Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

уред за налягане на турбото-линк и как.Снимки.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    уред за налягане на турбото-линк и как.Снимки.

    здр.колеги искам да си сложа уред за налягане на турбото http://tuning-parts.bg/browse/product/id/5 гледам има пренадлежности за монтажако някой знае каде се слагат или да помогне с съветмотора ми е 2.5дт.крома.

    #2
    Re: уред за налягане на турбото-линк и как.

    vin_d написа:
    здр.колеги искам да си сложа уред за налягане на турбото http://tuning-parts.bg/browse/product/id/5 гледам има пренадлежности за монтажако някой знае каде се слагат или да помогне с съветмотора ми е 2.5дт.крома.
    ми слага се на смукателния колектор , намери някое маркуче и с тройника от комплекта се връзваш към него
    Power Under Pressure

    Коментар


      #3
      Малко ще се намеся в темата,за което се извинявам....Уреда за измерване на налягането на маслото се движи постоянно нали?, смисал като дадеш газ налягането се увеличава или се бъркам,защото искам да сложа някакъв уред,ама да си джътка стрелката а не да ми спи на едно место. Също така този за "измерване на температурата на изгорелите газове",какво му е действието(как се променят показанията-с подаване на газ,или с течение на времето,като позагреят изпускателните пътища на колата се-вдигат показанията)? Благодаря предварително и още едно извинение за "vin_d"
      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

      Коментар


        #4
        Това за каква бегачка ще го слагаш ??? щото EGT се слага на турбо бегуните да не предобрят мотора ама на атмосферка за какво може да да се позва не ми идва на ум
        Power Under Pressure

        Коментар


          #5
          базикам се колега нема проблем,темите са ни на всички,а пак за уред по хубаво си сложи за налягането на маслото /и аз ше слагам/мн.полезен пак и не е /заспала/ стрелката,тва за темп.на изг.газова неа смис.Даже колегата да драсне пояснение и за идникатора за масло.

          Коментар


            #6
            Дам,ако може от някой майстор-сведения за вързване на "Индикатор за налягане на маслото" http://tuning-parts.bg/browse/product/id/4 Гледам едно "Pressure sender" ама какво ще рече?
            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

            Коментар


              #7
              PaUnOff написа:
              Дам,ако може от някой майстор-сведения за вързване на "Индикатор за налягане на маслото" http://tuning-parts.bg/browse/product/id/4 Гледам едно "Pressure sender" ама какво ще рече?
              аз да ти кажа не сам толкоз бос,ма тва тр.да сначи маслена помпа според мен,щото от там се зема сигнал и за лампа на таблото и гледам на мойта от кадето излиза кабече за лампа на таблото има и пробка за такъв идикатор,имам приятел който си сложи такъв на мареата и др.за тепер.на маслото,на същото место само,че с една тетка /разклонение/ .Да ти кажа и аз мисла да слагам такъв само за налягане /имам на таблото за темпер.,заводски/и го чакам тоз приятел да види дали е горе-долу за сящата пробка става въпрос.Инак раб.е лесна.

              Коментар


                #8
                Re: уред за налягане на турбото-линк и как.

                WhitePower написа:
                vin_d написа:
                здр.колеги искам да си сложа уред за налягане на турбото http://tuning-parts.bg/browse/product/id/5 гледам има пренадлежности за монтажако някой знае каде се слагат или да помогне с съветмотора ми е 2.5дт.крома.
                ми слага се на смукателния колектор , намери някое маркуче и с тройника от комплекта се връзваш към него
                ето снимка колега на сащия кат моя мотор http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...2&highlight=и моиш ли ми каза каде долу-горе е тоз смукателен колектор,че не моа да ти кача снимки,имам две места предвит ма не мога да ти ги покажа,или дай скайп,на лични.Значи едното е на горния край на червения маркуч който е отпред и идва от интерколера,там има едно маркуче малко,ма там има мн.маслени пари,др.е зад мотора до турбината има пак ено маркуче дай жокер,наблизо ли съм.
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #9
                  мойта наглост и несправянето с намалянето на снимките край немат,благодаря на колега за намесата.

                  Коментар


                    #10
                    най сигурния вариант е да се вържеш на мaпа на компа а другия е на уестгеика ако се управлява с налягане - демек ако се връзва към смукателяако е към някякъв соленоид няма да стане търси вакумно( налягане) маркъче което е влиза във смукателния колектор и на него закачаш трйника от комплекта
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #11
                      здравейте,пак за уред на турбината,имам една книга тук на руски за крома,пише,че мотора 2.5тд надува "измерит давления наддува 0.72-0.80кгс/см2 при полной нагрузке двигателя" и ми се стори безмислен"гъдел" то няма и един бар.Побравете ме ако греша или ми кажете колко надува и дали е с изменяема геометрия турбината както си го превеждам.За каквато и информация да ми дадете ще сам ви мн.благодарен.

                      Коментар


                        #12
                        не чух одговорите ви

                        Коментар


                          #13
                          друга информация изнамерих в същата тази книга 0.87гкс/см2 това ли е налягането което прави турбината мотора е 2.5тд номер на двигатела 8144 97Y годината 95г.Крома.Помогнете....

                          Коментар


                            #14
                            Колега, виж тук за да си прехвърлиш мерните идиници.http://www.sensorsone.co.uk/pressure...rsion.html0,87 кгс/см2 или kgf/cm2 са 0,853 бара.Не е важно турбината какво налягане прави, а колко въздух влиза в двигателя. Твоята може и 0,8 да прави, пък да вкарва повече от моята, която е на 1,1 бара.
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #15
                              vsd написа:
                              Не е важно турбината какво налягане прави, а колко въздух влиза в двигателя. Твоята може и 0,8 да прави, пък да вкарва повече от моята, която е на 1,1 бара.
                              Колега 1.1 бара сток ли?Виж тук дават за GT1544 11.60 psi ,което е 0.8 бара.До колко е вярно не знам. http://www.boostxtreme.co.nz/product...--454083-2.cfm

                              Коментар

                              Working...
                              X