Здравейте.Някой слагал ли е boost meter на JTD105 мотор?Мисля да си взема един такъв на 52 мм за 50 лв и една стойка за 15 лв,но не ми е ясно как да го вържа.Видях една стара подобна тема тук във форума но там ставаше въпрос за ТД100 и различно стоят нещата.Питам точно при JTD105 как/къде да го вържа?Имам няколко предложения от мой познати:1.Да пробия колектора и да навия там един щуцер и върху него да сложа маркучлето за налягането.2.Да разделя маркуча към колектора и по средата да сложа метална тръба/снадка и там да пробия и да сложа щуцера с маркуча.По 1 точка-абсолютно НЕ.По 2 точка-може,но все още го обмислям.Ако някой знае по-лесен вариянт без да пипам и развалям разни неща ще съм много благодарен да сподели.То не че ще мери кой знае колко вярно това чудо ама ей тъй ориентировъчно поне.Тя турбината на JTD105 мисля че някъде 1 бар макс трябва да прави.Значи 2 бара абсолютно налягане.Поздрави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инсталиране на boost meter на JTD105?
Collapse
X
-
Re: Инсталиране на boost meter на JTD105?
janyboy написа:Тя турбината на JTD105 мисля че някъде 1 бар макс трябва да прави.Значи 2 бара абсолютно налягане.Поздрави.
-
ogi28b написа:Не може ли с един тройник при уейстгейста? Колегата Faceless май така го направи, с помощта на колегата НСО, но не знам какъв бееше резултатът. За пунто 1.7 тд ви говроя.
Коментар
-
А ето и какво е казал колегата @НСО в една друга тема по въпроса : "......и аз имам такова уредче на уното вързал съм го към смукателния колектор.По този начин вързано към смукателния колектор виждаш реално колко надналягане влиза в смук.колектор.Има и друг начин на връзване директно се взима разклонение от уест-геита на турбото.Ако е вързано по този начин ще забележиш че налягането е по голямо примерно 1 бар , а като го преместиш към всм.колектор ще видиш че ще е примерно 0.8 -0.9 бара . Това се дължи на топлинни загуби , механични (това са разните кривки по маркучите от турбото до интеркулера и от интеркулера до всм.колектор.)Заради топлинните загуми затова инжинерите са измислили и интеркулерите,но пък се е увеличил турбо-лага.Обикновенно на бегачките се слагат по 2 уреда за измерването на налягането един е вързан към турбината , а другия към всм.колектор . Така се избягва и прекомерното преразвъртане на турбината.Защото ако имаме цепка на някои от маркучите или интеркулер , а уреда ни е вързан към всм.колектор чуваме че турбото свисти яко , а колата неще да въври поглеждаме уреда и виждаме 0.3-0.4 бара, а примерно турбото прави 1.2 -1.3 бара...."Мда.JTD
Коментар
-
И в крайна сметка най-удачния начин за монтаж е: ... ?! В картинки ако може ,като за американци Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 !Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
ако няма да сьагаш бустконтролер го свьржи точно на уестгеита на турбинатаако искаш и бустконтролер трябва да дупчиш няма каккво толкова има да заиграеш малко бормашинката един метчик стругара ти прави едно щучерче завиваш и си патронтунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
kombito-tdi написа:ако няма да сьагаш бустконтролер го свьржи точно на уестгеита на турбинатаако искаш и бустконтролер трябва да дупчиш няма каккво толкова има да заиграеш малко бормашинката един метчик стругара ти прави едно щучерче завиваш и си патрон
Коментар
-
Jimy написа:И в крайна сметка най-удачния начин за монтаж е: ... ?! В картинки ако може ,като за американци Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 !
Коментар
-
не е точно тькакоефицента на загуби по трасето беше много малькв смисьл ако турбината надува на 1.1 реалното налягане получено от мотора е примерно 1.07 значи ако е спукьно нещо по трасето разликата в отчитането е минималназатова ако се загледаш ще видиш че мап сензора е монтиран на всмукателния колектори отчита налягането след всичките загуби на това мьркучле е вьзможно да се монтира само един уредили бистметьр или бустконтролертунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
колега и аз искам да слагам такива уреди,тук ги виш,по-ефтини са и имат всичко за монтаж,ко ше кажете как са.http://tuning-parts.bg/browse/category/id/17
Коментар
-
vin_d написа:колега и аз искам да слагам такива уреди,тук ги виш,по-ефтини са и имат всичко за монтаж,ко ше кажете как са.http://tuning-parts.bg/browse/category/id/17
Коментар
-
задавал съм същата тема ма за др.мотор.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ghlight=аве кат си набавя уредите ще направа няколко опитаимам 3ри предположения от кадето да зема сигнал поне едното ще е,мисля да не режа маркучета а да ги искарам от едната страна да сложа тройника и с др.маркуче да го продалжа до там дето сам го искарал,че се пак е за опит.Само някой,ако знае да каже колко трябва да надува моита турбина да знам на кое от 3те места да го оставя мотора е 2.5тд,крома.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар