Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

уред за налягане на турбото-линк и как.Снимки.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ми не знам това в сайта, което го дават какво налягане е точно. При нас сток турбото трябва 1,05 да държи.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #17
      vsd написа:
      Ми не знам това в сайта, което го дават какво налягане е точно. При нас сток турбото трябва 1,05 да държи.
      Тази информация от къде я имаш?На мен точно толкова ми прави 1.0-1.1 бара при 3500-4000 оборота.Без никакви пикове.Плавно си стига до там и толкоз.Твойто колко надува макс?И с оригиналния софт ли си?

      Коментар


        #18
        В сървис мануала така пише. Моето прави 1,15, незнайно защо. С мап съм, но това не променя налягането на турбината.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #19
          vsd написа:
          Колега, виж тук за да си прехвърлиш мерните идиници.http://www.sensorsone.co.uk/pressure...rsion.html0,87 кгс/см2 или kgf/cm2 са 0,853 бара.Не е важно турбината какво налягане прави, а колко въздух влиза в двигателя. Твоята може и 0,8 да прави, пък да вкарва повече от моята, която е на 1,1 бара.
          благодаря ти колега,значи колкото си го написал толкова тр.да е,а инак моита турбина има една нитована ламаринка и на нея пише инфорация която не намерих в др.линк които даде колегата, германия пише IVECO size: K16-98441853 serviz/номер явно/ 93 772 0205 part.5316 970 6733 някои ако зная нещо друго да сподели,или каде да търся модела и инфорация за турбината,ако не е тва.

          Коментар


            #20
            vsd написа:
            В сървис мануала така пише. Моето прави 1,15, незнайно защо. С мап съм, но това не променя налягането на турбината.
            Е как мапа да не променя налягането.Поне малко не го ли вдига?Нали повече гориво,повече изгорели газове,повече налягане?Или просто по-бързо се достига нужното налягане?

            Коментар

            Working...
            X