колега g.paskov .... до колкото знам все още не са измислени такива модели
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тунинг на Километража
Collapse
X
-
Колеги както обещах показвам как се прави същото подобрение на километража на 1.9 JTD.Няма да качвам излишни снимки как се разглобява таблото ... понеже е абсоклютно еднаквои няма почти никаква разлика при свалянето на таблото ....След свалянето на таблото започваме с разглобяването му на отденлни елементи. (снимки от 2-9)При достигане на блистерите реших да ги разрежа на 2 части за да ми бъде по лесно за работа (снимки 10 и 11)AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
на снимка 11 вече съм разрязал с макетен нож блистерите на половина и пристъпване към свалянето на стрелките на уреда на оборотомераНаправи ми впечатление че уредите за скорот и обороти работят с нов вид ротори. (за разликаот тези при 2.0 20V кадето всички работят на един и същи принцип)Което от своя страна позволява свалянето на стрелките за по-улеснена работа да се изтрие зеленото покритие което е нанесено отзадната страна на блистерите.Желателно е стрелките на уредите за температура и гориво да не се свалят понеже след това няма да могат да се нагласят както трябва и съответно няма да отчитат правилно !!!! ВНИМАНИЕ !!! - при свалянето на стеклите има една малка подробност ... стрелката трябва дасе постави в точното положение малко по надоло от нулата на блистера както сте я свалили, защото ако я сложите на 0 при монтирането на километража и даването на контакт PC на колата автоматично извежда стрелките в начална позиция ... което от своя страна акосте ги сложили на 0 ще ги прати с 2мм. (при скоростомера) и 4мм (при оборотомера) по-нагоре по скалата.AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
и воаля.... етого и дългоочакваният краен резултат (снимки 31 и 32)кофти беше че цялата тая история я правих вечер и в последствие разбрах че нямам лепило и реших да побългаря малко цялата история взех един лак за нокти от сестрата и започнах да кляпам с надеждата като исъхне да залепи двете половини една за друга ... но увисамо се срах на цялата картинка и реших да продалжа на другия ден за да мога да си купя лепило.И за моя радост се оказа добра идея ... докато си седях ей така видях че на черната пластмаса която покрива уредите (снимка 35) можеда се разлепи и боядиса със спрей никел. та шрпдалжаваме... махаме вече старото осветление ... нарязваме си RGB лентана на по-мали парчета за да ни бъде по удобна за работасъщо така не забравяйте че ще ви трябват и някакви тънки прободници (снимка 3 -вече имам безжична мишка :DИ след като вече имаме проводници започваме с поставянето и лепенето с горещ силикон на отделните часи вътре в самия километраж. (снимки 39,40,41 и 42)AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
след като вече сме залепили и свързали отделните части на диодната лента извеждаме кабелите през някой от останалите отвори от старото осветление, поставяне уредите и новата ни покриваща пластмаса с никилирани пръстени и стъклото от предната страна така че да можем да работим по-спокойно без да се притесняваме че можем да нараним стрелките на уредите.На снимка 44 съм показал къде излизат изводите за осветлението на километража на 26 пиновия клеморед и поляризациите им.След което взимаме многожичен кейбъл с който да можем да изведеме някаде прекъсвачите за отделните цветове и правим снадките и затвараме задния капак.Този път реших да поставя прекъсвачите на капака на бушоните а не както на предишната ми кола отдоло под самото табло.И ето го крайния резултат !!!AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Колега, аз имам въпрос. Първо евала за труда, всичко много ми харесва и съм голям мераклия. Обаче като гледам как се получава, виждам едно, светлината не се разпределя равномерно както при заводското. Аз не искам различни цветове, искам да е един, но да го направя като заводското със такава фосфорицираща боя. Интересувал ли си се там как стоят нещата и от къде може да се намери нещо, което да свърши работа.Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
durex_a - разглабяш тоето табло и мръднеш стрелката на скороста, след като си дихнеш пръста ... ако застава в същото положение в до което си я битнал значи нямаш никакви ядове за да я свалиш! само я извеждаш в изходна позиция и запомняш точно каде е понеже аз си играх доста ... 2 пъти разглобвах таблото за да наглася стрелката точно !reter - трябва да се види на живо понеже така на снимките не се вижда както трябва .... а и надали ти се дават стотина лева за плазмен километраж. относно фосфорициращата боя не сам се онтересувал и немога да ти кажа как стои положението!AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
А може ли да се сложат по-нагъсто тези лентички с цел да няма както на снимките на някои числа по-слаба осветеност? Макар че на тъмно едва ли ще се забелязва! И в случая врътката за намаляване и увеличаване на осветлението работи пак нали?Ще обясниш ли пак това, че малко не го разбрах: Цитат : "durex_a - разглабяш тоето табло и мръднеш стрелката на скороста, след като си дихнеш пръста ... ако застава в същото положение в до което си я битнал значи нямаш никакви ядове за да я свалиш! само я извеждаш в изходна позиция и запомняш точно каде е понеже аз си играх доста ..."Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
така относно осветеноста и тъмните зони по километража ... има само 2 такива поради факта че не исках да слагам излишни парчета лента вътре !!! + това врътката за осветеността на таблото е намалена до край иначе вечер ще ти изкара очите.Обяснявам за свалянето на стрелките:на моделите след 99г. роторите (електрическите моторчета които въртят стрелките) на уредите за скорост и обороти работят на друг принцип /незнам точно какъв/ НО.... като изправите таблото в нормално положение както си седи на колата и бутнете стрелката на скоростомера или оборотомера тя застава с положението до което сте я избутали, за разлика от тези на температурата и горивото които като ги бутнете нагоре се връщат обратно надоло в изходно положение. това заставане на стрелките от своя страна е голям + понеже като върнеш стрелката в изходно положение и я извадиш няма опастност роторчето (моторчето което движи стрелката) да се измести и след като сложиш стрелакта обратно да не е на правилното и място. Надявам се да ме разбрахте какво искам да кажа. Ако има още въпроси съм насреща !AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар