:D :D :D :D :D :D :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инсталиране на boost meter на JTD105?
Collapse
X
-
Jivko7777 написа:Здравейте колеги, кажете по какъв начин ги закрепяте към колонката тези стойки, като тази долу на снимката?
Коментар
-
Ето и какво се получи при мен Ето и накратко кое след кое за да е полезно и на други колеги!При мен реших да премахна ЕГР-а изцяло, за целта направих 2 фланеца единия на изпускателния, другия на всмукателния колектор:След това този на всмукателния колектор му правим резба и слагаме един щутцер:Ето снимка и на изпускателния колектор как стана и там След това следва прекарването на вакумния маркуч от двигателя към купето, като търсите мястото от където по принцип се прекарва музиката След това демонтира страничната колонка, и след определени мъки трябва да се покаже вакума от там Следва напасване на колонката:След доста рязане пасва долу горе, после поставяте и буст метъра, като предварително пробивате на колонката две дупки, едната за вакума, другата за жиците, гледайте да ги съобразите да са точно под колонката за да стане всичко прилежно и скрито Колонката я хващате с видии, които да бъдат точно под гуменото уплътнение за да е скрито и красиво След това следва свързване към захранването, аз лично взех от километража за да може още като дам на гъбарите и да се включва подсветката По нататък ще има по качествени снимки и видео Поздрави на всички, които ми дадоха идеиАlfa Romeo 156 2.4 JTD 99'
Коментар
-
Ще използвам темата за буст Контролера за да попитам: днес сложих моя,но за да усетя разлика във вървенето сам го развил докрай.(със ремап съм)Безопасно ли е карането на дълго или трягва да го намалям с няколко оборота (ако трябва нз с колко понеже нямам буст метар)? Малко помощ от запознатите!Bravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
-
danzel-jtd написа:Ще използвам темата за буст Контролера за да попитам: днес сложих моя,но за да усетя разлика във вървенето сам го развил докрай.(със ремап съм)Безопасно ли е карането на дълго или трягва да го намалям с няколко оборота (ако трябва нз с колко понеже нямам буст метар)? Малко помощ от запознатите!FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
danzel-jtd написа:Ще използвам темата за буст Контролера за да попитам: днес сложих моя,но за да усетя разлика във вървенето сам го развил докрай.(със ремап съм)Безопасно ли е карането на дълго или трягва да го намалям с няколко оборота (ако трябва нз с колко понеже нямам буст метар)? Малко помощ от запознатите!
Коментар
-
danzel-jtd написа:след ремапа,колата стана екстра,но тия алфи jtd 105 пак вървят повечко и си мислех че с един буст контролер ще стане още по-добреFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:danzel-jtd написа:след ремапа,колата стана екстра,но тия алфи jtd 105 пак вървят повечко и си мислех че с един буст контролер ще стане още по-добреA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Здрасти Яни, стана ми интересно колко гориво пръскаш при 4000 оборота?BO написа:Винаги Алфите ще са по-бързи от Фиатките. :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар