната основа. Защото през деня този белият може да работи и без подсветка,но през нощта като светне...мисля си ,че ще е много интензивно и ще пречи. Това може да се коригира вероятно ,като се закачи някакво спротивление на лампичката. Колега разчитам на тебе да направиш демонстрация в картинки,как аджеба се закача тая конзола за страничната колонк на колата. Комбито мисля ,че е именно с такава и много добре стои. Разбира се дали е карбон,черно или виолетово си е въпрос на вкус-успех.
                Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                http://www.keepfighting.ms

                Коментар


                  #23
                  janyboy написа:
                  Така,искам да ползвам жокер "помощ от публиката" сега:Как да вържа осветлението на бууста, така че като пусна да речем габаритите да ми се пуска и подсветката на уредчето.Може и от някой бутон да се пуска-да кажем от фаровете за мъгла.С две думи от къде да взема +12В и маса за тази процедура?Необходимо ли е слагането на допълнителен бушон?Не съм ама въобще наясно с ел.инсталацията,така че помагайте.
                  Можеш да вземеш директно от предпазителите захранване от тези които са означени за габаритите или от инсталацията за касетофона.Там трябва да има кабел на който да излиза 12 волта когато включиш габаритите.Можеш да го хванеш кои е с мултицет.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #24
                    iakvvu написа:
                    Можеш да вземеш директно от предпазителите захранване от тези които са означени за габаритите или от инсталацията за касетофона.Там трябва да има кабел на който да излиза 12 волта когато включиш габаритите.Можеш да го хванеш кои е с мултицет.
                    Мерси,колега за предложенията.сигурно ще взема захранване от някое предпазителче.Ще ми се да се пуска осветлението с бутон,да речем с този за фаровете за мъгла,защото доколкото разбрах вечерно време светлината е много силна и неприятна и разсейва водача.Та габаритите/фаровете отпадат като вариянт за сега.Значи за през деня не искам подсветка въобще,за вечерно време докато шофирам също,само когато искам да мога да си я пускам подсветката,това ми е идеята де.

                    Коментар


                      #25
                      Колеги аз сложих уред ( като този на снимката в темата) но се появи нещо много странно докато двигателят е натоварен стрелката не се качва плавно а трепери както едно жреме на жигулите когато им се развалеше жилото на километража.реших, че проблема е в уреда, но го надужам с компресора и отчита доста то4но.защо подяволите това турбо прави такива пулсации 1.9JTD Пунто Благодаря предварително за вси4ки мнения
                      Punto 1.9JTD
                      AR 75 2.0 TS

                      Коментар


                        #26
                        всички китаици са тька вибрират на свободнавсе пак не са професионални уреди а китаичета за по 2-3 доларазадьлжително е монтирането на потенциометьр за осветеноста вечер светлината е много ярка и пречи на водачазабелижета вечерно време когато се разминавате с коли с тодобни инсталирани джаджи че лицата на хората в колата са сини или червени за това слагаите потинциометьр или и вашите лица ще са като на извьнземни
                        тунинговам си колите за удоволствие
                        някои с турбо други с чип

                        Коментар


                          #27
                          Така,днес сложих бууста.Не съм му връзвал осветлението щото няма да ми трябва.Налягането съм го взел от маркуча на гейта на турбината с тройника от комплекта.Никъде не съм дупчил.Прекарах маркуча от купето към двигателя през една дупка от където ми минават кабелите за алармата.Маркучлето е 1.80 м дълго и точно ми стигна.Малко зор видях с конзолата.Тая конзола за Фият не става.На Ауди и Голф пасва чудесно ама на Фият ЦЦЦ.Отрязах е отзад.Дупнах една дупка за маркуча и две малки дупчици за 2 винта и слагай.Стана малко не-кефещо ама стана. Бууста работи добре.Стрелката вибрира малко като се освободи от скорост иначе не.При мен на 3500-4000 обороти ми прави 1.0-1.1 бара.Повече не иска.Ама то май таз турбинка повече и не може.Няма никакви пикове в налягането.Като настъпя си прави 1 бар и си седи там докато не отпусна педала.Това е.Мисля че е добре.А може и да не е.По запознатите да кажат. Понеже бях сам нямаше как да снимам.Ама то ко има да се снима.Ето и малко снимки.На тях се вижда всичко.А да.За да не дупча фабричната конзола маркучлето го мушнах между таблото и фабричната конзола дето минава диода за алармата.Сложих му едно малко дръвче да подпира че иначе ще прищипе маркуча за налягането.За сега така ще го оставя,по-нататък ще мод-на малко тази система че не ме кефи как изглежда.Това е 30 мин работа за сам човек.30 мин ако си неопитен като мен.Ако си по-наясно 15 мин макс.Поздрави на всички. :D
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #28
                            Да дам още едно решение (ма маркуча си имаше снадка, аз само я дупнах )http://www.teodl.snimka.bg/album.php?album_id=310088
                            ALFA ROMEO 145 1.9JTD '99 DIESEL IS COOL
                            vs Stilo jtd
                            vs 145 1.8 ts
                            Alfa Romeo 156 2.4jtd '99 (бившата)
                            (скапани критерий за подпис ) ооффф.....

                            Коментар


                              #29
                              DiabL0 написа:
                              Да дам още едно решение (ма маркуча си имаше снадка, аз само я дупнах )http://www.teodl.snimka.bg/album.php?album_id=310088
                              Мда,добре е станало.И аз исках някъде около колектора да се закача ама не ми се режеше маркуча или пък дупчепе колектора.И хоп на маркуча на гейта на турбината.Даже не съм го и рязал маркуча просто добавих3-4 см нов маркуч и така се закачих с тройника.Всичко е напълно обратимо при мен.Ако се наложи да махам уреда нямам никакви грижи.Колега я сподели колко ти надува турбината.Впрочем тя би трябвало да е като мойта GT1544 или се лъжа.

                              Коментар


                                #30
                                С риск да ми теглите една майна искам да споделя мнението си, че и двете изпълнения, които видях не ми харесаха. В първото тази конзола въобще не пасва на интериора, а и монтирането и с рапидки е малко дърводелско... При вторият случай пък седи все едно някой си е оставил нещо на таблото и всеки момент ще си го вземе от там. А за жиците, които стърчат отзад не ми се коментира. Иначе откъм мотора изпълнението ми харесва!
                                Frontera Sport, X20SE март 1998

                                Коментар

                                Working...
                                X