като всяка "глезотийка"... (както казват някои) ...в тунинг-а вси4ко си има предназна4ение. защо постоянно критикувате хората... кой каква кола има, колко коня била, каде и как я кара... тва си е ли4ан избор, както това, 4е всеки може си прави колата по свой вкус. като млад водач ви казвам - насърчавайте, а не критикувайте
евала баце
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
пс:за фабрична щанга несам чувал ,пък и коя кола има такава :D
Volvo S60 D5 2001г. си има такава щанга...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Изключително много коли имат разпънка."рено Меган коч" Браво съм виждал,значи до колкото знам разпънка се слага не само да е по устойчива в завоите но и е задължителна при спортно окачване да не ти избият тампоните през къпака.Това знам аз,ако съм прав поне прочетете как се казва за това което питате "Щанга против осукването на купето в завоите" Е бати газарията е иначе,като вдигнесш къпака кво да видят разпънка или 1.1 моторче по добре се замислете за нещо което наистина си залужа и за което би могло да има ефект,не че това не е хубаво и полезно и си доста по сигурен на пътя.Но от тук ли да започне човек?
ASTRA BERTONE 2.0 16V TURBO+
Ако говорим за бинокли,аз съм навит да ти раздам телескоп...
няма да коментирам ... що сички се исказват ,че 1.1 ... може да се почне от всякъде ...
Защото на та тази кола с този мотор е практически и физически невъзмоцно да има усукване...Освен ако не е 1.1 с два охлюва Пък и ако имаш спортно окачване е друго ,защото не се слага за усукване само ,а да не ти изкочат тампоните ,както каза колегата по-горе...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Еее, ама пишете глупости значи Тази щанга не предпазва по никакъв начин от избиване на амортисьорите през бомбетата.И няма никакво значение колко е силен мотора, за да я има или няма.Има значение от това каква е конструкцията на коша и дали колата се кара динамично по завои на писта примерно па ако ще да е и 30 коня.Точно при коша на Пунто има нужда от такава разпънка.
Еее, ама пишете глупости значи Тази щанга не предпазва по никакъв начин от избиване на амортисьорите през бомбетата.И няма никакво значение колко е силен мотора, за да я има или няма.Има значение от това каква е конструкцията на коша и дали колата се кара динамично по завои на писта примерно па ако ще да е и 30 коня.Точно при коша на Пунто има нужда от такава разпънка.
Еее, ама пишете глупости значи Тази щанга не предпазва по никакъв начин от избиване на амортисьорите през бомбетата.И няма никакво значение колко е силен мотора, за да я има или няма.Има значение от това каква е конструкцията на коша и дали колата се кара динамично по завои на писта примерно па ако ще да е и 30 коня.Точно при коша на Пунто има нужда от такава разпънка.
Моят пост беше ирония...Без бой моля То си е важно как се кара колата ,както казваш ти!!!Евалла!
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар