Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инсталиране на boost meter на JTD105?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Инсталиране на boost meter на JTD105?

    Здравейте.Някой слагал ли е boost meter на JTD105 мотор?Мисля да си взема един такъв на 52 мм за 50 лв и една стойка за 15 лв,но не ми е ясно как да го вържа.Видях една стара подобна тема тук във форума но там ставаше въпрос за ТД100 и различно стоят нещата.Питам точно при JTD105 как/къде да го вържа?Имам няколко предложения от мой познати:1.Да пробия колектора и да навия там един щуцер и върху него да сложа маркучлето за налягането.2.Да разделя маркуча към колектора и по средата да сложа метална тръба/снадка и там да пробия и да сложа щуцера с маркуча.По 1 точка-абсолютно НЕ.По 2 точка-може,но все още го обмислям.Ако някой знае по-лесен вариянт без да пипам и развалям разни неща ще съм много благодарен да сподели.То не че ще мери кой знае колко вярно това чудо ама ей тъй ориентировъчно поне.Тя турбината на JTD105 мисля че някъде 1 бар макс трябва да прави.Значи 2 бара абсолютно налягане.Поздрави.

    #2
    Re: Инсталиране на boost meter на JTD105?

    janyboy написа:
    Тя турбината на JTD105 мисля че някъде 1 бар макс трябва да прави.Значи 2 бара абсолютно налягане.Поздрави.
    janyboy, буустметър мисля че мереше без атмосфернтото, така че около 1 бар трябва да ти показва, иначе питай kombito-tdi, гледам че той е слагал на неговото браво.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #3
      Не може ли с един тройник при уейстгейста? Колегата Faceless май така го направи, с помощта на колегата НСО, но не знам какъв бееше резултатът. За пунто 1.7 тд ви говроя.

      Коментар


        #4
        ogi28b написа:
        Не може ли с един тройник при уейстгейста? Колегата Faceless май така го направи, с помощта на колегата НСО, но не знам какъв бееше резултатът. За пунто 1.7 тд ви говроя.
        Ми може и на гейта,ама ще е по-добре да е около колектора някъде та ако има пропуски по интейка да се види пада на налягане.Не знам де,аз за това питам.Не съм много наясно.На ТД100 може да се върже на този маркуч който влиза в колектора(на снимката) и е доста на удобно място.Ама при JTD-то къде?
        Прикачени файлове

        Коментар


          #5
          А ето и какво е казал колегата @НСО в една друга тема по въпроса : "......и аз имам такова уредче на уното вързал съм го към смукателния колектор.По този начин вързано към смукателния колектор виждаш реално колко надналягане влиза в смук.колектор.Има и друг начин на връзване директно се взима разклонение от уест-геита на турбото.Ако е вързано по този начин ще забележиш че налягането е по голямо примерно 1 бар , а като го преместиш към всм.колектор ще видиш че ще е примерно 0.8 -0.9 бара . Това се дължи на топлинни загуби , механични (това са разните кривки по маркучите от турбото до интеркулера и от интеркулера до всм.колектор.)Заради топлинните загуми затова инжинерите са измислили и интеркулерите,но пък се е увеличил турбо-лага.Обикновенно на бегачките се слагат по 2 уреда за измерването на налягането един е вързан към турбината , а другия към всм.колектор . Така се избягва и прекомерното преразвъртане на турбината.Защото ако имаме цепка на някои от маркучите или интеркулер , а уреда ни е вързан към всм.колектор чуваме че турбото свисти яко , а колата неще да въври поглеждаме уреда и виждаме 0.3-0.4 бара, а примерно турбото прави 1.2 -1.3 бара...."Мда.JTD

          Коментар


            #6
            И в крайна сметка най-удачния начин за монтаж е: ... ?! В картинки ако може ,като за американци Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 !
            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
            http://www.keepfighting.ms

            Коментар


              #7
              ако няма да сьагаш бустконтролер го свьржи точно на уестгеита на турбинатаако искаш и бустконтролер трябва да дупчиш няма каккво толкова има да заиграеш малко бормашинката един метчик стругара ти прави едно щучерче завиваш и си патрон
              тунинговам си колите за удоволствие
              някои с турбо други с чип

              Коментар


                #8
                kombito-tdi написа:
                ако няма да сьагаш бустконтролер го свьржи точно на уестгеита на турбинатаако искаш и бустконтролер трябва да дупчиш няма каккво толкова има да заиграеш малко бормашинката един метчик стругара ти прави едно щучерче завиваш и си патрон
                Не ми се иска да дупча,пък и може да влезне някоя сружка по трасето.За сега май няма да слагам бууст контролер.Ко да мъчим турбинката.Ти как/къде си го вързал твоя бууст метър.Изключвам да си сложил бууст контролер(механичен) при наличието на тази хубава турбина ВНТ20, дето си прави 1.5 бара без да се замисля.Поздрави.

