Ето при мен как се получи само със смяна на осветлениетоhttp://imageshack.us/photo/my-images.../p1160479.jpg/
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тунинг на Километража
Collapse
X
-
joreto1405 написа:колега и да те попитам също фабрично ли ти пише 240 или си го сменял ?AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Диодите са от този тип http://amaralighting.com/store/produ...-ed-byalo.html , тоест оригиналните в мойто табло са такива, просто се свалят едните и се запояват другите, но си има някакви тънкости, смисъл при някои се махат разни съпротивления за да може да светнат /предполагам тия съпротивления са сложени за да е по слаба светлината/, но тая операция я прави един приятел, аз с токовете не съм много на ясно.Километража се сваля лесно, смисъл 3 или 4 болта шестограми май бяха и вадиш буксата за захранване отзад и цялото табло пада.Единствения проблем /ако може да се нарече проблем/ след като направиш цялата операция е следния - при смяна на диодите като разглобиш цялото табло /няма винчета и такива работи, а всичко е на пласмасови щипки/ се махат стрелките - километраж, обороти, температура на водата и показателя за бензина. Задължително преди да свалиш стрелките запомни коя къде е, най вече на бензина, защото после като ги върнеш трябва да ги поставиш по абсолютно същия начин както си ги свалил, иначе няма да ти отчитат вярно, тоест те не са синхронизирани смисъл няма да стане като ги махнеш и после сложиш както ти дойде те сами да се коригират. При мене бензина беше точно стигнал да ми светне лампата и върнахме лесно стрелката на правилното място. За температурата на водата я сложихме след като оставих колата да поработи 10-15минути на място, тоест да загрее на 90 градуса и после се поставя стрелката на средата, тоест на 90 градуса, иначе посмъртно неможеш да уцелиш колко градуса е водата, съответно няма да ти показва вярно, а там ако я объркаш показанията става лошо , иначе оборотите и километража си ги слагаш на нула, там е лесно, но с темпертурата и бензина трябва по внимателно да се пипа Определено си е занимавка с тия диоди, часовникарска работа отвсякъде, но за който го е правил веднъж няма проблем, аз макар че гледах как става не бих се наел да го правя joreto1405, както ти каза колегата по горе при пунто ХГТ фабрично си пише 240км/ч, макар че по каталог на колата и дават максимална скорост 205км, аз лично не съм се напъвал да видя колко може да вдигне, най много съм я натискал до 180км/ч повече не съм. На спортинга 1,2 16V мисля, че фабрично беше до 200км/ч, а на останалите бензинови май беше 180, тука ще те излъжаpunto HGT
Коментар
-
didich написа:при пунто ХГТ фабрично си пише 240км/ч, макар че по каталог на колата и дават максимална скорост 205км, аз лично не съм се напъвал да видя колко може да вдигне, най много съм я натискал до 180км/ч повече не съм. На спортинга 1,2 16V мисля, че фабрично беше до 200км/ч, а на останалите бензинови май беше 180, тука ще те излъжаleave something of the happiness you bring
Коментар
-
Bravo 1.9 JTD написа:didich написа:при пунто ХГТ фабрично си пише 240км/ч, макар че по каталог на колата и дават максимална скорост 205км, аз лично не съм се напъвал да видя колко може да вдигне, най много съм я натискал до 180км/ч повече не съм. На спортинга 1,2 16V мисля, че фабрично беше до 200км/ч, а на останалите бензинови май беше 180, тука ще те излъжа>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Fiat_Punto11 написа:Bravo 1.9 JTD написа:didich написа:при пунто ХГТ фабрично си пише 240км/ч, макар че по каталог на колата и дават максимална скорост 205км, аз лично не съм се напъвал да видя колко може да вдигне, най много съм я натискал до 180км/ч повече не съм. На спортинга 1,2 16V мисля, че фабрично беше до 200км/ч, а на останалите бензинови май беше 180, тука ще те излъжаpunto HGT
Коментар
-
joreto1405 написа:ем то толкова си и пише сигAUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар