Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD GT 105 нов cooler :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    JTD GT 105 нов cooler :)

    Здравейте, ето и началния стадий на голямото чупене на моя дизелак. Премахнах оригиналния кулър, понеже има прекалено много чупки и завой докато въздуха мине през него, а и най-вече притока на въздух бе до такава степен ограничен, че почти не си заслужава да се нарече кулър този стоков радиатор..... В момента се получи лек лаг на стоковата турбинка, но като се има в предвид, че няма да стои дълго надуващото устройство...

    #2
    :D А как точно си го захванал, не вярвам да си стои на свинските опашки. Освен лага нещо друго усеща ли се по-различно.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #3
      vsd написа:
      :D А как точно си го захванал, не вярвам да си стои на свинските опашки. Освен лага нещо друго усеща ли се по-различно.
      Това което очаквам е автомобила да върви по един и същ начин и вечерта в хладно време и през деня в жегата, защото със стоков кулър има огромна разлика във вървежа спрямо температурата на околната среда...Все още немога да кажа на 100%, но като си карах дизелака със стоковия кулър той грееше ЦЕЛИЯ. В момента като пипнеш входа на кулъра то той е топъл, а като пипнеш радиатора при изхода от кулъра то той си е хладен като дори не се усеща да е леко загрял....За захващането кулъра в момента си стои на тея опашки понеже тези дни ще се сваля за да му се махне черната боя и да му се направят планки с които да го захванем, като цяло кулъра пасва толкова добре все едно е измислен да бъде за този автомобил... при монтажа загубихме доста солидна част от дължината чупките и извивките по тръбите, което си е съпротивление за въздуха... Опасност да падне няма понеже бронята го притиска към автомобила, а най-вече и от долу го поддържа. Разбира се ще се кара внимателно докато не си направя застраховката с планките и не бъде стабилно закрепено

      Коментар


        #4
        А можеш ли да дадеш размерите на кулера. На стария мерил ли си температура на входа и изхода. Аз се каня от много време да го направя но ...А там където е бил стария кулер, отваря ли се подходящо място за конус да се сложи.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #5
          vsd написа:
          А можеш ли да дадеш размерите на кулера. На стария мерил ли си температура на входа и изхода. Аз се каня от много време да го направя но ...А там където е бил стария кулер, отваря ли се подходящо място за конус да се сложи.
          Там където седи стоковия кулер мисля има доста голяма опасност от попадане на вода, една хубава локва и този конусен филтър ще смукне всичко като прахосмукачка. Ако се прави кутия, ефекта се обезмисля от поставянето му там. Някой с повече опит или автора да отговорят, защото и аз съм мислил за подобна интервенция?
          '08 Alfa Romeo 147 Q2
          ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

          Коментар


            #6
            vsd написа:
            А можеш ли да дадеш размерите на кулера. На стария мерил ли си температура на входа и изхода. Аз се каня от много време да го направя но ...А там където е бил стария кулер, отваря ли се подходящо място за конус да се сложи.
            Размерите на кулера ще ти ги дам тези дни като го сваля за да му махна боята. Температурата не съм я мерил с термометър но за мен бе достатъчно показатеклно като пипна с ръка входа и изхода на стария кулер и на двете места буквално пареше... На мястото на стария кулер се отваря място, но все още не съм го измислил както трябва защото има голяма опасност да с енамокри конусния филтър и се чудя конусен или панелен да бъде...

            Коментар


              #7
              "Това е темата която чаках!"Браво колега ,много ми се иска да видя какво си направил.Аз също искам да направя тази "рокада",но ми се струва че охлаждащото ядро е огромно...може да греша!!! Аз съм се насочил към охлаждаща пита с размери 550/140/65 или най-много 550/180/65. Разположението разбира се ще е там където и ти си го реализирал. Т каква кола е интеркулера?
              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
              http://www.keepfighting.ms

              Коментар


                #8
                Jimy написа:
                "Това е темата която чаках!"Браво колега ,много ми се иска да видя какво си направил.Аз също искам да направя тази "рокада",но ми се струва че охлаждащото ядро е огромно...може да греша!!! Аз съм се насочил към охлаждаща пита с размери 550/140/65 или най-много 550/180/65. Разположението разбира се ще е там където и ти си го реализирал. Т каква кола е интеркулера?
                прав си кулера ми е голям и за това се получава лаг на турбинката... всичко беше предвидено и се движа по план... лага ще изчезне с ново турбо... инъче кулера ми е от OPEL FRONTERA 2.8 tdi Моят съвет е палиш колата и отиваш в някоя автоморга от там изравяш няколко кулера и започваш да ги разглеждаш и наслагваш на колата като преценяш кое ще ти пасне...П.С. Ще дойда пак на някоя сбирка да видиш за какво става дума само да си оправя и генерацията поне...

                Коментар


                  #9
                  колега готово ли е вече?

                  Коментар

                  Working...
                  X