vin_d написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инсталиране на boost meter на JTD105?
Collapse
X
-
Така,искам да ползвам жокер "помощ от публиката" сега:Как да вържа осветлението на бууста, така че като пусна да речем габаритите да ми се пуска и подсветката на уредчето.Може и от някой бутон да се пуска-да кажем от фаровете за мъгла.С две думи от къде да взема +12В и маса за тази процедура?Необходимо ли е слагането на допълнителен бушон?Не съм ама въобще наясно с ел.инсталацията,така че помагайте.
Коментар
-
ми да ти кажа колега става и така захранване на уреда,ма може да иска и ток постоянно не само през ноща /рамишлявам си само,нали са китайски или др.произв.уредите/ а за въпроса ти може да вземеш ток направо от бушоните на което иск.,габарити,фарове и тем подобни,той няма да има кой знай колко мн.консумация и направо вадиш вкарваш уголен кабел и слагаш бушона,м/е и от крушката на запалката или пепелника /ако ти се включва с габарита/ за по-дискретно.Тва е моето импровизирано мнение.Колегите които са по-наясно да кажат.
Коментар
-
Аз искам същото решение, но уреда да е с тъмната основа. Защото през деня този белият може да работи и без подсветка,но през нощта като светне...мисля си ,че ще е много интензивно и ще пречи. Това може да се коригира вероятно ,като се закачи някакво спротивление на лампичката. Колега разчитам на тебе да направиш демонстрация в картинки,как аджеба се закача тая конзола за страничната колонк на колата. Комбито мисля ,че е именно с такава и много добре стои. Разбира се дали е карбон,черно или виолетово си е въпрос на вкус-успех.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
janyboy написа:Така,искам да ползвам жокер "помощ от публиката" сега:Как да вържа осветлението на бууста, така че като пусна да речем габаритите да ми се пуска и подсветката на уредчето.Може и от някой бутон да се пуска-да кажем от фаровете за мъгла.С две думи от къде да взема +12В и маса за тази процедура?Необходимо ли е слагането на допълнителен бушон?Не съм ама въобще наясно с ел.инсталацията,така че помагайте.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:Можеш да вземеш директно от предпазителите захранване от тези които са означени за габаритите или от инсталацията за касетофона.Там трябва да има кабел на който да излиза 12 волта когато включиш габаритите.Можеш да го хванеш кои е с мултицет.
Коментар
-
Колеги аз сложих уред ( като този на снимката в темата) но се появи нещо много странно докато двигателят е натоварен стрелката не се качва плавно а трепери както едно жреме на жигулите когато им се развалеше жилото на километража.реших, че проблема е в уреда, но го надужам с компресора и отчита доста то4но.защо подяволите това турбо прави такива пулсации 1.9JTD Пунто Благодаря предварително за вси4ки мненияPunto 1.9JTD
AR 75 2.0 TS
Коментар
-
всички китаици са тька вибрират на свободнавсе пак не са професионални уреди а китаичета за по 2-3 доларазадьлжително е монтирането на потенциометьр за осветеноста вечер светлината е много ярка и пречи на водачазабелижета вечерно време когато се разминавате с коли с тодобни инсталирани джаджи че лицата на хората в колата са сини или червени за това слагаите потинциометьр или и вашите лица ще са като на извьнземнитунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
Така,днес сложих бууста.Не съм му връзвал осветлението щото няма да ми трябва.Налягането съм го взел от маркуча на гейта на турбината с тройника от комплекта.Никъде не съм дупчил.Прекарах маркуча от купето към двигателя през една дупка от където ми минават кабелите за алармата.Маркучлето е 1.80 м дълго и точно ми стигна.Малко зор видях с конзолата.Тая конзола за Фият не става.На Ауди и Голф пасва чудесно ама на Фият ЦЦЦ.Отрязах е отзад.Дупнах една дупка за маркуча и две малки дупчици за 2 винта и слагай.Стана малко не-кефещо ама стана. Бууста работи добре.Стрелката вибрира малко като се освободи от скорост иначе не.При мен на 3500-4000 обороти ми прави 1.0-1.1 бара.Повече не иска.Ама то май таз турбинка повече и не може.Няма никакви пикове в налягането.Като настъпя си прави 1 бар и си седи там докато не отпусна педала.Това е.Мисля че е добре.А може и да не е.По запознатите да кажат. Понеже бях сам нямаше как да снимам.Ама то ко има да се снима.Ето и малко снимки.На тях се вижда всичко.А да.За да не дупча фабричната конзола маркучлето го мушнах между таблото и фабричната конзола дето минава диода за алармата.Сложих му едно малко дръвче да подпира че иначе ще прищипе маркуча за налягането.За сега така ще го оставя,по-нататък ще мод-на малко тази система че не ме кефи как изглежда.Това е 30 мин работа за сам човек.30 мин ако си неопитен като мен.Ако си по-наясно 15 мин макс.Поздрави на всички. :D
Коментар
-
Да дам още едно решение (ма маркуча си имаше снадка, аз само я дупнах )http://www.teodl.snimka.bg/album.php?album_id=310088ALFA ROMEO 145 1.9JTD '99 DIESEL IS COOL
vs Stilo jtd
vs 145 1.8 ts
Alfa Romeo 156 2.4jtd '99 (бившата)
(скапани критерий за подпис ) ооффф.....
Коментар
-
DiabL0 написа:Да дам още едно решение (ма маркуча си имаше снадка, аз само я дупнах )http://www.teodl.snimka.bg/album.php?album_id=310088
Коментар
-
С риск да ми теглите една майна искам да споделя мнението си, че и двете изпълнения, които видях не ми харесаха. В първото тази конзола въобще не пасва на интериора, а и монтирането и с рапидки е малко дърводелско... При вторият случай пък седи все едно някой си е оставил нещо на таблото и всеки момент ще си го вземе от там. А за жиците, които стърчат отзад не ми се коментира. Иначе откъм мотора изпълнението ми харесва!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар