Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ето това е нещо забележително

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Големи изисквания като мощност гледам Тук за мотор 170-190-220 к.с. е куц кон Какво става колеги колко от вас са карали[не само едно кръгче :D] кола с двигател 250-300к.с. сигурно и той е куц кон. Айде по-леко с този кон че като гледам утре болид от Ф1 ще е куц кон.
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #32
      Еи тука съм щракнал некоя друга.http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=33685
      164 td-1989
      164 td-1993
      164 ts-1991
      166 ts-2000
      DELTA HF 2.0 16V TURBO INTEGRALE-1992

      Коментар


        #33
        2000 20v turbo написа:
        3,2 V 6 24 V - 240 к.с. при 6200 об. 289 н.м. при 4850 оборотаПак смях ве брат от 3,2 матор няма и 250 коня. Не мога да намеря обаче V6 турбо пък виж горе колегата писал че имало оригинален такъв Там ако знаеш нещо пиши аз съм екс алфист все пак :D
        Нема бивш алфист брат! Има бивш голфаджия. Болест неизлечима!
        164 td-1989
        164 td-1993
        164 ts-1991
        166 ts-2000
        DELTA HF 2.0 16V TURBO INTEGRALE-1992

        Коментар


          #34
          164 td написа:
          2000 20v turbo написа:
          3,2 V 6 24 V - 240 к.с. при 6200 об. 289 н.м. при 4850 оборотаПак смях ве брат от 3,2 матор няма и 250 коня. Не мога да намеря обаче V6 турбо пък виж горе колегата писал че имало оригинален такъв Там ако знаеш нещо пиши аз съм екс алфист все пак :D
          Нема бивш алфист брат! Има бивш голфаджия. Болест неизлечима!
          :D
          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

          Коментар


            #35
            Atanas71 написа:
            Големи изисквания като мощност гледам Тук за мотор 170-190-220 к.с. е куц кон Какво става колеги колко от вас са карали[не само едно кръгче :D] кола с двигател 250-300к.с. сигурно и той е куц кон. Айде по-леко с този кон че като гледам утре болид от Ф1 ще е куц кон.
            Yellow_Flash_Colorz_PDT_19 Да кажем, че аз карам кола с 250 коня "матор" вече 15-тина х.км. Та имам база за сравнение от макар и едно кръгче с V6 от описаните по-горе
            ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

            Коментар


              #36
              2000 20v turbo написа:
              Atanas71 написа:
              Големи изисквания като мощност гледам Тук за мотор 170-190-220 к.с. е куц кон Какво става колеги колко от вас са карали[не само едно кръгче :D] кола с двигател 250-300к.с. сигурно и той е куц кон. Айде по-леко с този кон че като гледам утре болид от Ф1 ще е куц кон.
              Yellow_Flash_Colorz_PDT_19 Да кажем, че аз карам кола с 250 коня "матор" вече 15-тина х.км. Та имам база за сравнение от макар и едно кръгче с V6 от описаните по-горе
              Имах предвид с това изсказване че малко хора са карали автомобили с такава мощност и определение за двигател примерно200к.с. е куц кон и подобни звучи несериозно в смисъл че прекалено много се е вдигнало понятието за куц кон
              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

              Коментар


                #37
                За не-състезателни цели, т.е. за всекидневно ползване моето мнение е че 200 к.с. са си напълно прилични и достатъчни Друг е въпроса че винаги след кратък период от време привикваш с мощността (динамиката) на една кола и винаги ти се иска още - това обаче не-винаги се покрива с реалността и възможностите ти де

                Коментар


                  #38
                  от тия В6 мотори нищо не става - освен че са красиви и класикаа ако исакш перформанс от В6 трябва да се модифицира сериозно пиша 250 коня е да ма все едно ги нема - усещат се след 200 км че са там ама до 200 ......
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #39
                    "...пиша 250 коня е да ма все едно ги нема - усещат се след 200 км че са там ама до 200 ......" е това е доста точно казано :D

                    Коментар


                      #40
                      sonicempire написа:
                      колега айде сега атмосферките да не са за изхвърляне.гледал съм как саксо 1.6 скрива шайбата на пунто 1.4 ТУРБО!!!има коли и коли
                      6офьор и 6офьор
                      Drive or Die!

                      Коментар

                      Working...
                      X