Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

тд100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    тд100

    въпроса ми е следния:на бравото ми тд100 имаше спортно гарне.за слагането на което итаянеца е сложил след средното гарне траба ф40.оригиналните които са до средното гърне мисля са ф50.оказва ли това негативно влияние за вървенето да знам да ли да ги сменям
    bravo td100 mn vrii

    #2
    влошава ти ефективността на турбото.ако ще сменяш, слагай повече от ф50, примерно ф63.но за да е пълен ефекта ти трябват и гърнета на този размер.
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      #3
      тд100

      сега съм с издънен катализатор от там до средното гърне е оригиналната тръва мисля че е ф50или 55 и след средно върви ф40 до края и накраиник само.мисля само след средното да сменям абе луда работа но казваш ще има разлика
      bravo td100 mn vrii

      Коментар


        #4
        колега а след издънването на катализатора има6е ли ефект ? да знам дали да права не6то

        Коментар


          #5
          Re: тд100

          andriii td100 написа:
          сега съм с издънен катализатор от там до средното гърне е оригиналната тръва мисля че е ф50или 55 и след средно върви ф40 до края и накраиник само.мисля само след средното да сменям абе луда работа но казваш ще има разлика
          за тоя участък само може да не се усети разлика, но ако се прави всичко от-до турбото трябва да почне да надува от малко по-рано, също и да се качат няколко коня при високите обороти.
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            #6
            td100

            не мисля че имаше някаква разлика за вървене след издънване на катализатора но тези по тесни тръби ме тормозят
            bravo td100 mn vrii

            Коментар

            Working...
            X