                Коментар


                  #9
                  Jimy написа:
                  И в крайна сметка най-удачния начин за монтаж е: ... ?! В картинки ако може ,като за американци Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 !
                  Доколкото разбрах е това(на картинката) ама ако имаш пропуски по маркучите турбината ще си прави да кажем 1 бар а колата няма да върви,щото реално налягането в колектора ще е 0.8 бара и на долу.Ако се е цепнал сериозно някой маркуч може и на 0.3-0.4 бара да падне.А бууст метъра ще си показва 1 бар.Поне аз така ги разбрах нещата.Както казах и преди не съм много на ТИ с турбините.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #10
                    не е точно тькакоефицента на загуби по трасето беше много малькв смисьл ако турбината надува на 1.1 реалното налягане получено от мотора е примерно 1.07 значи ако е спукьно нещо по трасето разликата в отчитането е минималназатова ако се загледаш ще видиш че мап сензора е монтиран на всмукателния колектори отчита налягането след всичките загуби на това мьркучле е вьзможно да се монтира само един уредили бистметьр или бустконтролер
                    тунинговам си колите за удоволствие
                    някои с турбо други с чип

                    Коментар


                      #11
                      колега и аз искам да слагам такива уреди,тук ги виш,по-ефтини са и имат всичко за монтаж,ко ше кажете как са.http://tuning-parts.bg/browse/category/id/17

                      Коментар


                        #12
                        vin_d написа:
                        колега и аз искам да слагам такива уреди,тук ги виш,по-ефтини са и имат всичко за монтаж,ко ше кажете как са.http://tuning-parts.bg/browse/category/id/17
                        Да тук са добри цените.Само ме притеснява схемата на свързване, която са дали в сайта.По нея излиза че уреда е със собствен датчик.Мисля че не е така.Просто са намерили някаква схема и я дават за всички уреди.Иначе уредчетата не са лоши,а ако и мерят що годе точно ще е супер.Значи да срежа маркучлето дето управлява гейта и там да сложа тройник и готово.А подсветката как най-лесно може да се реализира.В смисъл от къде най-лесно да се вземат 12в и маса?То реално на светло и с уред с бял циферблат подсветка не ни трябва,ама нощеска. Ми ще взимам една стойка и един бууст на 52 мм с бял циферблат до 2 бара пък да видим.Малко ме е страх да пипам около турбината.Някой колега ако се навие да помага за кураж ще съм благодарен.Поздрави на всички. :P

                        Коментар


                          #13
                          задавал съм същата тема ма за др.мотор.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ghlight=аве кат си набавя уредите ще направа няколко опитаимам 3ри предположения от кадето да зема сигнал поне едното ще е,мисля да не режа маркучета а да ги искарам от едната страна да сложа тройника и с др.маркуче да го продалжа до там дето сам го искарал,че се пак е за опит.Само някой,ако знае да каже колко трябва да надува моита турбина да знам на кое от 3те места да го оставя мотора е 2.5тд,крома.

                          Коментар


                            #14
                            Така днес си поръчах бууста и конзолката и утре ги чакам да дойдат.В неделя живот и здраве като се върнем от село ще се захващам.Предложението за помощ е в сила и ако има колеги от София,които имат време и желание да помогнат,да пуснат едно ЛС да се разберем.

                            Коментар


                              #15
                              от кои си поръча,колко пари,и ква конзола,за колоната ли,аз искам конзола ма за 2ва и не за колоната /гледах едни сега ги нямат май в наличност/ .Мисла да ги сложа пред таблото над кутията на волана,кат я смакна мах.надолу и е ок.

                              Коментар

                              Working...
                              X