имам един чудесен мотор 1.6 двувалка в мазето и искам да го направа 150-160 коня и да го сложа в типока даите идеи нявки..бюджета е до 2-3000 лева...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
дайте идеи кво може да се прави на типо 1.6 дгт
Collapse
X
-
Re: дайте идеи кво може да се прави на типо 1.6 дгт
hibryd написа:имам един чудесен мотор 1.6 двувалка в мазето и искам да го направа 150-160 коня и да го сложа в типока даите идеи нявки..бюджета е до 2-3000 лева...
-
С хоризонтален поток са най-подходящите карбове, но се настройват много трудно и не са идеални като инжекциона.Може и мотоциклетни да намериш, но има един друг вариант:Глава с инжекциона от Типо/Купе 2.0 16В с подходящите промени по мотора и леки донастройки.Така ако остане със заводските валове разхода ще е приличен, а и мощността ще стане към 120к.с.Ако вземеш едни Коломбо и Бариани рейсинг валове, вече нещата може да станат много сериозни даже над поставената ти цел.
Коментар
-
Part No. FT16.RM1 Make Fiat Model TIPO / COUPE` 2000 16v Camshafts codes FT16.113.280C.A (1)FT16.113.274C.S (1) Application Race medium Cam lift IN 11.3 Cam lift EX 11.3 Duration 280°/274° Timing 32°-68° / 67°-27° Lobe center angles 108°/110° Valve lift TDC 2.9 / 2.7 Clearance 0.30 / 0.40 Price ^ 855.00 за тези става въпрос нали ?а и друго нещо тези валове с лагерите ли си вървят или трябва след това да търся лагери ?Fiat Punto 1.4 gt turbo
Ford Fiesta 1.3 new port
Коментар
-
ici написа:С хоризонтален поток са най-подходящите карбове, но се настройват много трудно и не са идеални като инжекциона.Може и мотоциклетни да намериш, но има един друг вариант:Глава с инжекциона от Типо/Купе 2.0 16В с подходящите промени по мотора и леки донастройки.Така ако остане със заводските валове разхода ще е приличен, а и мощността ще стане към 120к.с.Ако вземеш едни Коломбо и Бариани рейсинг валове, вече нещата може да станат много сериозни даже над поставената ти цел.Power Under Pressure
Коментар
-
hibryd написа:Part No. FT16.RM1 Make Fiat Model TIPO / COUPE` 2000 16v Camshafts codes FT16.113.280C.A (1)FT16.113.274C.S (1) Application Race medium Cam lift IN 11.3 Cam lift EX 11.3 Duration 280°/274° Timing 32°-68° / 67°-27° Lobe center angles 108°/110° Valve lift TDC 2.9 / 2.7 Clearance 0.30 / 0.40 Price ^ 855.00 за тези става въпрос нали ?а и друго нещо тези валове с лагерите ли си вървят или трябва след това да търся лагери ?Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:ici написа:С хоризонтален поток са най-подходящите карбове, но се настройват много трудно и не са идеални като инжекциона.Може и мотоциклетни да намериш, но има един друг вариант:Глава с инжекциона от Типо/Купе 2.0 16В с подходящите промени по мотора и леки донастройки.Така ако остане със заводските валове разхода ще е приличен, а и мощността ще стане към 120к.с.Ако вземеш едни Коломбо и Бариани рейсинг валове, вече нещата може да станат много сериозни даже над поставената ти цел.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар