:D :D :D :D :D :D :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инсталиране на boost meter на JTD105?
Collapse
X
-
Jivko7777 написа:Здравейте колеги, кажете по какъв начин ги закрепяте към колонката тези стойки, като тази долу на снимката?
Коментар
-
Ето и какво се получи при менЕто и накратко кое след кое за да е полезно и на други колеги!При мен реших да премахна ЕГР-а изцяло, за целта направих 2 фланеца единия на изпускателния, другия на всмукателния колектор:
След това този на всмукателния колектор му правим резба и слагаме един щутцер:
Ето снимка и на изпускателния колектор как стана и там
След това следва прекарването на вакумния маркуч от двигателя към купето, като търсите мястото от където по принцип се прекарва музиката
След това демонтира страничната колонка, и след определени мъки
трябва да се покаже вакума от там
Следва напасване на колонката:
След доста рязане пасва долу горе, после поставяте и буст метъра, като предварително пробивате на колонката две дупки, едната за вакума, другата за жиците, гледайте да ги съобразите да са точно под колонката за да стане всичко прилежно и скрито
Колонката я хващате с видии, които да бъдат точно под гуменото уплътнение за да е скрито и красиво
След това следва свързване към захранването, аз лично взех от километража за да може още като дам на гъбарите и да се включва подсветката
По нататък ще има по качествени снимки и видео
Поздрави на всички, които ми дадоха идеи
Аlfa Romeo 156 2.4 JTD 99'
Коментар
-
Ще използвам темата за буст Контролера за да попитам: днес сложих моя,но за да усетя разлика във вървенето сам го развил докрай.(със ремап съм)Безопасно ли е карането на дълго или трягва да го намалям с няколко оборота (ако трябва нз с колко понеже нямам буст метар)? Малко помощ от запознатите!Bravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
-
danzel-jtd написа:Ще използвам темата за буст Контролера за да попитам: днес сложих моя,но за да усетя разлика във вървенето сам го развил докрай.(със ремап съм)Безопасно ли е карането на дълго или трягва да го намалям с няколко оборота (ако трябва нз с колко понеже нямам буст метар)? Малко помощ от запознатите!FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
danzel-jtd написа:Ще използвам темата за буст Контролера за да попитам: днес сложих моя,но за да усетя разлика във вървенето сам го развил докрай.(със ремап съм)Безопасно ли е карането на дълго или трягва да го намалям с няколко оборота (ако трябва нз с колко понеже нямам буст метар)? Малко помощ от запознатите!Буустметър имаш ли? Ще стане салата по някое време
Разлика ще усетиш само ако си мапнал колата и има повечко горивце
Иначе колкото и да надуваш въздух без гориво нищо няма да стане. Аз я карам сток турбинката на 1.2 бара, ама бая съм "отприщил" горивото
Също така съм вдигнал налягането в рейла, барнат е тайминга на впръскването и т.н. Така разликата си е "разлика"
Гледам си написал че си мапнат. Ако си мапнат като хората и без да надуваш турбината ще усетиш разлика.
Коментар
-
danzel-jtd написа:след ремапа,колата стана екстра,но тия алфи jtd 105 пак вървят повечко и си мислех че с един буст контролер ще стане още по-добреНаправи една диагностика и направи един рън с налягане 1 бар и 1.2 бара. Ако при 1.2 пръска повече гориво радвай(е зависи много и колко се впръсква)... Ако непръска повече няма смисъл от тоя бууст контролер и за да има смисъл ще трябва да ти настроят компютъра пак.Може и да споделиш един лог да видим защо така тези алфи ЖТД105 са по бързи от теб :DЗдрасти Яни, стана ми интересно колко гориво пръскаш при 4000 оборота?
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:danzel-jtd написа:след ремапа,колата стана екстра,но тия алфи jtd 105 пак вървят повечко и си мислех че с един буст контролер ще стане още по-добреНаправи една диагностика и направи един рън с налягане 1 бар и 1.2 бара. Ако при 1.2 пръска повече гориво радвай(е зависи много и колко се впръсква)... Ако непръска повече няма смисъл от тоя бууст контролер и за да има смисъл ще трябва да ти настроят компютъра пак.Може и да споделиш един лог да видим защо така тези алфи ЖТД105 са по бързи от теб :DЗдрасти Яни, стана ми интересно колко гориво пръскаш при 4000 оборота?
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Здрасти Яни, стана ми интересно колко гориво пръскаш при 4000 оборота?BO написа:Винаги Алфите ще са по-бързи от Фиатките. :DFiat 1.9JTD105 - Regular Italian JTD105 EngineAlfa 1.9JTD105 - NASA Technology Modified JTD105 Engine
..for space racing
ПС: отплеснахме от темата, за което се извинявам
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар